ik zie het somber in als ik de posts eronder leesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
BoJo: FOK!klus 2006 Verkiezing - AANGEPAST! LEZEN!!!
Jij bent toch dol op topics maken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je vergeet mijn samsung die ik niet meer kan vinden!
Echt nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij bent toch dol op topics maken?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Voor dat kooktopic heb ik al heul lang geen topic geopend, met uitzondering van die verkiezingen
. En die van en over Alex dan
. En die van M-I-L-F .. enzo. dus.. ahum.. ja kuch!
Het druipt er zo vanaf dat je je de tyfus verveeldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NOU EN!
Vond je mijn fotoverslag niet cool dan?
Echt nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het druipt er zo vanaf dat je je de tyfus verveeld
Kusjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Ik was heul de dag bezig
.
Wel gave telefoon, k had em nog niet eerder gezien (ook niet gek met zo'n prijs trouwensquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef M5 het volgende:.
weer terug uit hoofddorp.. en daar heb ik 'n baan aangeboden gekregen..per 1 maart.
thnx. volgende week krijg ik te horen op welk project ik terecht kom.. dus nu op zoek naar 'n woonruimtequote:
Gefeliciteerd, nu nog een tankpas voor de Passatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef M5 het volgende:.
weer terug uit hoofddorp.. en daar heb ik 'n baan aangeboden gekregen..per 1 maart.
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd M5!
Ik ben vanaf maandag collega van Sjoewe en Googolplexian: fotosoepen voor mn geldEn mn beeldschone collega heeft de zak gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |