Ga toch wel af en toe uit het raam staren hoor..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
totaal geen sfeer krijg je danik zit nu ook binnen, straks misschien een blokje doen
Denk je anders dat je hem niet kan zien zonder speciale bril?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En dit zeg je.
[..]
Hoe kom je daar dan op.![]()
Okee. Whatever.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Denk je anders dat je hem niet kan zien zonder speciale bril?
Om je ogen te beschermen als het waar zou zijn, waarvoor anders. Daardoor kom ik er op.
Nu gaat het beter maar als je door een telescoop naar een volle maan kijkt moet je ook bijna een eclipsbril opzetten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Denk je anders dat je hem niet kan zien zonder speciale bril?
Om je ogen te beschermen als het waar zou zijn, waarvoor anders. Daardoor kom ik er op.
Join the club....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:19 schreef Lucille het volgende:
Hier is het redelijk goed weer met weinig bewolking. Ben bezig foto's te maken.
Ik zie ook nog geen gloed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:21 schreef skiczukie het volgende:
Hier is het ook goed. Het oranjegloed-effect valt me alleen een beetje tegen.
Wat heb jij allemaal daar? Telescoop, volgmoter, digitale camera op pc aangesloten?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Join the club....
Hoeveel camera's zouden er nu wel niet op de maan gericht staan
Eos 350-D met 70-300mm lens op statief en afstandtsbedieng.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal daar? Telescoop, volgmoter, digitale camera op pc aangesloten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |