Wheeheehe, TS is gewoon te lui om z'n icoon te verkleinen cq. aan te passen.quote:
aar (de ~, aren)quote:
Waarom? niks lui of wat, ik link dit door naar mijn homespace, dus Fok! server wordt er niet minder doorquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wheeheehe, TS is gewoon te lui om z'n icoon te verkleinen cq. aan te passen.
Zet er ff een s tussen, alstublieftquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
aar (de ~, aren)
1 [biol.] bloeiwijze met ongesteelde of kortgesteelde bloemen langs een gemeenschappelijke bloemspil, veel voorkomend bij gras- en graangewassen
2 bovenste deel van de halm van gras- of graangewassen
iemand die aan het bovenste deel van de halm van gars of graangewassen likt ws
Lik mijn halmtopquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
aar (de ~, aren)
1 [biol.] bloeiwijze met ongesteelde of kortgesteelde bloemen langs een gemeenschappelijke bloemspil, veel voorkomend bij gras- en graangewassen
iemand die aan het bovenste deel van de halm van gras of graangewassen likt ws
Ha bedanktquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
aar (de ~, aren)
iemand die aan het bovenste deel van de halm van gras of graangewassen likt ws
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:58 schreef jogy het volgende:
's' tussen gezet.
één ding hij is uniekquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:09 schreef PeZu het volgende:
ja dit is ook echt een top topic hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |