Dat is toch die inktvis die ze laatst hebben gevonden bij China? Die heel diep in de oceaan leeft en met licht flikkert?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Fuck de natuur en fuck de zee
nope deze is door Nieuw-zeelandse vissers opgevist bij antartica. De grootste die ooit is aangetroffenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch die inktvis die ze laatst hebben gevonden bij China? Die heel diep in de oceaan leeft en met licht flikkert?
zekerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:04 schreef Bastard het volgende:
hahahah, ja das waar.. maar het lijkt me zo bijzonder en mooi.
Ik heb altijd gezegd dat ik hem zou halen wanneer ik hem in de winkel zou zien.quote:
hoeveel zou je er nog voor kunnen krijgen als je klaar bent met Zeldaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een Wii...veel eerder dan verwacht.
Er stond er eentje in de vitrine bij de FRS. Ik was alleen daar om een DVD-tje te kopen, maar toen ik de Wii zag kon ik hem niet laten staan!
Zelda, extra controller en componentkabels waren ook aanwezig.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben benieuwd wat je kuiken van Wii Sports vindtEn hoe jij Zelda gaat vinden (ik trek het echt niet).
Dit is een blijvertje. Als ik klaar ben met Zelda heb ik nog wat oude Cube-titels en oude retro-games klaar staan. En dan staan Metroid en Mario alweer voor de deur.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:19 schreef kepler het volgende:
hoeveel zou je er nog voor kunnen krijgen als je klaar bent met Zelda![]()
Zelda Gijs. Echt, die muziekjes, altijd dezelfde dungeon-opbouw, rare besturing. Ik ben geen Zelda gamer.quote:
Ow. Dus de vorige vond je ook sucken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda Gijs. Echt, die muziekjes, altijd dezelfde dungeon-opbouw, rare besturing. Ik ben geen Zelda gamer.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:19 schreef kepler het volgende:
[..]
hoeveel zou je er nog voor kunnen krijgen als je klaar bent met Zelda![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |