Nee, dank je.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:38 schreef cerror het volgende:
>> KLB
Beelden zeggen meer dan woorden incl sarcastische ondertoon?quote:
Van wie dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:41 schreef Neutrino het volgende:
hehe...loller rofl topic.. We want more.. maar nu ff niet want ik moet slapen..
Je moet niet zo zeiken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Beelden zeggen meer dan woorden incl sarcastische ondertoon?
Pfrt, jullie kunnen ook niets hebben.
Eensch.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:42 schreef cerror het volgende:
Beelden zeggen meer dan woorden incl sarcastische ondertoon?
Pfrt, jullie kunnen ook niets hebben.
Ik heb gelijk en je weet het.quote:
quote:
Je leert het.quote:
Wat denk je dat God doet de hele dagquote:Op donderdag 15 februari 2007 04:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk overdag.![]()
Game-boyen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat denk je dat God doet de hele dag![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geef z'n nummer, dan vraag ik het wel even.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:23 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt. RESTECP!
Amen.
Die staat nu soep te makenquote:Op donderdag 15 februari 2007 04:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat denk je dat God doet de hele dag![]()
Ik quote deze even.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:48 schreef SuperHarregarre het volgende: d
QFTquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:48 schreef SuperHarregarre het volgende:=edit=
I like...quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
You just been f*cked in the A.
Even aangepast.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
You just been f*cked in the A.
Nogalquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:38 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat deze nog steeds open is.
Ik kan er niets aan doen. Iets met slappe lach en het toch niet helemaal begrijpen.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen. Iets met slappe lach en het toch niet helemaal begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neem gewoon een plaatje van iets waar je trots op bent, dan doe jehet gifje van die klappende man eronder?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan nog snap ik het niet jij vuile heiden
Zo van.. "nou, wees daar maar trots op God".quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
neem gewoon een plaatje van iets waar je trots op niet blij mee bent, dan doe jehet gifje van die klappende man eronder?
snappie?,nee?,pech hebben![]()
Ja maar waarom die klappende man dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
neem gewoon een plaatje van iets waar je trots op bent, dan doe jehet gifje van die klappende man eronder?
snappie?,nee?,pech hebben![]()
stel geen vragen maar draag bij aan dit topic met potentie, ongelovigequote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja maar waarom die klappende man dan?
Jezus wat een kutkick.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef TheThirdMark het volgende:
En wat is nu precies het doel van dit topic?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef TheThirdMark het volgende:
Denk is even logisch naquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan iemand ff al die plaatjes vervangenquote:
Ik denk dat het enige wat hij ons gaf was een lichaam en verstand en dat we die ellend toch zelf hebben veroorzaakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Jezus wat een kutkick.
Hier bedanken we god voor de dingen die hij ons gaf. Met een licht sarcastische ondertoon.
quote:
Ik heb het zeker wel zo bedoeld hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:31 schreef Stali het volgende:
Dit is echt een briljant topic! Dit hoort eigenlijk niet in ONZ thuis. Elders, in bv. TTK., heb je hiermee een reeks.
Ps. Vraag me wel af of Cerror het bedoeld heeft zoals ik dit topic zie. Het gekke is dat hij hier claimt dat het topic niet veel is, maar in zijn interview noemt hij juist dit topic als zijn leukste.
dus zovan.. dit komt door God enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb het zeker wel zo bedoeld hoor!
Als in: Een sarcastisch bedankje voor god ja.quote:
Ja, zo dus..quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Als in: Een sarcastisch bedankje voor god ja.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gazastrook = Hamastan.
Bommen los!
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:08 schreef KnorrV het volgende:
OMGWTFBBQ wat is er weinig bier langsgekomen
ik dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
of moet ik het tegenovergestelde doen?![]()
Wil iemand me uitleggen wtf dit is?quote:
Dat is een man, die een kronkelend geval op z'n hoofd vashoudt..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:22 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Wil iemand me uitleggen wtf dit is?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
Dat is een man, die een kronkelend geval op z'n hoofd vashoudt..
lijkt me toch duidelijk![]()
the illusionist.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:18 schreef Koenholio het volgende:
Uit welke film/serie/... komt die geniale klappende man eigenlijk?
Ben je doofquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:14 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het Marlon Brando was![]()
![]()
Daarom kijkt ie ook zo boosquote:Op maandag 18 juni 2007 13:36 schreef ManInLove het volgende:
[..]
Wordt 'ie niet harstikke moe? Hij zit de hele dag te klappen...
quote:
ik zzzzziiieeeeee het!!!!!!11quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Kijk een Fout ^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ja: KICK!!Guanine en Cytosine! *O*
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heeft er iemand al gezegd dat het van Citizen Kane is?
tha niggaz van da eastside hebben hem neergeknald in een drive-byquote:Op woensdag 19 september 2007 21:57 schreef switchboy het volgende:
Ben benieuwd hoe die thijs er nu bijloopt foto is inmiddels al 4(?) jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |