Daar was toch juist zo'n rel over in de HP, eind 2005? Dat de Koningin de dubbele nationaliteit heeft en die, als voorbeeld, op moest geven? Ik herinner me de koppen nog duidelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je daar bij? Claus heeft zelfs, net als Bernhard en Hendrik, zijn Duitse nationaliteit moeten opgeven, voordat er getrouwd kon worden.
Nee, hoor, alleen als het over buitenlanders gaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
En tadá daar is de associatie met nazi's. Iedere andere mening die niet overeenstemt met het linkse gedachtengoed wordt in het extreemrechtse hoekje gestopt. Zo voorspelbaar die linkse rakkers hier
Eén opmerking! 1 fucking opmerking! Een godganse inhoudelijke discussie, en jij zal even die ene opmerking over nazi's eruit lichten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
En tadá daar is de associatie met nazi's. Iedere andere mening die niet overeenstemt met het linkse gedachtengoed wordt in het extreemrechtse hoekje gestopt. Zo voorspelbaar die linkse rakkers hier
Kan helemaal niet. Irene kan de Canadese nationaliteit hebben (KAN, zei ik) omdat ze daar geboren is. Beatrix is in Nederland geboren (Baarn). Haar vader was geen Duitser (meer), haar moeder ook niet, omdat haar grootvader (Hendrik) zijn nationaliteit heeft moeten opgeven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar was toch juist zo'n rel over in de HP, eind 2005? Dat de Koningin de dubbele nationaliteit heeft en die, als voorbeeld, op moest geven? Ik herinner me de koppen nog duidelijk.
Ovrigens beweren mensen hier dat het om de Engelse nationaliteit gaat. Dat zou ook kunnen, zo'n Oranjewatcher ben ik nu ook weer niet.
Hou je bek, vieze NSB'er.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het ging om de Britse nationaliteit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kan helemaal niet. Irene kan de Canadese nationaliteit hebben (KAN, zei ik) omdat ze daar geboren is. Beatrix is in Nederland geboren (Baarn). Haar vader was geen Duitser (meer), haar moeder ook niet, omdat haar grootvader (Hendrik) zijn nationaliteit heeft moeten opgeven.
Dan zal ik het wel helemaal bij het verkeerde eind hebben (mea màxima culpa) en het over de Engelse nationaliteit gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kan helemaal niet. Irene kan de Canadese nationaliteit hebben (KAN, zei ik) omdat ze daar geboren is. Beatrix is in Nederland geboren (Baarn). Haar vader was geen Duitser (meer), haar moeder ook niet, omdat haar grootvader (Hendrik) zijn nationaliteit heeft moeten opgeven.
Margriet heb je het over denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar wat ook genoemd werd dat alles oranjes die afstammen van Sophie en voor 1949 geboren zijn automatisch de Engelse nationaliteit hadden/ hebben (zie een paar pagina's terug in dit topic).quote:Prinses Margriet werd op 19 januari 1943 geboren als derde dochter van Prinses Juliana en Prins Bernard der Nederlanden. De Prinses kwam in Ottawa (Canada) ter wereld, waar het Prinselijk gezin sinds juni 1940 als gevolg van de Duitse inval in Nederland verbleef. De plek waar de Prinses werd geboren was tijdelijk onttrokken aan de Canadese wet, zodat zij geen dubbele nationaliteit kreeg, maar uitsluitend de Nederlandse.
Heb je een link?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:17 schreef Nielsch het volgende:
*Kijkt het debat nu live NOS Politiek 24*
Vind ik een vaag verhaal. Maar ik ben geen juristquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Margriet heb je het over denk ik.
[..]
Maar wat ook genoemd werd dat alles oranjes die afstammen van Sophie en voor 1949 geboren zijn automatisch de Engelse nationaliteit hadden/ hebben (zie een paar pagina's terug in dit topic).
Als je goed gelezen had, dan had je kunnen zien dat ik mijn mening al gegeven had. Daarnaast valt het me op dat in vrijwel iedere links-rechts discussie de linkse users (uit onmacht?) Hitler, extreem-rechts of het nazisme aanhalen wanneer bepaalde opvattingen niet overeenstemmen met het linkse gedachtengoed en dat stoort me.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Eén opmerking! 1 fucking opmerking! Een godganse inhoudelijke discussie, en jij zal even die ene opmerking over nazi's eruit lichten.
Bedankt voor uw bijdrage. In een klap duidelijk wat je hier zocht, en wat je vond. Jij blij, toch nog iemand die links was gevonden. Gewoon niet ingaan op inhoud hoor, nergens voor nodig.
De sigme's staan er vandaag lekker fel bij. You go girl!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Eén opmerking! 1 fucking opmerking! Een godganse inhoudelijke discussie, en jij zal even die ene opmerking over nazi's eruit lichten.
Bedankt voor uw bijdrage. In een klap duidelijk wat je hier zocht, en wat je vond. Jij blij, toch nog iemand die links was gevonden. Gewoon niet ingaan op inhoud hoor, nergens voor nodig.
Ik had een radiostream, maar die is opgeheven. Overigens ben ik tijdelijk verbannen van Google.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Google op "nos politiek 24" en een hele wereld gaat voor je open.
Sommige mensen
Je wilt censuur op het noemen van het beestje bij de naamquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:20 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als je goed gelezen had, dan had je kunnen zien dat ik mijn mening al gegeven had. Daarnaast valt het me op dat in vrijwel iedere links-rechts discussie de linkse users (uit onmacht?) Hitler, extreem-rechts of het nazisme aanhalen wanneer bepaalde opvattingen niet overeenstemmen met het linkse gedachtengoed en dat stoort me.![]()
Onmacht ook, ik heb geen enkel goed argument van Wilders-verdedigers gehoord.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:20 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als je goed gelezen had, dan had je kunnen zien dat ik mijn mening al gegeven had. Daarnaast valt het me op dat in vrijwel iedere links-rechts discussie de linkse users (uit onmacht?) Hitler, extreem-rechts of het nazisme aanhalen wanneer bepaalde opvattingen niet overeenstemmen met het linkse gedachtengoed en dat stoort me.![]()
Maar doe niet of héél link, of alleen links, dat doet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:20 schreef LENUS het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag al 2 keer om een motivatie, vergelijk niemand met Hitler of neo-nazi's en toch krijg ik geen zinnig argument.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onmacht ook, ik heb geen enkel goed argument van Wilders-verdedigers gehoord.
Same here. Alsof er iemand zit te lurken tot er een Godwin langskomt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef nonzz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag al 2 keer om een motivatie, vergelijk niemand met Hitler of neo-nazi's en toch krijg ik geen zinnig argument.....
Het stoort me dat je doet alsof ik nazi's aanhaal omdat ik dit stupide-Wilders plan op argumenten bestrijd. Of de anderen, die dit op argumenten doen. Alsnog de nazi's even met kracht erbij halen, wat jij deed, is domweg een poging de discussie te laten ontsporen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:20 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een logisch gevolg die precies past in onderstaand schema.quote:
Handboek voor wie argumenten tekort komt: zoek naar een zwaktebod en ga daar vol op in.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een logisch gevolg die precies past in onderstaand schema.
Handboek voor de linkse rakkert!
A: Kom je argumenten te kort, kijk dan naar punt B.
B: Leg de link met Hitler/nazi's/bruinhemden etc om ze de mond te snoeren. (Helpt dit ook niet ga dan naar C)
C: Scheld die rechtse klootzak uit, zo goed als je kunt.
![]()
Bedankt voor deze inhoudelijke bijdrage en dat je je weer niet hebt laten verleiden om in te gaan op zinloze reacties. Ow wacht, nu doe ik het zelf ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
B: Leg de link met Hitler/nazi's/bruinhemden etc om ze de mond te snoeren. (Helpt dit ook niet ga dan naar C)
![]()
Misschien wel een idee: Lees eens iets over de Nurenberger wetten van 1935. Een van de redenen om de Joden uit de maatschappij te stoten, die Hitler opgaf, was dat de Joden niet loyaal zouden zijn aan Duitsland. Dit ondanks het feit dat Duitsland vele Joodse veteranen uit WO1 kende.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een logisch gevolg die precies past in onderstaand thema.
B: Leg de link met Hitler/Duitse rijk/bruinhemden etc om ze de mond te snoeren. (Helpt dit ook niet ga dan naar C)
![]()
Moeilijk te begrijpen hè, cynisme. En dan stellen dat anderen argumenten te kort komen. Lees het topic en met name je eigen bijdragen nog eens goed door en ga je daarna eens snel in een hoekje zitten schamen. Daar bij je Göring-poster.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
![]()
Jij bent zeker nieuwe hier?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
![]()
Je CD blijft hangen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
![]()
*Houdt zich de fuck in en sluit zich aan bij de rij*quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:32 schreef nonzz het volgende:
[..]
Bedankt voor deze inhoudelijke bijdrage en dat je je weer niet hebt laten verleiden om in te gaan op zinloze reacties. Ow wacht, nu doe ik het zelf ook![]()
Een softwarefout die letters met leestekens niet weergeeft in topictitels.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:35 schreef Lemmeb het volgende:
Wat is een "be diging"?
Dank u, dat wilde ik horenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Handboek voor wie argumenten tekort komt: zoek naar een zwaktebod en ga daar vol op in.
Nogmaals, lees je eigen posts eens terug.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:35 schreef LENUS het volgende:
hehe, wel mooi hoe die gasten zich laten opnaaien![]()
Lijkt een beetje op de Nederlanders die en masse in Spanje gaan wonen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:37 schreef Lemmeb het volgende:
Magoed, Herr Wilders heeft natuurlijk wel gewoon gelijk.
Aboutaleb en Albayrak zijn echt prototype nep-Nederlanders. Die komen hier alleen maar om hun zakken te vullen, en als het te heet onder de voeten wordt gaat men weer lekker terug naar eigen land. Driemaal raden hoe die hun functie in het Kabinet in zullen vullen.
Geen probleem. Ga je dan nu weer in op de argumenten?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Het stoort me dat je doet alsof ik nazi's aanhaal omdat ik dit stupide-Wilders plan op argumenten bestrijd. Of de anderen, die dit op argumenten doen. Alsnog de nazi's even met kracht erbij halen, wat jij deed, is domweg een poging de discussie te laten ontsporen.
Waarom? Bevallen de argumenten je niet?
Het argument, bijvoorbeeld, dat de Nederlandse overheid geen inzage heeft in de staatsburgerschappen van andere landen? En dat ook niet wíl, want dat zou betekenen dat die andere landen dan ook in onze administratie mogen snuffelen..
Het argument dat nationaliteit niet ingeleverd kán worden, en het dus aan de goden overleveren van de democratische rechten van je staatsburgers?
Het argument dat een Nederlands staatsburgerschap voor 100% geldt, en niet voor de helft of minder als er andere burgerschappen bijkomen?
Het argument dat als het om een loyaliteitsprobleem gaat, het stupide is dat gelijk te stellen met nationaliteit?
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de Nederlanders die en masse in Spanje gaan wonen.
Waarom denk je dat? Ik krijg niet de indruk dat Aboutaleb of Albayrak staan te trappelen om terug te gaan naar respectievelijk Marokko of Turkije.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:37 schreef Lemmeb het volgende:
Magoed, Herr Wilders heeft natuurlijk wel gewoon gelijk.
Aboutaleb en Albayrak zijn echt prototype nep-Nederlanders. Die komen hier alleen maar om hun zakken te vullen, en als het te heet onder de voeten wordt gaat men weer lekker terug naar eigen land. Driemaal raden hoe die hun functie in het Kabinet in zullen vullen.
Waarom houden ze die nationaliteit dan aan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik krijg niet de indruk dat Aboutaleb of Albayrak staan te trappelen om terug te gaan naar respectievelijk Marokko of Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |