Hij blijkt een N_GGER te zijn!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:44 schreef DaMart het volgende:
Ben best benieuwd hoe die Hawkins verhaallijn zich verder ontwikkeld.
Zuiderpark gecheckt?quote:
South Park een paar dagen terug gezien, maar nu zie ik de grap pasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
dat is zeker waarquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:29 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep weer. De serie is echt een stuk beter sinds het weer begonnen is.
Zeker, stond echt op het punt om te stoppen met kijken, maar het wordt nu weer wat leukerquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:29 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep weer. De serie is echt een stuk beter sinds het weer begonnen is.
quote:
iemand die morse code kent?quote:Each episode's title card is accompanied with audio containing only Morse code (dots and dashes, or short and long beeps) which, when translated, provides a short hint (around 3 words) about the episode to come. more
Volgens mij zijn die morse piepjes elke aflevering hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:23 schreef planethugo het volgende:
ik las dit op imdb:
[..]
iemand die morse code kent?
volgens mij ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn die morse piepjes elke aflevering hetzelfde hoor![]()
Toffe aflevering trouwensquote:Afl. 1: Jericho Pilot
Afl. 2: Jericho Fallout
Afl. 3: Jericho Three
Afl. 4: He knows Rob
Afl. 5: There is a fire
Afl. 6: The EMP hits
Afl. 7: Pray for NYC
Afl. 8: Rob not FBI
Afl. 9: AOV Surprise
Afl. 10: It begins with
Afl. 11: 6 and ends with
Afl. 12: Bloodshed
Afl. 13: Bleeding Kansas
Afl. 14: 4 down 4 to go
Afl. 15: They will need it
Dat zal dus wel over de tank gaan dan>quote:
Ik heb die van aflevering 15 even nageluisterd met de morse code erbij en die klopt iig. Dus neem ik aan dat de rest ook wel zal kloppen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Zhenar het volgende:
Ik geloof het niet helemaal hoor, die codes.
Dat morse stukje duurt altijd zo kort, daar kunnen echt niet zoveel letters in zitten.![]()
was allang bekend hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:57 schreef planethugo het volgende:
die piepjes gaan ook best snel dus dan lijkt het al snel allemaal op elkaar. iig wel een leuk detail wat we allemaal nog niet wisten
In topic 2 kwam het even aan bod:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
ben het hier anders nog niet tegengekomen?
gevolgd door uitleg.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
Het mooie is dat de morse code ook daadwerkelijk wat betekend!
hehe ok dan. Denk ik ook eens met wat nieuws te komen blijkt het oud nieuws te zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Symer het volgende:
[..]
In topic 2 kwam het even aan bod:
[..]
gevolgd door uitleg.
Dat was dus niet het legerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef Symer het volgende:
Afgelopen aflevering kwam het leger zelfs Jericho een bezoekje brengen. Dat leger is Jericho uitgejaagd waardoor de Jerichanen nu een tank hebben die ze nog nodig gaan hebben als we de morse goed interpreteren
Het trekt dus idd bij. Ik was ook van plan te stoppen na de winterstop, maar nu kijk ik weer met plezier
CBS heeft onlangs alle promo's van Youtube laten verwijderen, verder waren er volgens mij geen sites die die dingen zelf hostte.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:59 schreef Chen het volgende:
Overigens; weet iemand waar ik de trailer van de volgende episode kan bekijken?
SPOILER: belangerijkste gebeurtenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
wie is skylar ook alweer? dat neukertje van dale?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:28 schreef Chen het volgende:
Saaie aflevering. Ben ook benieuwd hoe het verhaal nu gaat lopen. Overigens, Skylar blijft een lekker wijf
Ja. Lekker wijf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
wie is skylar ook alweer? dat neukertje van dale?
Mee eensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:40 schreef maartena het volgende:
Ik denk dat dit verhaal de start is van een nieuwe verhaallijn..... eigenlijk hebben we het verhaal Hawkins nu gehad, alhoewel er natuurlijk altijd een kans is dat er nog anderen achter hem aankomen, EN hij heeft natuurlijk nog altijd die atoombom begraven onder zijn garage.
Maar er zijn dus nu 10 man die windmolens gaan bouwen - waaronder twee vrij belangrijke hoofdpersonen - dus we zullen nu zeker afleveringen gaan zien met hoe het leven BUITEN Jericho is. Want op "Blackjack" en "Rogue River" na, weten we eigenlijk niet eens hoe andere dorpjes het nu echt hebben. Volgens de nep-mariniers hebben ze heel wat slechtere dorpjes gezien.... maar de staat Kansas ligt bezaaid met boerendorpjes, en men zal toch wel eens naar buurdorpjes gereden zijn om eens rond te kijken?
De aflevering zelf was niet supergeweldig, maar het is een basis voor nieuwe verhaallijnen, omdat er zaken werden afgerond, maar nieuwe verhalen mogelijk zijn.
mwa zoveel nieuwe verhaallijnen zijn er toch niet bijgekomen? Alleen van die windmolens ja maar heb het idee dat dat in volgende aflevering weer geregeld is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:40 schreef maartena het volgende:
De aflevering zelf was niet supergeweldig, maar het is een basis voor nieuwe verhaallijnen, omdat er zaken werden afgerond, maar nieuwe verhalen mogelijk zijn.
Nog niet, maar het ziet er niet al te best uit voor Jericho.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:17 schreef planethugo het volgende:
Is het eigenlijk al bekend of er een 2de seizoen komt?
quote:Op zondag 1 april 2007 11:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Nog niet, maar het ziet er niet al te best uit voor Jericho.
Sorry voor de late reactie, ik ben wat later begonnen om de serie te volgen en heb de afgelopen dagen alle 17 afleveringen gezien.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:23 schreef Helo het volgende:Wat ik me wel afvraag is waar nu die 2 land kernkoppen naar toe zijn die werden gelanceerd een tijd terug want die kunnen niet echt vliegen naar rusland en kernbommen gebruik je alleen als je echt groten gebieden wilt afmaken en niet een stel terroristen
En usenetquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:48 schreef maartena het volgende:
Yep. 02:00 Nederlandse tijd aan de oostkust, 05:00 Nederlandse tijd aan de westkust. Zo rond 04:00 staat ie wel op de private trackers.
Volgens mij heb ik ergens gelezen in een interview dat de makers gezegd hebben dat die EMP en de lancering van die raketten twee onafhankelijke gebeurtenissen waren.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:05 schreef csar het volgende:
Waarschijnlijk veroorzaakten de 2 kernkoppen de EMP (electromagntic pulse).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DaMart op 05-04-2007 23:18:03 ]
In de film 'the day after' (niet te verwarren met 'the day after tomorrow') zie je een vergelijkbare scene, wanneer de inwoners van Kansas City naar opstijgende Minuteman raketten kijken (inclusief trillingen). De silo's stonden tientallen miles van Kansas City af op de vlaktes van Missouri.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:44 schreef maartena het volgende:
Wat mij meer bezighoud is WAAR de raketten vandaan kwamen. Ze zeiden in de serie al "the nearest missile base is over a 100 miles away in montana", en die raketten veroorzaakten trillingen in het dorp. Dat zou betekenen dat ze binnen 5 kilometer ofzo zijn afgeschoten, en dat is ook te zien aan de afstand. Om trillingen te veroorzaken zoals ze in de bar waarneemden, moet de raket toch vlakbij het dorp zijn gelanceerd.
Alleen ligt Kansas City een goede 300+ miles van Jericho - en de vlaktes van Missouri nog verder.quote:Op vrijdag 6 april 2007 06:56 schreef csar het volgende:
In de film 'the day after' (niet te verwarren met 'the day after tomorrow') zie je een vergelijkbare scene, wanneer de inwoners van Kansas City naar opstijgende Minuteman raketten kijken (inclusief trillingen). De silo's stonden tientallen miles van Kansas City af op de vlaktes van Missouri.
18 April.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:45 schreef Wouter2006 het volgende:
wanneer is de volgende episode weer? volgens mij nu een aantal weken niet meer.
Waarom nou weer niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:45 schreef Wouter2006 het volgende:
wanneer is de volgende episode weer? volgens mij nu een aantal weken niet meer.
Is TVGuide.com dan echt zo moeilijk?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef Blaxje het volgende:
18 April.
ben het met je eens, zoals ik hier al eens gezegd heb gebeurt er ongeveer 1x in de 5 afleveringen iets met het 'grote' verhaal, de nukes dus en de rest is maar om het geheel een beetje te rekken. Niet erg spannend dus.... maarja wil nu ook wel weten hoe het afloopt, al verwacht ik er niet veel vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef AndyD het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert aan deze serie? En dan vooral de slechte muziekkeuze en die vrouw van de ex-burgemeester. En de quasi-suffe verhaallijnen. Het startverhaal van de serie is erg interessant, maar ze hebben er verder nog weinig spannends mee gedaan. Het is meer een soort soap.
Is Jericho nog boeiend Jivis?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef Jivis het volgende:
Ze begonnen wel okee na de break, maar afgeopen aflevering viel het weer wat tegen, op Hakwins na. Maar goed, we zijn nu (hopelijk) wel van die uiterst irritante Roger af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |