Pfff. fix de OP dan ook zelf maar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:19 schreef PeRi het volgende:
TT change. Ik wil dat dit topic een stuk normaler vergaat dan het vorige. Persoonlijke verhalen hoeven niet in details verteld worden, dat doe je maar via PM ofzo. Het hele topic raakt offtopic op die manier. Het niveau van het X6 topic moet weer omhoog want het is onmeuïg gekelderd. Het hoeft niet constant X6 is the best hoezee, maar alsjeblieft blijf even netjes. Vriendelijk bedankt.
Die is lekker compleet....quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:20 schreef Lynx666 het volgende:
tip: wiki.
Dat gaat als blauw waarschijnlijk beter dan in't zwartquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef PeRi het volgende:
Graag.
Graag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Pfff. fix de OP dan ook zelf maar.![]()
Volgens mij is het juist wel relevant als er persoonlijke/smeuige gebeurtenissen gedeeld mogen wordenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:19 schreef PeRi het volgende:
TT change. Ik wil dat dit topic een stuk normaler vergaat dan het vorige. Persoonlijke verhalen hoeven niet in details verteld worden, dat doe je maar via PM ofzo. Het hele topic raakt offtopic op die manier. Het niveau van het X6 topic moet weer omhoog want het is onmeuïg gekelderd. Het hoeft niet constant X6 is the best hoezee, maar alsjeblieft blijf even netjes. Vriendelijk bedankt.
Ik vind het prima als je je persoonlijke ervaringen met ze wil delen, maar niet op de manier waar op het nu gegaan is. Het is en blijft geen slowchat topic.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:27 schreef LENUS het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist wel relevant als er persoonlijke/smeuige gebeurtenissen gedeeld mogen worden. Maar Ik ben dan ook geen fan van X6 of Xfactor.
![]()
Nou laat Ryanne dan maar de volgende keer bij mij komen slapen als ze in Utrecht wilt stappenquote:
Das nogal zinloos dan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef lindaatjuh het volgende:
En komt er dan eigelijk nog wel een sing off als de jury toch niet meer mag beslissen???
Ja ben ik ook benieuwd naar! Is er hier niemand die dat weet??quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef superhero87 het volgende:
X6![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat ze op de zondag gaan doen...
Ik weet alleen dat alle acts minstens 1 nummer gaan zingen met het koor van Sharon, Gospel Boulevard!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:27 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja ben ik ook benieuwd naar! Is er hier niemand die dat weet??
waarom zou het niet waar kunnen zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pff lenus, grappig verhaaltje, maar ik geloof er nog steeds geen fuck van
X6
Ja maar we bedoelen met de singoff, aangezien de jury er niks meer over te zeggen heeft dus een singoff dan ook weinig zin heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:44 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat alle acts minstens 1 nummer gaan zingen met het koor van Sharon, Gospel Boulevard!
Tja, alles kan, maar ik geloof er helemaal niets van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou het niet waar kunnen zijn
Ik denk dat we morgen 3 minuten ofzo na de singoff nog een keer keer kunnen stemmenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:13 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja maar we bedoelen met de singoff, aangezien de jury er niks meer over te zeggen heeft dus een singoff dan ook weinig zin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |