Denk dat als AZ of psv in Ajax' schoenen had gestaan het een heel andere wedstrijd was geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:22 schreef Messenga het volgende:
Excelsior is ook een eitje. Ik had niets anders verwacht hoor. Bremen is op dit moment gewoon nog een maatje te groot. So be it.
Tja, opzich moet dat kunnen, lengte zou niet uit moeten maken, maar hij kwam er ook niet aan te pas. Niemand eigenlijk. Ook Stam was zeker niet foutloos, maar ja wat wil je als je 34 bent en je moet 2 verdedigers zijn...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Ja idd, dan zag ik Leonardo tegen twee van die boomlange verdedigers huppelen en dan zakt de moed wel in je schoenen
Wat zeik je nou over Leo man? Die heeft maar 20 minuutjes mee gedaan toen het duel al lang beslist was...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Ja idd, dan zag ik Leonardo tegen twee van die boomlange verdedigers huppelen en dan zakt de moed wel in je schoenen
Als wij compleet waren had het ook een andere wedstrijd geweest. Zeker als Davids mee had mogen doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Denk dat als AZ of psv in Ajax' schoenen had gestaan het een heel andere wedstrijd was geweest.
Dat is meer per illustratie, niet per se tegen Leo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat zeik je nou over Leo man? Die heeft maar 20 minuutjes mee gedaan toen het duel al lang beslist was...
Niemand die vraagt om foutloos. Overigens is Stam vanaf dag 1 de man die dit team draagt. We mogen onze handjes dichtknijpen met die gozer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, opzich moet dat kunnen, lengte zou niet uit moeten maken, maar hij kwam er ook niet aan te pas. Niemand eigenlijk. Ook Stam was zeker niet foutloos, maar ja wat wil je als je 34 bent en je moet 2 verdedigers zijn...
Het is slechts voorbeeld. Het had ook De Mul of wie dan ook kunnen zijn. Even om duidelijk te maken waar het krachtverschil lag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat zeik je nou over Leo man? Die heeft maar 20 minuutjes mee gedaan toen het duel al lang beslist was...
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is meer per illustratie, niet per se tegen Leo.
Ik verdedig hem dan ook. HIj deed zijn stinkende best, maar verloor ook meer dan gewoonlijk, maar ja, er was verder bijna niemandquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niemand die vraagt om foutloos. Overigens is Stam vanaf dag 1 de man die dit team draagt. We mogen onze handjes dichtknijpen met die gozer.
Met de selectie die naar Bremen ging kan je PSV of AZ niet vergelijken hoor. Dit Ajax is PSV zonder Gomes, Alex, Cocu, Farfan, Simons, Kone en Alcides.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Denk dat als AZ of psv in Ajax' schoenen had gestaan het een heel andere wedstrijd was geweest.
Maar Ten Kate liet ze dan ook wel erg lafjes voetballen. Alsof de UEFA Cup en musthave is, in een seizoen waarin je met de hulp van God, Jezus en Moeder Maria in deze fase nog kans maakt op de titel.
Had gewoon lekker vooruit gevoetbald en die verdediging onder druk gezet. Dood of de gladiolen.
Nee, nou konden we 2 keer 3 kwartier kijken naar een Ajax dat in z'n beste fase van de wedstrijd 3 passes aan elkaar kon rijgen en waar (tegen een zwakke verdediging) erg weinig dreiging vanuit ging. Had net zo goed 90 minuten naar een blinde muur kunnen gaan staren.
Maar het resultaat mag er zijn![]()
Nah ja, competitie is toch belangrijker.
Je kan het ook overdrijven he?!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met de selectie die naar Bremen ging kan je PSV of AZ niet vergelijken hoor. Dit Ajax is PSV zonder Gomes, Alex, Cocu, Farfan, Simons, Kone en Alcides.
00000000w danquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef PLAE@ het volgende:
vraag me af of montana opgepakt is... heb m niet gezien maar hij kan toch niet nog slomer zijn dan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |