Ze zouden bij hem over een langere periode eens wat botten moeten brekenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:54 schreef kepler het volgende:
Twee jaar cel voor bottenbrekende vader
twee jaar maar...
......quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al een askruisje wezen halen dan?
Op aswoensdag, dat is het vandaag, ga je het palmtakje dat je vorig jaar met Palmpasen (de zondag voor Pasen) hebt gehaald in de fik steken. Je krijgt dan tevens een kruisje op je voorhoofd van de pastoor.quote:
Ik ben een heidenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op aswoensdag, dat is het vandaag, ga je het palmtakje dat je vorig jaar met Palmpasen (de zondag voor Pasen) hebt gehaald in de fik steken. Je krijgt dan tevens een kruisje op je voorhoofd van de pastoor.
Dan zult gij branden in den hel!quote:
ik heb ze allang verstuurd joh piemolquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
LAAT NU GODVERDOMME EENS WAT FOTO`S ZIEN KNEUS !!!!!!!!![]()
Riiiight, ik had om 22,30 nog niets binnen hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:02 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ze allang verstuurd joh piemol
downquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:02 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S-5zAym2bJQ
ik heb ze dinsdagmiddag verstuurdquote:Op donderdag 22 februari 2007 07:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Riiiight, ik had om 22,30 nog niets binnen hoor![]()
Geen idee, kzit op werk !quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ze dinsdagmiddag verstuurd
maar je het ze wel binnen nu?
Hou toch je bek joh, idioot....quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:27 schreef Bastard het volgende:
Gezever om die foto's zeg.
ik zal jou eens zeverenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:27 schreef Bastard het volgende:
Gezever om die foto's zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |