die is het niet, ik bedoel als che look op truien bijvquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet?
Zoeken op "bennie jolink che"
Kom je dit tegen: [afbeelding]
Volgens deze link is het een hoesje van een CD:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=811796/sc=ff8724
en een varken is :quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:45 schreef Soempie het volgende:
wat gaan jullie snel!!!
wacht wacht: 13 maart 83..ik ben geloof ik een varken/ zwijn
Dat is waarschijnlijk die foto maar dan bewerkt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:49 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
die is het niet, ik bedoel als che look op truien bijv
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
en een varken is :
Courageous and diligent.
Rather materialistic but lucky in life.
Site heeft gelijk, ik keek verkeerdquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens die site ben ik een Haan/Phoenix een geen aap
Wat gaat er voor de haan gebeuren?
En dáárom moet ik het ook in de aanbieding kopen, dat spaart geld uitquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Site heeft gelijk, ik keek verkeerd. Aap loopt maar tot februari dat jaar.
"Een jaar voor actie. Voor de Hanen die maar niet verder komen, ziet het er positief uit. Nog even doorzetten en die baan is van jou. Of schuif jezelf naar voren en die promotie is binnen. Ga nu eens goed om met dat extra geld dat je hebt. Je hebt nogal de neiging het veel te snel uit te geven aan dingen die je zo weer vergeten bent. Je zit weer vol plannen; deel die eens met anderen, daar zal de sfeer in huis van opknappen. Sommige Hanen gaan samenwonen of zelfs trouwen"
Deze horoscoop geeft juist aan dat je te veel drank koopt!
Juist!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
En dáárom moet ik het ook in de aanbieding kopen, dat spaart geld uit
't is niet dat ik je weg wil hebben hoor.quote:
sweet dreamsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:07 schreef Supersheep het volgende:
Trusten Tim!
En verder iedereen, want ik duik ook plat![]()
Moet je mijn borstel lenen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef Jojoortje het volgende:
Puu, ik heb net gedoucht... Moet nu mijn haren borstelen![]()
hahaha ja, met een broodje in m'n mond, een haarborstel in m'n linkerhand en een pen en papiertje om op te schrijven welke trein ik moet hebben keek ik nog even hierquote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:24 schreef Mikkie het volgende:
Oeh en Soempie, aangezien je hier toch nog wel kijkt voordat je vertrekt: veel plezier vandaag!
Zeker, hij was weer vrolijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
GoedzoHielp het ook een beetje?
Heb je goed gedacht, het is niet wederzijdsquote:[..]
Ik krijg het idee dat het niet geheel wederzijds is?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:28 schreef Soempie het volgende:
Sara Raats' eigen huisjes-topic
prachtig
Jep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |