Pfff. fix de OP dan ook zelf maar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:19 schreef PeRi het volgende:
TT change. Ik wil dat dit topic een stuk normaler vergaat dan het vorige. Persoonlijke verhalen hoeven niet in details verteld worden, dat doe je maar via PM ofzo. Het hele topic raakt offtopic op die manier. Het niveau van het X6 topic moet weer omhoog want het is onmeuïg gekelderd. Het hoeft niet constant X6 is the best hoezee, maar alsjeblieft blijf even netjes. Vriendelijk bedankt.
Die is lekker compleet....quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:20 schreef Lynx666 het volgende:
tip: wiki.
Dat gaat als blauw waarschijnlijk beter dan in't zwartquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef PeRi het volgende:
Graag.
Graag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Pfff. fix de OP dan ook zelf maar.![]()
Volgens mij is het juist wel relevant als er persoonlijke/smeuige gebeurtenissen gedeeld mogen wordenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:19 schreef PeRi het volgende:
TT change. Ik wil dat dit topic een stuk normaler vergaat dan het vorige. Persoonlijke verhalen hoeven niet in details verteld worden, dat doe je maar via PM ofzo. Het hele topic raakt offtopic op die manier. Het niveau van het X6 topic moet weer omhoog want het is onmeuïg gekelderd. Het hoeft niet constant X6 is the best hoezee, maar alsjeblieft blijf even netjes. Vriendelijk bedankt.
Ik vind het prima als je je persoonlijke ervaringen met ze wil delen, maar niet op de manier waar op het nu gegaan is. Het is en blijft geen slowchat topic.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:27 schreef LENUS het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist wel relevant als er persoonlijke/smeuige gebeurtenissen gedeeld mogen worden. Maar Ik ben dan ook geen fan van X6 of Xfactor.
![]()
Nou laat Ryanne dan maar de volgende keer bij mij komen slapen als ze in Utrecht wilt stappenquote:
Das nogal zinloos dan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef lindaatjuh het volgende:
En komt er dan eigelijk nog wel een sing off als de jury toch niet meer mag beslissen???
Ja ben ik ook benieuwd naar! Is er hier niemand die dat weet??quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef superhero87 het volgende:
X6![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat ze op de zondag gaan doen...
Ik weet alleen dat alle acts minstens 1 nummer gaan zingen met het koor van Sharon, Gospel Boulevard!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:27 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja ben ik ook benieuwd naar! Is er hier niemand die dat weet??
waarom zou het niet waar kunnen zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pff lenus, grappig verhaaltje, maar ik geloof er nog steeds geen fuck van
X6
Ja maar we bedoelen met de singoff, aangezien de jury er niks meer over te zeggen heeft dus een singoff dan ook weinig zin heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat alle acts minstens 1 nummer gaan zingen met het koor van Sharon, Gospel Boulevard!
Tja, alles kan, maar ik geloof er helemaal niets van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou het niet waar kunnen zijn
Ik denk dat we morgen 3 minuten ofzo na de singoff nog een keer keer kunnen stemmenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:13 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja maar we bedoelen met de singoff, aangezien de jury er niks meer over te zeggen heeft dus een singoff dan ook weinig zin heeft.
Tof man!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:54 schreef Delichris het volgende:
Roos is dezelfde dag als mij jarig, 27 februari..
Ik een dag eerderquote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:54 schreef Delichris het volgende:
Roos is dezelfde dag als mij jarig, 27 februari..
Morgen vergeet ik het toch, dus gefeliciteerd alvastquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:43 schreef Woelli het volgende:
Als we allemaal zeggen, ikke 9 dagen eerder
Haha, dankjewelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Morgen vergeet ik het toch, dus gefeliciteerd alvast![]()
helemaal niets, er is geen sing off meerquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef superhero87 het volgende:
X6![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat ze op de zondag gaan doen...
Jep. En ik vond ze sowieso nooit echt geweldig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:49 schreef Lynx666 het volgende:
Dat wordt morgen een exit. Ze zijn, afgezien van de prestaties, verreweg het minst populair.
Ik denk juist dat ze daardoor meer stemmen krijgenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:46 schreef ryangozer het volgende:
Domme fout, kan ze weleens de kop gaan kosten morgen...
Als de ouders van X6 ieder ook 333x gaan SMS'en zit die kans erin.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Als het Richy lukt om door te gaan na die dramatische prestatie van vorige week, moet X6 het ook lukken.
naäperquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef --Globe-- het volgende:
Het was niet best helaas. Denk dat ze eruit vliegen morgen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik moet eens leren lezen. Maar ik ben het roerend met je eens dus.
![]()
helaas heeft X6 geen horde dertienjarige huppelkutjes achter zich aanlopenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Als het Richy lukt om door te gaan na die dramatische prestatie van vorige week, moet X6 het ook lukken.
Inderdaad! En in de zaal klonk het geweldig!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
Ze vergat de tekst niet, Sanne zette te laat in, waardoor Daniëlle in de problemen kwam met haar deel. Vond dat ze het nog prima oploste eigenlijk.
ik vond het een blunder.... als je zover komt in dat programma, kan je je geen fouten permiterenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
Ze vergat de tekst niet, Sanne zette te laat in, waardoor Daniëlle in de problemen kwam met haar deel. Vond dat ze het nog prima oploste eigenlijk.
Rich was zowel gisteren als over het gehele programma gezien gewoon de betere van de tweequote:
quote:
Daar heb ik ook nog over gedacht ja..quote:Op zondag 18 februari 2007 12:48 schreef Emmety het volgende:
Ik denk serieus dat Sharon er uit kan vliegen. Ze was niet op haar best en vlak voor de finale kunnen er wel eens van die uitslagen zijn die je totaal niet verwacht. Idols-ervaring
Absoluut niet..quote:Op zondag 18 februari 2007 12:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Rich was zowel gisteren als over het gehele programma gezien gewoon de betere van de twee.
Hind-exit deja-vu.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:48 schreef Emmety het volgende:
Ik denk serieus dat Sharon er uit kan vliegen. Ze was niet op haar best en vlak voor de finale kunnen er wel eens van die uitslagen zijn die je totaal niet verwacht. Idols-ervaring
vond X6 in liveshow 5,6 en 7 veel beter.. daarna misschien gelijk aan Richy, maar zeker niet slechter..quote:
Na die blik van de moeder van een van die meiden toen Henk zei dat het wel wat meer sexy mocht, wist ik genoegquote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef SpecialGuest het volgende:
Mij stoort dat niet hoor. Ik denk dat je dat kerkelijke meer moet zien als het hebben van een soort clubhuis, een plek waar ze samen zijn gekomen en begonnen zijn met muziek te maken. Ik vind nou niet dat ze heel erg met hun christelijke geloof voorop lopen.
Zo moeder, zo dochter gaat natuurlijk lang niet altijd op.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Na die blik van de moeder van een van die meiden toen Henk zei dat het wel wat meer sexy mocht, wist ik genoeg.
In dit soort gemeenschappen lijkt mij van welquote:Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zo moeder, zo dochter gaat natuurlijk lang niet altijd op.
Niks mis mee toch? ach het zijn hele lieve meiden, ze zijn misschien gelovig, maar ze zijn net zo spontaan als niet gelovigen en kunnen net zo raar doen.. dus jaquote:Op zondag 18 februari 2007 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder trouwde ook op haar 21ste.
enquote:Levensmotto en/of lijfspreuk:
"Blijf positief! Vertrouw op God, Hij heeft het beste met je voor! Hij is de beste regisseur!"
enquote:Levensmotto en/of lijfspreuk:
Overtuig mensen dat God van ze houdt en als het echt niet anders kan, gebruik dan woorden
Van dat soort dingen word ik niet vrolijk. Sorry.quote:Levensmotto en/of lijfspreuk:
"Alles is mogelijk, voor wie gelooft in Hem!"
Je moet iedereen in zijn waarde latenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef _Arual_ het volgende:
Op de site van x-factor, las ik de volgende dingen:
[..]
en
[..]
en
[..]
Van dat soort dingen word ik niet vrolijk. Sorry.
Als ze hun geloof willen uitdragen is dat toch prima?quote:Levensmotto en/of lijfspreuk:
Lijfspreuk: Geniet op alle dagen van je leven, die God je heeft gegeven! Levensmotto: Heb ontzag voor God en leef zijn geboden na
Dat doen zij toch ook niet als ze het geloof zo op proberen te dringen? Van mij mogen ze lekker hun christelijke gang gaan, als ze maar niet als een soort van missionarissen tw werk gaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Je moet iedereen in zijn waarde laten![]()
Ja hoor, en ik stoor me er ook niet aan. Maar die liedjes die ik hierboven noemde vond ik gewoon erg slecht gedaan, of er een correlatie is mag je zelf bedenkenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Bij Sharon anders ook:
[..]
Als ze hun geloof willen uitdragen is dat toch prima?
Ligt eraan op welke manier. Sharon heb ik er in de shows nauwelijks over gehoord. Ik heb het idee dat zij er minder problemen mee heeft als mensen niet gelovig zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Bij Sharon anders ook:
[..]
Als ze hun geloof willen uitdragen is dat toch prima?
Ik druk het nu wel een beetje stellig uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Missionarissenwerk. Omdat ze liedjes zingen met religieuze inslag
?
Die liedjes zijn meestal wel de beste nummers! Zowiezo Black Gospel, is een van de beste soorten muziek, gaat ook vrijwel allemaal over God.. luister dan niet naar de tekstquote:Op zondag 18 februari 2007 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Missionarissenwerk. Omdat ze liedjes zingen met religieuze inslag
?
Check artikel 6 van de Nederlandse grondwet nog eens. Als je dat niet kan respecteren, dan tsjah, kijk dan nog eens goed naar jezelf zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:11 schreef _Arual_ het volgende:
Ik druk het nu wel een beetje stellig uit.
Qua liedjes, qua filmpjes, qua lijfspreuken, qua manier van leven. Qua totaalplaatje.
Nu heb ik wel zo'n beetje alles gezegd wat ik erover zeggen wil. Ze zijn leuk, alleen ben ik wat allergisch voor dat gelovige gedoe.
Toch hoop ik dat ze in de finale komen.![]()
Daar staat niet dat ik het niet tenenkrommend mag vinden.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Check artikel 6 van de Nederlandse grondwet nog eens. Als je dat niet kan respecteren, dan tsjah, kijk dan nog eens goed naar jezelf zou ik zeggen.
Toen ik dit las (en ook dat levensmotto van Sharon) dacht ik: ´oooooooooh god nee he!!!!!!!´ Kijk, dat je gelovig bent, leuk voor je, maar ik krijg hier de kriebels van! Had zo´n vriendin in mijn omgeving die ook zo gelovig was, en ik dus niet. In het begin was dat geen probleem, totdat ik bij haar thuiskwam en ik zowat bekeerd werd met vijf bijbels en allerlei gelovige teksten aan moest horen... Ik hoef niet bekeerd te worden!!!! En die levenszinnen van hun doen me daar zo aan denken! Brrrrr blijf dan lekker bij de EO in een kerkkoor zingen ofzo! En ja ik respecteer die mensen, maar zij doen dat bij mij niet, want het werd mij niet in dank afgenomen dat ik niet hetzelfde geloof had!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef _Arual_ het volgende:
Op de site van x-factor, las ik de volgende dingen:
[..]
en
[..]
en
[..]
Van dat soort dingen word ik niet vrolijk. Sorry.
Zo erg zijn zij nu ook weer niet.. overdrijven is een vak! Maar goed X6 zijn gewoon normale meiden, die gelovig zijn, boeien!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Toen ik dit las (en ook dat levensmotto van Sharon) dacht ik: ´oooooooooh god nee he!!!!!!!´ Kijk, dat je gelovig bent, leuk voor je, maar ik krijg hier de kriebels van! Had zo´n vriendin in mijn omgeving die ook zo gelovig was, en ik dus niet. In het begin was dat geen probleem, totdat ik bij haar thuiskwam en ik zowat bekeerd werd met vijf bijbels en allerlei gelovige teksten aan moest horen... Ik hoef niet bekeerd te worden!!!! En die levenszinnen van hun doen me daar zo aan denken! Brrrrr blijf dan lekker bij de EO in een kerkkoor zingen ofzo! En ja ik respecteer die mensen, maar zij doen dat bij mij niet, want het werd mij niet in dank afgenomen dat ik niet hetzelfde geloof had!
Sorry... maar ik heb al op Sharon gestemd... 1 keer... maar ik vind het zonde van het geld om te gaan stemmen op een act die er toch uitvliegt.... helaasquote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef superhero87 het volgende:
Alle X6 aanhangers: Nu stemmen! it's now or never![]()
0909 0302,
Ik heb zelfs gestemd![]()
Dus Heineken, Andiyan, Hockeylotje, Woelli, Vaduz etc: STEMMEN![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik vind het zonde van het geld om te gaan stemmen op een act die er toch uitvliegt.... helaas
Heb gestemdquote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef superhero87 het volgende:
Alle X6 aanhangers: Nu stemmen! it's now or never![]()
0909 0302,
Ik heb zelfs gestemd![]()
Dus Heineken, Andiyan, Hockeylotje, Woelli, Vaduz etc: STEMMEN![]()
alsof mijn ene smsje gaat voorkomen dat ze eruit vliegenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:12 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze vliegen er niet uit als jij gaat stemmen
![]()
o.a. wel, iedere stem teltquote:Op zondag 18 februari 2007 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof mijn ene smsje gaat voorkomen dat ze eruit vliegen
ok ok... je heb me overtuigd.... ik ga stemmen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |