Je kan het ook overdrijven he?!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met de selectie die naar Bremen ging kan je PSV of AZ niet vergelijken hoor. Dit Ajax is PSV zonder Gomes, Alex, Cocu, Farfan, Simons, Kone en Alcides.
00000000w danquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef PLAE@ het volgende:
vraag me af of montana opgepakt is... heb m niet gezien maar hij kan toch niet nog slomer zijn dan mij.
Je zit niet in het PSV Topicquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef HeatWave het volgende:
- Spelers heelhouden en niet de hele wereld verhuren
Wat is "Ajaks" ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef F.O.N.S. het volgende:
Dat redt Ajaks nooit meer tegen Werder Bremen![]()
Ja, die telde ik ook al.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Ik zag de scheids er nog voor aan om bij die charge van Womé een tweede gele aan Jaap te geven wegens dat duwtje erna.
Ik vond Lindenbergh tegen Ado bij de 1-0 ook al een hele dubieuze dekkingsfout maken. Wel zonde want bij AZ vond ik het een hele nuttige speler. Had toen wel het idee dat hij dat voor Ajax ook kon zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
De kaart van Lindenbergh was gewoon teveel van het goede, lijkt me. Ik snap hem ook niet, dat zou toch iemand met ervaring moeten zijn. Alleen niet met ervaring in topduels, dat bleek maar weer.
Anita viel zeer aardig in, Donald kon zich niet echt goed tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |