Helemaal mee eens, maar soms doe je net te laat de ogen dichtquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:18 schreef Der_Michael het volgende:
Geen idee, kijk niet naar vreemde wezens
Datzelfde heb ik nu altijd met die gasten van RTL Boulevard als ik gewoon Daphne even wil zien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar soms doe je net te laat de ogen dicht
dat is van voor mijn tijdquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef erkel het volgende:
Laatste 4 prijzen van Feyenoord met de trainers erbij graag...![]()
Een hele berg...antwoorden wil ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef Der_Michael het volgende:
Hebben ze prijzen gewonnen dan?Geintje
![]()
Daar kan ik je niet aan helpen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:23 schreef erkel het volgende:
[..]
Een hele berg...antwoorden wil ik![]()
Landskampioen met van Hanegem is de 5e prijs terugrekenend in het verleden. Rest is goed, dus nog 2quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:25 schreef Der_Michael het volgende:
landskampioen met van hanegem
KNVB beker met van hanegem
Haan heeft niks gewonnen. Trainer erna wel 2 prijzen en geen Europese Supercupquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef Der_Michael het volgende:
Kampioen met Haan
Europese Supercup
Kip?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Der_Michael het volgende:
wie kwam er ook alweer na Haan?
Maar wie was er eerder? De kip of het ei?quote:
Juistem 020'er +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:35 schreef Der_Michael het volgende:
Ow Don Leo natuurlijk.....die werd ook kampioen toch?
Allebei tegelijk, anders ken je ze niet uitbroedequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:33 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Maar wie was er eerder? De kip of het ei?
![]()
Als de kip het met de haan doet, wie of wat doet het dan met de hen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Allebei tegelijk, anders ken je ze niet uitbroede
das logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |