Wat voor kinderen zouden die krijgenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:32 schreef SpecialK het volgende:
Trouwende callcentermedewerkers! [afbeelding]
Uit welke levensovertuiging zou dat zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
Stel dat er eentje weigert om negerts te trouwen!.
Ik kan er wel wat verzinnen, of ze erkend zijn is denk ik een andere vraagquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Uit welke levensovertuiging zou dat zijn?
Zo'n trouwambtenaar met een witte puntmuts!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef Floripas het volgende:
De KKK baseert zich toch ook op de bijbel?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel bedenkelijk dat de wet op handenschudden zo overschreden wordt. Het is mijns inziens een gevaarlijk precedent. Nog even en ik mag weigeren vrouwen te zoenen. Het moet gewoon niet gekker worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Tsja, er zijn ook mensen die uit geloofsovertuiging mogen weigeren bepaalde mensen een hand te geven.
Binnen de Abrahamitische religies (christendom/islam/jodendom) is homoseksualiteit in principe nog altijd een zonde; in Nederland zijn het vooral orthodox- en bevindelijk-calvinisten (de hoek van de ChristenUnie en de SGP, zeg maar) die gewetensbezwaren jegens het homohuwelijk hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
Noem mij naief, maar ik snap echt niet waarom iemand gewetensbezwaren zou hebben tegen een homohuwelijk?
En ongehuwd samenwonen is ook een zonde, dus dan zouden ze ook moeten weigeren bij alle stellen die al samenwonen voor de trouwerij.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnen de Abrahamitische religies (christendom/islam/jodendom) is homoseksualiteit in principe nog altijd een zonde; in Nederland zijn het vooral orthodox- en bevindelijk-calvinisten (de hoek van de ChristenUnie en de SGP, zeg maar) die gewetensbezwaren jegens het homohuwelijk hebben.
Ja, leuk dat ze het daarop gooien. Wijzen naar een boekje kan iedereen. Maar als je voor jezelf gaat nadenken ipv napraten "wat nou eenmaal zo hoort", kan iemand dan nog met een echte reden op de proppen komen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnen de Abrahamitische religies (christendom/islam/jodendom) is homoseksualiteit in principe nog altijd een zonde; in Nederland zijn het vooral orthodox- en bevindelijk-calvinisten (de hoek van de ChristenUnie en de SGP, zeg maar) die gewetensbezwaren jegens het homohuwelijk hebben.
Ongehuwd samenwonen is net weer een aantal niveau's lager op de blashpemy trap dan homoseksualiteit. Ik zal je een kort lijstje geven:quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En ongehuwd samenwonen is ook een zonde, dus dan zouden ze ook moeten weigeren bij alle stellen die al samenwonen voor de trouwerij.
Ik denk dat je het verhaal van Sodom en Gomorrah eventjes wat beter moet lezen. En waar je die zonden-rangorde vandaan haalt...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ongehuwd samenwonen is net weer een aantal niveau's lager op de blashpemy trap dan homoseksualiteit. Ik zal je een kort lijstje geven:
1. De heilige geest beledigen
2. Homoseksualiteit
3. Moord
etc..
20. Fornication (Seks voor het huwelijk)
In de bijbel wordt vrij uitgebreid een verslag gedaan wat god doet met een stad vol met homo's. God really -does- hate fags.
Dus ja. Ik kan me voorstellen dat gelovigen problemen hebben met het homohuwelijk maar dan heb je niks te zoeken als ambtenaar in het stadhuis. Als je orthodoxje wilt spelen studeer je maar door voor priester.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |