Dat is tempoquote:Op woensdag 18 april 2007 11:13 schreef Wupppie het volgende:
europaboulevard

Ik bekeek het van de andere kantquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:11 schreef Thorical het volgende:
Je kijkt naar de Molukkenstraat, aan je rechterkant heb je coffeeshop the stud en halverwege heb je een avondwinkel op de hoek aan de rechterkant is er weer een coffeeshop. Dit ff ter info.

Wederom Indische buurt...quote:Op zondag 22 april 2007 11:23 schreef Roi het volgende:
Dat ziet er heel virtueel uit. Geen idee!

neequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Amstelveenseweg bij het vondelpark?

het is wel een park wat je ziet, maar niet oosterpark...ook niet vondelparkquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:01 schreef PhysicsRules het volgende:
Bij het oosterpark dan?

neequote:Op dinsdag 24 april 2007 11:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Het komt me zo bekend voor. linaeusstraat anders?

helaasquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Laatste poging: Ceintuurbaan bij het Sarphatipark. Ander weet ik het ook niet meer...

Jep dat is hem.. Net iets te laatquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:31 schreef fotoloog het volgende:
Middenweg?

Kan je je plaatje een andere naam geven?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:16 schreef PhysicsRules het volgende:
En een nieuwe
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07175/brug252.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

dat kan ik toch niet weten, ik ga echt geen 12 topics doorlezen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nu mag jij weer. Het liefst origineel want brug 252 hadden we al gezien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |