Je hebt helemaal gelijk ... Excuses voor de lezers.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Het valt me op dat heel vaak posts zoals bovenstaande komen. Als iemand de COS naleest, snapt die persoon er nix van, het pact wordt nergens beschreven. Mijn tip is om tenminste erbij te zetten wat de inhoud van het pact is.
Was dat niet de avond dat Huub en Natte Nel in 'gevecht' raakten??quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:53 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
hm...het was in elk geval in het weekend. ze hadden een feestje met muziek..en bart zat alleen maar buiten een boek te lezen. en wilde niet meefeesten....ik kan ook niet op de datum komen helaas
Ik geloof ook wel dat Natasia het echt meent naar Bart toe, ik ben alleen niet zo zeker van Brian. Ik vind hem echt een ratquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, Natasia had een gesprek gehad met Bart (die wij niet gezien hebben) en was daar super geëmotioneerd over. (en ik geloof echt oprecht dat Natasia veel om Bart en Brian geeft). Ze gaf toen aan dat ze voor zijn bestwil hem eruit wilde stemmen. NL. vond toen dat ze nog even moesten wachten omdat de ontslagronde nog 3 weken verder lag en dat er in die weken heel veel kon gebeuren.
Later heeft Natasia dit gesprek ook gehad met Brian.
Lijkt me wel duidelijk tochquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ... Excuses voor de lezers.
Ik zal proberen om het de volgende keer erbij te zetten.
He, halloquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoi Morwen, leuk je hier te ontmoeten.
Helemaal mee eens is ook erg moelijk. Maar in deze weet ik 99% zeker dat dhet Bart zijn bedoeling is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:06 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
En als je bijvoobeeld iedere dag zegt dat je je familie en vrienden mist, eigenlijk best naar huis wilt, gaat huilen etc. (wat wellicht allemaal je oprechte gevoelens zijn...) Mag je dan ook niet weggestemd worden? Het is best een grijs gebied..
Gebeurt toch wel bij meer reality programma's (expeditie robinson e.d.) dat kandidaten aangeven: "Stem mij er maar uit". Dat kan je toch niet tegengaan.
Moeilijk te beoordelen. Tot nu toe lukte het nog nooit 1 week voor de stemming al tot een groepsbesluit te komen. In de huidige situatie al helemaal niet, er komen nog meer nieuwe bewoners.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:09 schreef Day het volgende:
Eric over Amanda: ach, ze mag nog effe blijven.
Hij is me echt iets té zelfverzekerd.
Mij ook. Komt nog bij dat ik hem nog niet op humor heb kunnen betrappen.... hij heeft nog geen leuke one-liners geplaatst en hij zegt vrij weinig. Wat mij betreft géén aanvulling voor het programma.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:09 schreef Day het volgende:
Afwachten maar, ik denk dat er nog wel wat gaat komenquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:09 schreef Day het volgende:
Ik niet. Hij probeert gewoon wat extra druk uit te oefenen door te zeggen dat hij weggaat als er niemand uit wordt gestemd. Ik verwacht dat hij helemaal niet echt gaat als dat het geval is. En hij wil er ook volgens mij niet uitgestemd worden. Dan had hij er bij Natasia en Brian niet zo op gehamerd dat ze hem moeten vertrouwen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:11 schreef farceman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens is ook erg moelijk. Maar in deze weet ik 99% zeker dat dhet Bart zijn bedoeling is.
Maar Bart kan zich altijd verdedigen door tegen de redatie te zeggen dat dit zijn taktiek is om de bewoners onder druk te zetten om er iemand uit te stemmen.
Maar ja Stij en Frans zijn volgensn mij niet gek en zouden Bart hoop ik graag willen vervangen door een aktiever iemand
Volgens mij gaat er echt wel iets komen hoor...quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook. Komt nog bij dat ik hem nog niet op humor heb kunnen betrappen.... hij heeft nog geen leuke one-liners geplaatst en hij zegt vrij weinig. Wat mij betreft géén aanvulling voor het programma.
Oneliners zijn ook niet grappig, hij weet voldoende om spelletjes te spelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook. Komt nog bij dat ik hem nog niet op humor heb kunnen betrappen.... hij heeft nog geen leuke one-liners geplaatst en hij zegt vrij weinig. Wat mij betreft géén aanvulling voor het programma.
Ik had er ook meer van verwacht. Het valt me nogal tegen. Gisteren dacht ik nog dat Huub in Eric nog wel eens een geduchte tegenstander zou kunnen vinden, maar die gedachte heb ik alweer laten varen. Eric is een hoop kabaal vooraf, en vervolgens is er niets.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel daar dus niet over. Brian heeft een pact met Bart en ik geloof wel dat hij zich daar aan houdt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat Natasia het echt meent naar Bart toe, ik ben alleen niet zo zeker van Brian. Ik vind hem echt een rat
Oneliners kunnen wel degelijk grappig zijn. Ligt aan de oneliners hè.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oneliners zijn ook niet grappig, hij weet voldoende om spelletjes te spelen![]()
ja vind ik ook, hij zit er nog maar een dag. Ik gun hem nog wel wat meer tijd voor ik mijn oordeel over hem heb. Ik vind alleen zijn trekjes met zijn mond wanneer hij praat wat hinderlijk maar vergeleken bij anderen valt dit in het nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er echt wel iets komen hoor...
Er zijn al hele kleine acties geplaatst door Eric en dat vind ik op dag 1 toch al heel wat.
ik vind in onliners vaak de meeste humor zittenquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oneliners kunnen wel degelijk grappig zijn. Ligt aan de oneliners hè.
huub gebruikt ook heel veel oneliners.
Met een goede timing ....quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik vind in onliners vaak de meeste humor zitten![]()
Das waar, maar ik denk dat Eric veel meer strategisch en slimmer is dan Huub (tenzij zonder drank).quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oneliners kunnen wel degelijk grappig zijn. Ligt aan de oneliners hè.
huub gebruikt ook heel veel oneliners.
Zo heb ik het dus al die tijd gezien. Als een gebaar naar Bart, niet als een backstab-actie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
Kortom: Brian en Natasia voldoen (mijn inziens) aan het stille verzoek van Bart.
Volgens mij heeft hij dat alleen maar gezegd om van het ,mogelijke, gezeik van Brian en Natas af te zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Hij probeert gewoon wat extra druk uit te oefenen door te zeggen dat hij weggaat als er niemand uit wordt gestemd. Ik verwacht dat hij helemaal niet echt gaat als dat het geval is. En hij wil er ook volgens mij niet uitgestemd worden. Dan had hij er bij Natasia en Brian niet zo op gehamerd dat ze hem moeten vertrouwen.
Huub zonder drank ....... De contradictie is dat Huub maar 1 echte blunder heeft begaan (de valentijn-stemming). En dat was juist toen hij niet mocht drinken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das waar, maar ik denk dat Eric veel meer strategisch en slimmer is dan Huub (tenzij zonder drank).
Ik hoop het.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:22 schreef farceman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat alleen maar gezegd om van het ,mogelijke, gezeik van Brian en Natas af te zijn.
En vervolgens gaan er 3 personen het huis uit, en gaat Bart in een ander bed slapen en papt aan met Sylvia.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Zo heb ik het dus al die tijd gezien. Als een gebaar naar Bart, niet als een backstab-actie.
Waarom zou Brian in hemelsnaam zijn partner eruit stemmen? Waarom zou Natasia 1 van de weinige personen die haar steunde in dat huis er uit willen stemmen. Het zou hun positie toch alleen zwakker maken?
Zou zomaar kunnen want Hupert zit misschien wel meer in het programma dan in het spel...quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das waar, maar ik denk dat Eric veel meer strategisch en slimmer is dan Huub (tenzij zonder drank).
Omdat ze zich sterk achten. De enigen die echt een pact hebben zijn Syl en Huub, de rest zit er voor zichzelf.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Zo heb ik het dus al die tijd gezien. Als een gebaar naar Bart, niet als een backstab-actie.
Waarom zou Brian in hemelsnaam zijn partner eruit stemmen? Waarom zou Natasia 1 van de weinige personen die haar steunde in dat huis er uit willen stemmen. Het zou hun positie toch alleen zwakker maken?
Ja, das inderdaad een goeie ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zonder drank ....... De contradictie is dat Huub maar 1 echte blunder heeft begaan (de valentijn-stemming). En dat was juist toen hij niet mocht drinken.
Nouu.. Bart was Huub toch wel als enige dankbaar toen Lesley vertrok vanavond. En wanneer hij unaniem het uitje had gehad van de hele groep niet. Dus die blunder heeft toch onbewust goed uitgepakt voor Huub. Al kost hem dat 300 CPquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zonder drank ....... De contradictie is dat Huub maar 1 echte blunder heeft begaan (de valentijn-stemming). En dat was juist toen hij niet mocht drinken.
Hij speelt inderdaad een spel en welke is mij ook nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Bart voert iets in zijn schild, maar ik zou echt niet weten wat.
Hij moet alleen uitkijken dat zijn spel niet backfired.
Natasia en Brian twijfelen al, Amanda vertrouwt hem ook niet meer.
En Huub en Eric spelen het spel keihard, dus daar moet hij ook voor uit kijken.
(Ik ga er nu even vanuit dat hij nog steeds voor de overwinning gaat)
Ja, was nog wat overgebleven promotie materiaal van de pedo partij.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een klein opblaaspopje![]()
Ja Jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nouu.. Bart was Huub toch wel als enige dankbaar toen Lesley vertrok vanavond. En wanneer hij unaniem het uitje had gehad van de hele groep niet. Dus die blunder heeft toch onbewust goed uitgepakt voor Huub. Al kost hem dat 300 CP
Hij had Bart ook blij kunnen maken zonder schuld.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nouu.. Bart was Huub toch wel als enige dankbaar toen Lesley vertrok vanavond. En wanneer hij unaniem het uitje had gehad van de hele groep niet. Dus die blunder heeft toch onbewust goed uitgepakt voor Huub. Al kost hem dat 300 CP
Misschien is Bart zoekende naar een nwe strategie, vergeet niet dat hij een hele sterke compagnon kwijt is (Nathanael)quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Ja maar dan had hij het van de hele groep gekregen en nu alleen van Huub.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:31 schreef Day het volgende:
[..]
Hij had Bart ook blij kunnen maken zonder schuld.
Denk nog blijer want dan was de tijd vast langer geweest en dan hadden ze een romantisch diner gehad en dan had Hupert voor die punten Nena kunnen uitnodigenquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou nu net het geniale kunnen zijn ....quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:31 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft zelf al toegegeven dat het een domme zet was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou nu net het geniale kunnen zijn ....
of toch weer niet en toch een fout.
Zouden we moeten vragen als het spel afgelopen is.
Kopie van het eerste diner ... nee liever niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk nog blijer want dan was de tijd vast langer geweest en dan hadden ze een romantisch diner gehad en dan had Hupert voor die punten Nena kunnen uitnodigen
Niet doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Klopt. Het geluk is -achteraf gezien- dat de schade beperkt is gebleven. Die cpt's kan Huub wel weer oplossen, alleen jammer dat hij ze niet voor iets anders heeft kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:36 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft zelf al toegegeven dat het een domme zet was.
dat wilde Lesley ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kopie van het eerste diner ... nee liever niet.
Hoop niet dat ie nog meer van dat soort blunders maakt want het getuigde niet echt van een helder inzichtquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:36 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft zelf al toegegeven dat het een domme zet was.
Waarom hij is gebleven nadat hij 24 uur had aangevraagd. Is omdat zijn moeder hem had wijsgemaakt datquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Niet doen.
Zijn enige plan is om de toko met de borg te verlaten.
ja heel jammer, hij had Nena kunnen uitnodigen bijvoorbeeld (als ze zou komen)quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. Het geluk is -achteraf gezien- dat de schade beperkt is gebleven. Die cpt's kan Huub wel weer oplossen, alleen jammer dat hij ze niet voor iets anders heeft kunnen gebruiken.
Ze is nog ff langsgeweest... soort van dan... op een videoboodschap... en het effect was wellicht hetzelfde.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja heel jammer, hij had Nena kunnen uitnodigen bijvoorbeeld (als ze zou komen)
De grootste blunder was dat hij zich op zat te winden en Sylvia's vertrouwen (geef me 300 punten) geschonden heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nicolaas en Huub samen in dat huis zou fantastisch zijn geweest. Zeker in combinatie met drank.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
(Eigenlijk een zeer typisch Nicolaas trekje)
Sylvia was de eerste, die Huub wees op zijn blunder. Dat gaf hij meteen toe en Sylvia accepteerde dat. Als Huub kans ziet die 300 cpt's redelijk snel terug te betalen, zal Sylvia hem niets aanrekenen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
De grootste blunder was dat hij zich op zat te winden en Sylvia's vertrouwen (geef me 300 punten) geschonden heeft.
Klein lichtpuntje is dat hij heeft laten zien dat hij niet mals is als iets hem tegen zit, en drastische onvoorspelbare actie kan ondernemen.
Nu gunt hij het Bart en is bereid er een hoge prijs voor te betalen.
Toen Nel Huub tergde werd het zijn exit. Dus terg hem en hij slaat onvoorspelbaar terug. Ook als de prijs extreem hoog is.
(Eigenlijk een zeer typisch Nicolaas trekje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |