Gebeurt vaker, gewoon doorgaan en punten uitdelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's wel goed, maar ik hoor net dat hij laatst is geweest. Que pasa?
V.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als ie Lev heette: Lev Jasjin?
Enige Lev die ik ken.
Wel met een V, maar nee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Vin Diesel?
Fair enough. Ik zocht eigenlijk de on-screen naam van John Hurt (Adam Sutler), maar m'n vraag is wel onduidelijk gesteld.quote:
Dan bof ik, want die naam had ik niet gewetenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Fair enough. Ik zocht eigenlijk de on-screen naam van John Hurt (Adam Sutler), maar m'n vraag is wel onduidelijk gesteld.
Verbal +1
Dat laatstequote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Red herring? Of zit ik nu dingen te verwarren?
Nee, het is een specifieke benaming.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:55 schreef SaskiaR het volgende:
motief?
Yepquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:05 schreef Mark het volgende:
De Maltese Falcon was er toch ook 1?
Dank jequote:
*meld*quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef SaskiaR het volgende:
Tja, geen flauw idee... en dat geldt geloof ik voor iedereen.
Was dat niet 6?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:02 schreef Verbal het volgende:
Okee, ik voel hem alweer aankomen... ik stel een makkelijkere. Een van de twee beantwoorden geldt:
Welk nummer heeft Herbie?
V.
Its-Jojo-4you +1quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
53
Mwah, die McGuffin is niet overdreven moeilijk, hoor. En als je TIST niet hebt gezien is die andere sowieso ondoenlijk. Als je hem wel hebt gezien vergeet je hem niet meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef SaskiaR het volgende:
Jij stelt echt te moeilijke vragen
(niet dat dat erg is hoor, het moet wel een uitdaging blijven)
Heeft hij het op het eind nou over "Mach-keys" als "in between Mozart and Bach"?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mwah, die McGuffin is niet overdreven moeilijk, hoor. En als je TIST niet hebt gezien is die andere sowieso ondoenlijk. Als je hem wel hebt gezien vergeet je hem niet meer![]()
V.
Dat is de grote vraag. Wie heeft er een vraag? Bij deze hebben we dus een vraag!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef SaskiaR het volgende:
Wie heeft er nog een vraag?
Ik wist anders zijn voornaam wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:47 schreef David Letterman het volgende:
uhm...misschien een iets te gedetailleerde vraag (antwoord was Schleyer)...andere dan maar:
"in naam" is niet goed, de rest wel...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:07 schreef TradeMarkie het volgende:
in naam van god?
We have a winner!quote:
Krentenbol?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Jippie
wat is het koosnaampje van de Fiat 500?
Nee, en ook niet rugzak, ik zoek het Italiaanse koosnaampje.quote:
Je dat klopt maar in het Italiaans komt 500 nou eenmaal over als koosnaampje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:51 schreef SaskiaR het volgende:
cinquecento, maar dat betekent gewoon 500, dus dat is niet echt een koosnaampje.
De_Melkboer +1quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:00 schreef De_Melkboer het volgende:
Topolino!
Bijna goedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:09 schreef RoofingBurner het volgende:
een klezoor is een stuk metselsteen, bijvoorbeeld een derde steen.
Jazeker!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan is het een kwart steen, je hebt ook drieklezoor, dan is het dus driekwart en daar was ik dan mee in de war.
Wel een meisjesnaam, dus je zit dichterbij dan je denkt.quote:
Is dit niet gewoon goed? Ik zie hier dat dit lied bij elke 8e inning wordt gezongen.quote:
Dacht ik ook.Nou eerlijk gezegd weet ik het zeker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:27 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon goed? Ik zie hier dat dit lied bij elke 8e inning wordt gezongen.
na opzoeken denk ik dat de vragensteller de titel vraagt van de song die werd gespeeld tijdens de World Series die Boston voor het eerst won...en dat is niet Sweet Caroline...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:27 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon goed? Ik zie hier dat dit lied bij elke 8e inning wordt gezongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |