ja maar toch, met 4 ......quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je gang, ik leef me liever totaal uit op 1 meisje zodat ze pas na 2 weken weer kan lopen![]()
4 keer is scheeps rechtquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar toch, met 4 ......
dan kies ik voor de 4
Natuurlijk ! ik ben toch kansloosquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
vandaar dat je er hier eentje zoekt!![]()
Nou vooruit, 1 keer voor de afwisseling dan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar toch, met 4 ......
dan kies ik voor de 4
Wie het dichste bij isquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef RenateSwaans het volgende:
Eigenlijk allemaal wat kansloos.... Behalve Scorpie, nelisb, KopieerMachine en JK1982... jullie zijn tog lief? Willen jullie allemaal ff proberen?
Lijkt me wel wat, stouterds!
Wie eerst?
Wanneer en waar spreken we af?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wie het dichste bij is![]()
Ik dus.![]()
pm werkt niet. maar goed denk dat me vriendin er ook niet blij mee zal zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef RenateSwaans het volgende:
Eigenlijk allemaal wat kansloos.... Behalve Scorpie, nelisb, KopieerMachine en JK1982... jullie zijn tog lief? Willen jullie allemaal ff proberen?
Wie eerst?
Zeg jij 't maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:07 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Wanneer en waar spreken we af?
Bezwaar als mijn vriendin meedoet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef RenateSwaans het volgende:
Wie eerst?
*wisselt met nelisb op lijstjequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:07 schreef nelisb het volgende:
[..]
pm werkt niet. maar goed denk dat me vriendin er ook niet blij mee zal zijn.
No problem! Wel lekker!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Bezwaar als mijn vriendin meedoet?
je vriendin ook voor 1 nacht uitlenen (A)quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:07 schreef nelisb het volgende:
[..]
pm werkt niet. maar goed denk dat me vriendin er ook niet blij mee zal zijn.
Zaterdagquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:09 schreef RenateSwaans het volgende:
Zaterdag OK, waar?
Als je liever met hebt moet je het zeggen, anders zonder slagroom...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
No problem! Wel lekker!
Met of zonder?
Ja ik zag het, wie is hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:09 schreef KopieerMachine het volgende:
RenateSwaans.... registreert om 15 feb 9:48
n.a.v. topic![]()
had je nog een 20 jarig mokkel over?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:10 schreef Camplo het volgende:
De pimp van het zuiden meldt zich
Sletten in alle categorieën vanaf 15 jaar beschikbaar
More info if needed
Ik lees altijd topics, maar nog nooit gereageerd. Aangezien ik op andere datingsites niet egt veel fatsoenlijks zit en ik moet betalen soms, dacht ik: registereren en reageren... maar vindt je dat niet lief? Kennelijk niet... beetje de controleur uithangen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:09 schreef KopieerMachine het volgende:
RenateSwaans.... registreert om 15 feb 9:48
n.a.v. topic![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:10 schreef Camplo het volgende:
De pimp van het zuiden meldt zich
Sletten in alle categorieën vanaf 15 jaar beschikbaar
More info if needed
Iemand die meteen wist wat de PM wasquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja ik zag het, wie is het![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |