quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja ik zag het, wie is het![]()
Lief hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:11 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Ik lees altijd topics, maar nog nooit gereageerd. Aangezien ik op andere datingsites niet egt veel fatsoenlijks zit en ik moet betalen soms, dacht ik: registereren en reageren... maar vindt je dat niet lief? Kennelijk niet... beetje de controleur uithangen...
hmm....lets look for cluesquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Iemand die meteen wist wat de PM wasWe hebben te maken met en anoniem iets
![]()
ehm...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Iemand die meteen wist wat de PM wasWe hebben te maken met en anoniem iets
![]()
het wordt hem te heet onder zijn voetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:13 schreef RenateSwaans het volgende:
Jezus... laten we maar stoppen...
Geen slagroom dus?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:13 schreef RenateSwaans het volgende:
Jezus... laten we maar stoppen...
Succes met je date kopieermachinequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef nelisb het volgende:
[..]
het wordt hem te heet onder zijn voeten![]()
Ja ikke verdommequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef RenateSwaans het volgende:
Goed, 23... gelogen. Ik ben 19, kom wel uit Zwolle en werk nog stees op dezelfde plek. Welke PIMP wou wat?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef RenateSwaans het volgende:
Goed, 23... gelogen. Ik ben 19, kom wel uit Zwolle en werk nog stees op dezelfde plek. Welke PIMP wou wat?
Ik heb nog geen bewijsquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Succes met je date kopieermachine![]()
Ik denk dat KM 13 nog niet te jong vindt... dus je mag eerlijk zeggen hoe jong en schattig je bent hoorquote:
nou als je al over je leeftijd liegt zal er nog wel veel meer mis zijn met je. ga met je pik spelen ofzoquote:
waarom lees ik nou steeds RenateZwans ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:11 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Ik lees altijd topics, maar nog nooit gereageerd. Aangezien ik op andere datingsites niet egt veel fatsoenlijks zit en ik moet betalen soms, dacht ik: registereren en reageren... maar vindt je dat niet lief? Kennelijk niet... beetje de controleur uithangen...
Kom jij nu maar hierheen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:17 schreef RenateSwaans het volgende:
Kom zaterdag 16:00 naar Park de Wezenlanden bij het grote grasveld... Ok?
Check tussen dr benen en je weet hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
waarom lees ik nou steeds RenateZwans ?
Kom jij maar checken, wedden dat je niet meer weggaat...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Check tussen dr benen en je weet het![]()
Waar ben je bekend of waar kan je makkelijk komen ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:15 schreef RenateSwaans het volgende:
Ok! Sorry.... Waar en hoe laat?
kan dit niet naar onzin en die zwans een mooie ban?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
waarom lees ik nou steeds RenateZwans ?
Dan ben ik druk op zoek naar een nieuwe motorquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:18 schreef RenateSwaans het volgende:
JK, moppie... wat doe jij zaterdag?
Jij bent ook zo'n gezelligerd he....quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef nelisb het volgende:
[..]
kan dit niet naar onzin en die zwans een mooie ban?![]()
![]()
ja valt dood neer van die visluchtquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Kom jij maar checken, wedden dat je niet meer weggaat...
Nee, niet daarquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:17 schreef RenateSwaans het volgende:
Kom zaterdag 16:00 naar Park de Wezenlanden bij het grote grasveld... Ok?
wil je niks anders berijden dan...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan ben ik druk op zoek naar een nieuwe motor
kopieermachinequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:20 schreef Scorpie het volgende:
Wel leuke kloon trouwens, maarre...wie had het nog niet door vanaf het begin dan?
Wat denk jij wel niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:20 schreef Scorpie het volgende:
Wel leuke kloon trouwens, maarre...wie had het nog niet door vanaf het begin dan?
Wat is daar zo speciaal aan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee, niet daarBij kerkbruggetje
![]()
Ehm... Depends on whatquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:21 schreef Thrackan het volgende:
[..]
wil je niks anders berijden dan...
Is dat niet waar altijd die groepjes 14 jarige breezahtjes staan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:22 schreef RenateSwaans het volgende:
TS: Kom zaterdag 16:00 naar Park de Wezenlanden bij het grote grasveld... Ok?
Betere plekquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:22 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Wat is daar zo speciaal aan?
Kom hierheen dan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Kom jij maar checken, wedden dat je niet meer weggaat...
LEMMINGSquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:21 schreef buzzer het volgende:
er beginnen nu lemmingen te komen, dus nu wordt het tijd voor een schupke naar ONZ
Zeg Rambo, als jij wilt n**qen, kom je maar naar Zwolle. Ik heb 12 uur pauze en ga altijd een uur de stad in. Kan je ook doen....quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kom hierheen dan.
Ik offer me op in het belang van Fok!
Ik heb ervaring met fuckups dus deze neem ik voor lief.![]()
ja okequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:25 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Zeg Rambo, als jij wilt n**qen, kom je maar naar Zwolle. Ik heb 12 uur pauze en ga altijd een uur de stad in. Kan je ook doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |