quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef Skull-splitter het volgende:
The simpsons, dat is een luchtige serie, dit is drama
Hopen dat ze bijtrekken, anders zitten we straks met OF een rush-job OF een onaffe seriequote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef wolfrolf het volgende:
Shitt.. de kijkcijfers voor deze aflevering zijn zelfs nog iets lager dan vorige weekABC vermoord de serie door het op dit huidige tijdstip nu te zetten
![]()
Ik ben niet blij.
Ach lage kijkcijfers is niet erg, deze serie mag sowieso nog maar 2 seizoen doorgaan(liefst deze en nog 1 seizoen), langer maken zich zelf belachlijk zoals ze bezig zijn. Daarbij de lage kijkcijfers hebben de makers zelf voor gezorgd niet ABC.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef wolfrolf het volgende:
Shitt.. de kijkcijfers voor deze aflevering zijn zelfs nog iets lager dan vorige weekABC vermoord de serie door het op dit huidige tijdstip nu te zetten
![]()
Ik ben niet blij.
Euuhm. De premiere van seizoen 2 had 23 miljoen kijkers. Niet die van seizoen 3 (quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:34 schreef Tweek het volgende:af.
Klinkt hard, maar 9 miljoen kijkers verliezen in slechts 7 afleveringen dat is onvergevelijk.
Ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Ten eerste zijn de producers ook degene die de serie bedacht en gemaakt hebben en schrijven ze een flink aantal afleverigen zelf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
en dat is ook zo, dat hebben de schrijvers pas toegegeven, de producers geven de makers dan ook nog maar 2 seizoenen de tijd om met antwoord te komen op de meeste vragen, erg jammer hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Lost nog steeds het best bekeken programma op de woensdagavond (op American Idol na natuurlijk) onder de doelgroep waar adverteerders geïnteresseerd in zijn. We hoeven ons dus nog geen zorgen te maken over een vroegtijdig einde![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Symer op 16-02-2007 08:47:11 ]
Ja, dat had ik ook, vanavond in de herkansing....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:20 schreef dfens het volgende:
Had gisteren willen kijken maar helaas. Dan vanavond maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Helo op 16-02-2007 09:49:52 (Typo) ]
Lost deelt thematiek met the Matrix en zelfs Star Wars, maar verder...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef Geqxon het volgende:
Final Destination meets Lost meets The Matrix.
'nuff said.
Ach komop, The Oracle was toch echt rechtstreeks gekopieerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lost deelt thematiek met the Matrix en zelfs Star Wars, maar verder...
Dat was wel geing ja. A delivery for 815...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:30 schreef netto_m het volgende:
Iemand opgevallen dat hij ook de nummers zag overal?
Ik keek een stuk minder diep, meer naar een kalm oud vrouwtje dat de toekomst weet, het bankje waar ze op zaten, meer in die vorm.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet helemaal... In lost weten we nog steeds niet wie of wat ze is, in the Matrix is het een dataminer die de residuen van elke matrixversie bijhield en zodoende een hoopt "weet"
Wel interessant is het thema stroming/lot in the matrix: neo is onderdeel van een voorspelling, eerste confrontatie met the Oracle "Don't mind the vase" "What's really going to cook your noodle later is would you still have broken it if I didn't say anything?" en het bordje "Know thei self". Later weer de keuzes bij the architect waar hij uit alle macht probeert anders te zijn dan alle andere voor hem, en de zelfopoffering aan het eind. Daargelaten de symboliek, Neo en Smith, The Architect en the Oracle, allemaal Yin Yang verwijzingingen.
In Star Wars zitten daar ook verwijzingen naar, al is het daar redelijk verwesterd door the Dark Side echt "slecht" te maken... Terwijl dat altijd maar relatief is.
Jezus, ga sesamstraat kijken ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik keek een stuk minder diep, meer naar een kalm oud vrouwtje dat de toekomst weet, het bankje waar ze op zaten, meer in die vorm.
Dan moet ik al naar bedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jezus, ga sesamstraat kijken ofzo.
Symboliek is OK.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik keek een stuk minder diep, meer naar een kalm oud vrouwtje dat de toekomst weet, het bankje waar ze op zaten, meer in die vorm.
Omdat hij alles voor de tweede keer meemaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef greatgonzo het volgende:
i'm confused...
Grote vraag voor mij blijft: hoe kan het dat Desmond de gave van de ringverkoopster heeft overgenomen? Charlie gaat dus dood, ok.. maar verder nog weinig antwoorden.
Of misschien wel voor de tiende keerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat hij alles voor de tweede keer meemaakt
Daarom lees ik het ook nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Grappig Don, dat zei ik ook in minder woorden EN met spoilertags
nah, alleen in z'n flashback maakt die volgens mij alles voor de tweede keer mee, als die wakker wordt, komt tie er achter dat hij het niet over doet, maar nog steeds vast zit op het eiland...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat hij alles voor de tweede keer meemaakt
Nah, tis simpeler.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:23 schreef Geqxon het volgende:
En straks blijkt dat alle losties in een persoonlijke digi-cocon zitten, en dat het eiland slechts een virtueel wereld is. En dan zo van "Desmond, you are the one!".
wie zegt dat die er van af is geweest...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:37 schreef TC03 het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen denken dat er antwoorden gegeven zijn.De makers hebben een soort schijn-antwoord gegeven. Allemaal wazig gelul. In plaats van te zeggen hoe Desmond van het eiland AF is geraakt en hoe hij weer OP is gekomen, krijgen we allemaal rare verhaaltjes.
Hee, daar had ik nog niet aan gedacht! Hmm, ik was ondertussen sterk van mening dat hij helemaal niet terug in de tijd was gereisd, maar gewoon tijdens het bewusteloos zijn na de implosie een zeer lange flashback had [waarbij zijn geheugen inderdaad het verleden en heden een beetje door elkaar haalde], maar nu ben ik weer terug bij af...quote:Don_Gurgen schreef:
Door het gedrag van Desmond zijn Penny en Donavan (indische vriend van Desmond) erachter gekomen wat er aan de hand is en proberen daarom het eiland te vinden, denk aan de twee mannen op de zuidpool (of ergens anders).
Anders zouden ze sluikreclame maken voor AllStars en dat is niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef NielZjuh het volgende:
wat me opviel trouwens bij die ene man met rode schoenen die doodgaat.
Hij heeft toch All Stars? maar dat teken lijkt niet echt op all stars toch?
zal wel aan mij liggen maargoed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |