als je wat herhallingen wilt zien kan dat altijdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:58 schreef mrkanarie het volgende:
Ik zou willen dat ik onbeperkt Grey's kon kijken.
wadan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus, kunnen ze bij Grey's gewoon ook eens hun smoeltjes dichthouden en een goede serie maken?
Nu hebben we weer Izzie-gate![]()
Katherine Heigl staat voor 6 jaar onder contract bij ABC/Grey's Anatomy. Maar ze krijgt minder betaald dan bv Sandra Oh of Ellen Pompeo. De studio snapte dat het voor haar een beetje wrang was dus gingen ze in onderhandeling voor een salarisverhoging.quote:
En er schijnt flinke mot te zijn onder de cast ivm Addison's pilot... kortom het is gezellig daar in Seatlle Grace Hospitalquote:"I am embarrassed that this has become a public matter and disappointed that Touchstone felt it necessary to divulge private employment information. I had hoped I would be able to deal with this issue confidentially with my bosses. I dropped out of the renegotiation simply because I wanted to treat myself with the respect I was not getting from them. No matter how unhappy I am about their decision to respond to this publicly, I continue to be passionate about and committed to this character."
Doe nu niet alsof je het vervelend vindt; het is best genieten dat het achter de schermen een nog ergere soap is dan ervoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
... kortom het is gezellig daar in Seatlle Grace Hospital
Ik snap niet dat Shonda er niet eens de zweep overheen gooit..bedoel het zal bij Desperate Housewives en One Tree Hill bv ook niet altijd koek en ei zijn maar die relletjes worden altijd in de kiem gesmoord.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:18 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je het vervelend vindt; het is best genieten dat het achter de schermen een nog ergere soap is dan ervoor![]()
![]()
ja precies! al 100x t nummer gehoord, geen probleem en na de denny afleveringquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:23 schreef Fannetje het volgende:
Als ik in de auto zit en Chasing Cars komt op de radio, moet ik altijd aan Grey's Anatomy (en dan vooral aan Denny) denken
17 so far.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:58 schreef klausch het volgende:
Waauuwww... ben nu helemaal bij!
Heeft seizoen 3, 18 afleveringen?
Die is er nog helemaal nietquote:Op zondag 4 maart 2007 09:06 schreef teigan het volgende:
hm, ik heb aflevering 18 dacht ik al gedownload?
Je had ook even kunnen teruglezen?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:41 schreef klausch het volgende:
D'r staat ook een fake 18 op internet.. maar komt er naar 18 nog meer of dan seizoen vier?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 6 afleveringen dan is het seizoen weer voorbij
Tot nu toe is het toch nog niet ten koste gegaan van de serie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Shonda er niet eens de zweep overheen gooit..bedoel het zal bij Desperate Housewives en One Tree Hill bv ook niet altijd koek en ei zijn maar die relletjes worden altijd in de kiem gesmoord.
Maar smullen is het inderdaad wel, zolang het maar niet ten koste gaat van de serie (mensen die ontslagen worden etc)
Nog niet. Met al die ruzietjes gaat het niet lang meer duren voor er mensen gaan opstappen enzo vrees ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tot nu toe is het toch nog niet ten koste gegaan van de serie?![]()
Omgquote:Op zondag 4 maart 2007 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had ook even kunnen teruglezen?
1 bladzijde terug staat een post van mij:
[..]
Site is geupdate, die link doet het niet meer. Deze wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:45 schreef Molline het volgende:
Geen idee, kijk anders even bij de Music Guide, daar staat ie vast wel bij.
Me too. Klaar is klaar en ik vond het ook niet zo héél leuke verhaallijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:54 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind het jammer dat Denny weer terug komt, ik was juist blij dat we van m af waren![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:54 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind het jammer dat Denny weer terug komt, ik was juist blij dat we van m af waren![]()
Desperate Anatomy?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef PeRi het volgende:
Ik neem aan dat een voice-over wordt. Lijkt me erg tof trouwens.
Nah als gewone voice over kan het best tof zijn.. Laatst ook gebeurd in Desperate Housewives (VS), zolang hij niet te overheersend wordt en een gewone voice over is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef Adidah het volgende:
Ik haat het als dode personen weer terugkomen. Laat ze lekker dood zijn. Zo gaat het in het echt toch ook
.
Ik vond dit niet echt om een spoilertag vragen aangezien het om de clipshow ging en dus niet om een verhaallijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik zeur normaal nooit over spoilers, maar valt me op dat er hier toch redelijk mee gestrooid wordt. Of vallen dat soort dingen niet onder de spoilerregels?
Oooh, als het de clipshow is vinnik het bestquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond dit niet echt om een spoilertag vragen aangezien het om de clipshow ging en dus niet om een verhaallijn
EENS!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef Adidah het volgende:
Ik haat het als dode personen weer terugkomen. Laat ze lekker dood zijn. Zo gaat het in het echt toch ook
.
MEE EENS!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:05 schreef Mikani het volgende:
[..]
Me too. Klaar is klaar en ik vond het ook niet zo héél leuke verhaallijn.
Bij mij doet de link het wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:59 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Site is geupdate, die link doet het niet meer. Deze wel.
Ik vind Alex de allerlekkerste,quote:
Gelukkig dat smaken verschillenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef PeRi het volgende:
Hij is een hele sexy man. En lief. En leuk. En sexy. En sympathiek. Did I mention sexy? En dat in elke serie die hij speelt.
Exact. En dus is het ook beetje nutteloos om dan te gaan vragen waarom iemand hem wel sexy vindt, omdat je toch niet overtuigd zal raken.quote:
Ik dacht dat ik misschien iets over het hoofd zagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Exact. En dus is het ook beetje nutteloos om dan te gaan vragen waarom iemand hem wel sexy vindt, omdat je toch niet overtuigd zal raken..
Ja laten we het topic lekker volspammen door het over lekker mannen te hebben!quote:
Eh niet, ik heb 'm gister gezien en daar speelt ie echt niet in hoor. Zijn eerstvolgende appearance na Greys is de film: Kabluey. Jeffrrey Dean Morgan. maar dit is allemaal geheel offtopic hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:17 schreef Troel het volgende:
Denny speelt in de nieuwe film met Hugh Grant (Music and lyrics).
Jawel! Die manager! Dat is toch Denny?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Eh niet, ik heb 'm gister gezien en daar speelt ie echt niet in hoor. Zijn eerstvolgende appearance na Greys is de film: Kabluey. Jeffrrey Dean Morgan. maar dit is allemaal geheel offtopic hier.
Ik zeg net dat ik 'm gezien heb, zijn imdb-link staat er en dan toch niet geloven?quote:
ja ik had hem ook gezien. Sterker nog, ik heb hem net weer even aangezet om het na te kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik 'm gezien heb, zijn imdb-link staat er en dan toch niet geloven?. Maar nee dat is Brad Garrett, ook wel bekend als de broer van Raymond in " Everybody Loves Raymond".
Die broer van Raymond is zeker geen Denny!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik 'm gezien heb, zijn imdb-link staat er en dan toch niet geloven?. Maar nee dat is Brad Garrett, ook wel bekend als de broer van Raymond in " Everybody Loves Raymond".
Nou dat lijkt me heel duidelijk!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:50 schreef Troel het volgende:
Jawel! Die manager! Dat is toch Denny?
Mijn fout, mijn fout. Het is de broer uit Everybody loves Raymond. Sorry
Op een of andere manier herkende ik hem en vond ik de stem op Denny lijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Fannetje het volgende:
Die twee lijken toch helemaal niet op elkaar?
Niet in Nederland, de Amerikaanse box is wel 1 set.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Mikani het volgende:
Is seizoen 2 ook in 1 box verkrijgbaar in plaats van in 2 delen? Ik zie namelijk steeds deel 1 en 2 liggen van GA, maar niet 1 gehele box.
Ja, had ik gezien in de OP dat ie in Amerika wel in 1 keer was te verkrijgen, vandaar dat ik er in Nederland naar op zoek was, maar jammer, ik zou ze graag in 1 geheel willen hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet in Nederland, de Amerikaanse box is wel 1 set.
Ik heb hetzelfde als jij. Echt ineens een terugval naar iets wat ik nooit verwacht had dat ze dat zouden doen bij GA. Ze hebben bij die eps een weg ingeslagen, die gewoon niet bij ze past. Ik vond het wel leuke leuke afleveringen, daar niet van, maar ik was wel een beetje teleurgesteld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat de volgende paar afleveringen weer beter worden. Wat was ep17 dramatisch slecht zegEn dat terwijl er een opwaartse spiraal zichtbaar was dit seizoen (zoals bij elk seizoen GA), alleen is die weer ingezakt door eps 16 en 17. Zonde! Hopelijk pakken de schrijvers het weer op en gaan ze niet meer dit soort vage dingen schrijven...
Preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef cora4034 het volgende:
Ik was er ook niet helemaal weg van. Dat bovennatuurlijke is niet mijn ding.
Here the same.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als jij. Echt ineens een terugval naar iets wat ik nooit verwacht had dat ze dat zouden doen bij GA. Ze hebben bij die eps een weg ingeslagen, die gewoon niet bij ze past. Ik vond het wel leuke leuke afleveringen, daar niet van, maar ik was wel een beetje teleurgesteld.
Je wist gewoon aan het begin van de aflevering al dat Meredith toch niet zou overlijden. Daardoor duurde het ook allemaal te lang, vond ik tenminste.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:51 schreef PeRi het volgende:
Ik miste gewoon idd zoals MaJo zegt, de grote drama, een gebeurtenis die echt álles en iedereen op zn kop zou zetten.
Ja dat vond ik ook, maar toch vond ik het wel erg mooie afleveringen (de 2 laatste)quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef Mikani het volgende:
[..]
Je wist gewoon aan het begin van de aflevering al dat Meredith toch niet zou overlijden. Daardoor duurde het ook allemaal te lang, vond ik tenminste.
Komt ook pas vannacht hequote:
Straks maar eerst even genieten van #18quote:Ep 19 My Favorite Mistake 3/29/2007
Ep 20 Ain't Nothing But The Real Thing 4/5/2007
Ep 21 Desire 4/12/2007
Episode 22 of Season Three (Part 1) 4/19/2007
Episode 23 of Season Three (Part 2) 4/19/2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |