beetje vroeg, of heb je een warme lunchquote:Op zondag 18 februari 2007 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben nu bij mijn ouders!! Straks lekker eten!
!
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het e-mailadres van je vriendin!! Dan stuur ik haar dit bericht even door!
!
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef LaCie het volgende:
[..]
ja was best druk, ik heb alleen laatste sessie gereden omdat het toen rustiger was.
Na de Tarzan heb ik een gat geslagen op die Elise, ik heb getuigen![]()
4 banden, een setje remblokken en een hoop benzinequote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?
20 euro , kan je 20 min rijden.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?
weet niet zeker want dan is alles in 2 uurtjes gepropt ipv 4 uur.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef BaraCuda het volgende:
Je kan denk als je lekker rustig wil rijden, beter op een maandag of woensdag gaan![]()
Warme lunch!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:11 schreef lipje het volgende:
[..]
beetje vroeg, of heb je een warme lunch?
Dat ze makkelijker zijn hoeft toch niet te betekenen dat ik ook wat doequote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het e-mailadres van je vriendin!! Dan stuur ik haar dit bericht even door!
!
Dan weet je ook niet dat ze makkelijker zijn!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ze makkelijker zijn hoeft toch niet te betekenen dat ik ook wat doe![]()
Nog nooit van obervatie gehoordquote:Op zondag 18 februari 2007 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet dat ze makkelijker zijn!! Dus of je lult uit je nek, of je gaat vreemd !
!
Van obervatie heb ik inderdaad nog nooit gehoord!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit van obervatie gehoordof flirten?
Flirten moet kunnen vind ik en mn vriendin vind dat ook. Zolang je maar duidelijk afspreekt waar de grens ligt.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van obervatie heb ik inderdaad nog nooit gehoord!! Flirten als je een relatie hebt vind ik niet netjes !
!
obervatie is inderdaad nieuw voor mequote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit van obervatie gehoordof flirten?
Ok!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik ga weer naar huis!! Tot straks!
!
Zeur er dan niet zo over !!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:39 schreef PeuRac het volgende:
T verhaal ligt iets ingewikkelder dan dat, maar in t kort komt t erop neer dat ik t de moeite waard vind om hier niks te doen.
je bent een mietje peu!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:39 schreef PeuRac het volgende:
T verhaal ligt iets ingewikkelder dan dat, maar in t kort komt t erop neer dat ik t de moeite waard vind om hier niks te doen.
^^quote:
Ze raken m aan de straatstenen niet kwijtquote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Godgloeiende!
Dag Alex,
Je hebt net ¤1375,00 geboden op de rode Lada Niva.
Het is een hele mooie auto en ik had verwacht dat de auto meer op zou brengen.
Dat is blijkbaar niet het geval (helaas voor ons).
Als je er ¤1500.00 voor bied dan is de Lada Niva voor jou
____
Dezelfde die laatst voor 2000 te koop stond....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |