abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held donderdag 15 februari 2007 @ 17:17:07 #201
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46337438
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is ook geen WET die dat in Nederland verbied.
Geen specifieke wet, het kan in bepaalde gevallen wel onder andere wetten vallen en dus strafbaar zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:17:15 #202
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46337444
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:45 schreef NietLullig het volgende:

[..]

zijn algehele houding.
Ik wil citaten zien of een inslikking.
quote:
totaal niet objectief en het is geen geheim dat moslims joden net zo hard haten als de bruine hemden van vroeger.
Juist. Dat maakt alweer zo geloofwaardig als een Harry Potterboek.
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:18:36 #203
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46337489
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:15 schreef NietLullig het volgende:

[..]

en wet is wet, dus wat heb jij te zeiken over het duitse rechtsstelsel.
in duitsland is er dus wel een specifieke wet die het verbiedt....

snap je ophef dan niet zo, tis duitsland, geen van je twee nationaliteiten en het is een wet.
Nou? Je mag je niet druk maken over iets dat niet onder de jursidictie van je eigen nationaliteiten valt?
quote:
misschien moet je je druk maken over de muur die marokka bouwt of vluchtelingen die ze in de woestijn dropt zodat ze sterven.
Nou, die Marokka is me toch een stoute meid.
pi_46337561
Ik kwam zojuist Fabienne tegen op straat, dus ik vraag, wat vind jij durnouvan? Zegt ze: "ik ging net even een sigaretje roken". Dus ik zeg: "roken is slecht voor je, in sommige landen mag je in de openbare ruimte niet eens roken". Dus zegt ze: "Ja kan mij dat nou schelen ik ben niet in Italie maar in Nederland". Dus, zelfde laken een pak.
  Donald Duck held donderdag 15 februari 2007 @ 17:25:31 #205
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46337747
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat heeft Kazachstan ermee van doen?
Je hebt dus Borat: Cultural Learning of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhastan duidelijk niet gezien.
Moet je eens doen, het is een heel politiek correcte film. Echt iets voor jou.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:25:37 #206
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46337752
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kazachstan is the grea-test country in the World!

Waarom? Omdat het Jodenhaters zijn. Allemaal. Throw the jew down the well. Burn motherfucker, BURN!!!! IEAAA
Vertrap dat joden-ei!
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:26:08 #207
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46337772
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je hebt dus Borat: Cultural Learning of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhastan duidelijk niet gezien.
Ik heb 'm gezien, ik vond wel aardig. Hoezo?
pi_46338888
quote:

[..]

..en heeft geen fuck te maken met dit topic.

Antwoord hier nou eens op? 5 jaar cel voor ontkenning holocaust
Nee.
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 18:14:43 #209
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46339168
quote:

[..]

Vooral de scene waarin hij verkleed als rabbie "Throw the Palestinian down the well" song was erg gedurfd.
pi_46340216
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Mogelijk, maar ook vergelijkbaar met uw houding in de CO2 topics.
Auw! Ik moet toegeven, een dergelijke persoonlijke aanval is gemakkelijker dan argumenten weerleggen. Tsjeez...
pi_46340482
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

Auw! Ik moet toegeven, een dergelijke persoonlijke aanval is gemakkelijker dan argumenten weerleggen. Tsjeez...
Tsja, nu je je toch tot mijn niveau had verlaagd kon ik het natuurlijk niet laten.
pi_46340604
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:23 schreef Pool het volgende:
5 jaar cel, dat is wel erg veel. Dat krijg je voor de meeste zware mishandelingen niet eens, ook niet in Duitsland. Prima om iemand een boete te geven of te veroordelen tot een schadevergoeding aan Unicef ofzo, maar 5 jaar cel is buiten proporties.
Inderdaad.

Wat betreft de Armeense Genocide; die was, mede met dank aan Hitlerbestrijder Armin Wegner, al enige tijd voor 2002 bekend .
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_46341335
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Tja, dat is ook democratie. Als de meerderheid vindt dat je voor een mening gestraft mag worden, dan moet je dat maar accepteren.
Heel slim van je, om zo de moord op de Armeens-Turkse journalist Dink te rechtvaardigen
pi_46341790
Al ontkent iemand de Euromast... Ik ben een voorstander van radicale vrijheid van meningsuiting. Dit soort types maken zichzelf toch wel onsterfelijk belachelijk.
pi_46342753
quote:
Er is ook geen WET die dat in Nederland verbied. Daar is iedereen (behalve jij) het over eens. De bronnen zijn gegeven, de argumenten zijn gegeven. Er is gewoon geen specifieke wet die het verbied.
Ik citeerde dat zinnetje omdat je mijn beheersing van het Nederlands in twijfel trekt, terwijl er een grote werkwoordspellingsfout in de geciteerde zin staat. Maar aangezien je die in het bovenstaande stukje NOG twee keer maakt, houd ik maar op.

Mensen zijn het er overigens ook niet over eens of het nu wel of niet per wet is verboden in Nederland.
quote:
Er schort behoorlijk wat aan je vermogen om normaal te discussieren daar ligt het probleem en nergens anders.
Ik ben een andere mening toegedaan. Je weigert inhoudelijke argumenten aan te zien voor inhoudelijke argumenten, gaat er NIET op in, beticht dan een ander van zowel gebrek aan argumenten, gebrekkig Nederlands en discussievermogen en negeert vervolgens opnieuw de betreffende argumenten, als ze NOG EENS keurig voor je worden opgesomd. Hoezo 'normaal discussiëren' ?
quote:
Zodra iemand een afwijkende mening heeft, komen de vreemde voorbeelden en oneliners naar boven. "Als je het er niet mee eens bent, ga je maar naar Iran". Noem je dat discussieren? Waar heb je deze vorm van discussieren geleerd eigenlijk? Wellicht niet zo vreemd dat ik verongelijkt in een hoekje ga zitten huilen, als er 3 users zonder enige gronden allerlei dingen proberen te insinueren en toe te schrijven.
Ik typ zelden of nooit oneliners. Maar als je 90 procent van mijn berichten straal negeert, bestaat er een kans dat er inderdaad maar één zin overblijft, ja. Dat je de strekking van mijn opmerking niet begrijpt, ligt aan jou. De onderliggende boodschap wil ik speciaal voor jou nog wel even verduidelijken: wees blij dat je in een democratisch land leeft, waar je doorgaans je mening (op overduidelijke geschiedvervalsing na) gewoon kunt uiten. Er zijn genoeg landen op de wereld waar dat NIET kan. Iran is er daar eentje van. Als je zonodig de holocaust wilt ontkennen, ontvangen ze je daar met open armen. Maar wees niet al te kritisch over de regering, want dat overleef je niet. Aan jou de keuze.
pi_46344641
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef NietLullig het volgende:

[..]

bizarre censuur?

hoe achterlijk wil je zijn.
iedereen kent de plaatjes van school, de meesten hebben een kamp bezocht in nederland.
het is gewoon achterlijk om te denken dat dit een complot is of iets dergelijks van de joden.
ook al was het in scene gezet, de hedendaagse technologie had makkelijk aangetoond dat alles was gebasseerd op valse bewijzen en feiten.

elke klootmongool die beweerd dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden of extreem is overdreven mag van mij direct worden afgeschoten.
Nou ja, dat is echt bizarre censuur, ja. Vergeleken daarbij vallen die malle holocaustontkenningsverboden nóg mee.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46350516
Wat krijgen de mensen die het Massamoorden in Libanon 1982 en 2006 gaan ontkennen ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 02:35:19 #218
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_46356080
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:30 schreef Drugshond het volgende:
Iedere burger wordt geacht de wet te kennen. Daar begint het al mee.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaustontkenning
Ben je het daar niet mee eens.... dan gaarne een procedure starten om het tegendeel te bewijzen.
- Simple as that - Dit gaat iets verder dan vrijheid van meningsuiting. De achterliggende vraag is eigenlijk hoeveel waarde je eraan toe moet kennen anno 2007. Maar die bewuste en geschreven geschiedenis ligt achter ons. En ontkennen daarvan lijkt me een doodzonde/zinloos. Het effect daarachter is wel een gevatte reden om het in het huidige : lees in het latere tijdgewricht nog eens kritisch te beschouwen. Sterker nog .... we zouden er nog steeds iets van kunnen leren.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 02:44:17 #219
89730 Drugshond
pi_46356203
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef Meki het volgende:
Wat krijgen de mensen die het Massamoorden in Libanon 1982 en 2006 gaan ontkennen ??
Of de acties van "Bomber Harris"....
De definitie van Genocide is een redelijk grijs gebied.
Nou ja... niet zo grijs. Omdat de joden tijdens WO-II geen strategisch doelwit waren..... Maar wel slachtoffer waren van een heel ander plan. En juist dat laatste maakte het grote verschil.
pi_46356784
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

http://www.nos.nl/nos/art(...)1C750D4E5EC8BD1.html

Belachelijk, hoe verderfelijk iemands mening ook is, Duitsland is neem ik aan een vrij land en ik vind dat je het recht hebt om dergelijke dingen te zeggen. Deze man moet nu dus de cel in omdat hij een mening heeft die anderen kennelijk niet aanstaat. Ontkennen dat iets gebeurd is kan er dus voor zorgen dat je in de cel komt tussen moordenaars en andere afval van de samenleving.
Vind je dat echt of komt dit geval handig van pas omdat je als moslim geen fan bent van joden?

Als het het eerste geval is, ben ik het -waarschijnlijk voor het eerst- 100% met je eens.

Absurd. 5 jaar cel voor het uiten van je mening... wat een farce. Duitsland

P.S. Hoeveel mensen mag je doodmaken voordat je ook 5 jaar cel krijgt?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_46358580
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 04:01 schreef StefanP het volgende:

[..]

Vind je dat echt of komt dit geval handig van pas omdat je als moslim geen fan bent van joden?

Als het het eerste geval is, ben ik het -waarschijnlijk voor het eerst- 100% met je eens.

Absurd. 5 jaar cel voor het uiten van je mening... wat een farce. Duitsland

P.S. Hoeveel mensen mag je doodmaken voordat je ook 5 jaar cel krijgt?
Nee het is gewoon echt mijn mening. Het is dat het in dit geval de holocaust betreft, maar het had menig andere massamoord kunnen wezen die ontkent werd. En we zijn het dan inderdaad voor het eerst 100% met elkaar eens

[ Bericht 2% gewijzigd door Mutant01 op 16-02-2007 09:51:04 ]
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:37:00 #222
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46358771
...net zo goed menig andere massamoord...
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_46358813
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:37 schreef gr8w8 het volgende:
...net zo goed menig andere massamoord...
Wat is er?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:18:11 #224
89730 Drugshond
pi_46359718
- Zo goed mogelijk alle optopic + flame zooi uit het topic gevist -
Mja, het is een zwaar beladen topic. Maar probeer inhoudelijk te reageren.
pi_46359863
Hehe mijn post over Fabienne staat er nog steeds in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')