Strak plan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:33 schreef veldmuis het volgende:
Heb ik niet, maar als het straks een beetje droog is en ik weet waar-ie staat wil ik best een toffe foto maken voor de OP van het volgende topic!
Ik weet niet of jij graag naast zatte mensen slaapt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Frazz got lucky eh?
Lekker wijf ja?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:51 schreef Frazz het volgende:
VM, Als je trouwens nog zatte carnavalsmensen had willen fotograveren, Maandagavond heb ik dr 1 naar huis moeten slepen! Naar haar huis wel te verstaan.
Zeker een lekker wijf, maar ja ik heb geen fotos durven nemen van haar in die toestand, anders is mijn kans meteen bekeken de volgende ochtendquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lekker wijf ja?
Nu is het teh rip!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:00 schreef veldmuis het volgende:
Boeien, als wij maar pics hebben!
Nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij graag naast zatte mensen slaapt?
Ik was verrekkes moe van onze vakantie ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij slaapt dan ook als een os na 2 Jupiler!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik was verrekkes moe van onze vakantie ja.
En ik slaap sowieso als een os(je)quote:
Daar kwam ik net langs met de bus!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Nee eigenlijk niet. Ik ben braaf om 0645 opgestaan vanmorgen. Want ik ben om 8 uur weer begonnen bij Avans
Had even gezwaaid!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Daar kwam ik net langs met de bus!
Heb ik gedaan.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:32 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.![]()
Ik dacht serieus "ff naar Kuukske zwaaien"
Rita Verdonk?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:08 schreef veldmuis het volgende:
Kan iemand de regen uitzetten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |