Geen idee ook wie `m gemaakt heeft, we staan er allemaal zelf opquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:07 schreef kepler het volgende:
[..]
jah die foto kan ik me dus niet herinneren
Ja maar ik heb ook echt een pijnlijke zak onderhandquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ook zolang die kleine alleen maar slaap als ze bij ons on bed ligt
Ik ben echt blij voor jequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sex gehadquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook echt een pijnlijke zak onderhand
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh toen was ik al anderhalf uur wakker hoor
Morgen weer werkenquote:Op maandag 26 februari 2007 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Alweer aan het werk B.
Was gisteren wel weer ff leuk met punten scoren.
Ja, gaat nu zo goed dat ze vanavond wel in de eigen bedje kanquote:Op maandag 26 februari 2007 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lekker geslapen gijs ?
........met z`n drietjes
Ik hoop het voor je gijs, kleine kwam er om 2 uur vannacht bij ons ook weerquote:Op maandag 26 februari 2007 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, gaat nu zo goed dat ze vanavond wel in de eigen bedje kan
Bij haar zijn het geen krampjes meer denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 09:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je gijs, kleine kwam er om 2 uur vannacht bij ons ook weer![]()
Geen krampjes nee. Hebben geen idee eigenlijk. Krijgen haaar niet meer in slaap middden in de nachtquote:Op maandag 26 februari 2007 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij haar zijn het geen krampjes meer denk ik
Lijkt me heeel vervelend eigenlijk... a om dat je niet weet waarom ze huilt en b omdat ze je fokking iedere nacht wakker houdt.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geen krampjes nee. Hebben geen idee eigenlijk. Krijgen haaar niet meer in slaap middden in de nacht
We hebben er een paar keer ( 4 nachten achter elkaar) laten doorhuilen zeg maar. Tot 2 uur aan een stuk toe ( van 01.00 tot 0.300 geloof ik) maar dan pak je haar toch hoor. Ongelofelijk hoelang ze dat volhoud. 2 uur huilen dan pakken we haar en ze slaap binnen een minuut bij onsquote:Op maandag 26 februari 2007 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me heeel vervelend eigenlijk... a om dat je niet weet waarom ze huilt en b omdat ze je fokking iedere nacht wakker houdt.
Misschien mist ze jullie gewoon, misschien langer wachten met ophalen ofzo? Ik zeg maar wat hoor.
Amber heeft vsm druppels tegen de krampjes, die werken wel aardig ok moet ik zeggen, tis niet meer dat ze uren achtereen helemaal overstuur is.
Ja vaag is dat.. en dat is inderdaad best lang ook.. we wachten hier ook wel eens een kwartier of half uur.. met Jasmijn, en dan is ze vaak ook wel stil, je hoort natuurlijk aan de huil of het echt serieus is of gewoon een huil.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
We hebben er een paar keer ( 4 nachten achter elkaar) laten doorhuilen zeg maar. Tot 2 uur aan een stuk toe ( van 01.00 tot 0.300 geloof ik) maar dan pak je haar toch hoor. Ongelofelijk hoelang ze dat volhoud. 2 uur huilen dan pakken we haar en ze slaap binnen een minuut bij ons
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.reefbuilder.co.uk/
Deze is leukHeb een mooie gemaakt!
teveel moeitequote:Op maandag 26 februari 2007 10:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.reefbuilder.co.uk/
Deze is leukHeb een mooie gemaakt!
Hoe vind je m?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Juliper heeft `m 2de hand gekochthij speelt nu mijn Test Drive
2 is beterquote:Op maandag 26 februari 2007 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe vind je m?
op die geile tv van je..
Oke, deel 2 zou ik nieuw kopen, deel 3 niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag
quote:Oke, deel 2 zou ik nieuw kopen, deel 3 nieuw.
Fijn, met hart van nederland er tusseninquote:Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef Bastard het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6112917
Vanavond komt een film op tv, en ik kwam tot de ontdekking dat ik die niet eens in mn collectie heb staanMoet ik kijken dus
Wanneer is het feest gijs ?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Fijn, met hart van nederland er tussenin
Die is niet meer zo duur.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef Bastard het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6112917
Vanavond komt een film op tv, en ik kwam tot de ontdekking dat ik die niet eens in mn collectie heb staanMoet ik kijken dus
De MP van 3 is wel een stuk beter dan 2, maar kwa sp kies ik ook voor deel 2.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oke, deel 2 zou ik nieuw kopen, deel 3 niet.
Ik vind `m onoverzichtelijk en onduidelijk. Niet te verwarren met choas uit een gevecht. Gfx zijn duidelijk beter en de exta`s als bommen plaatsen en roeien, jeep rijden zijn heel gaaf uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |