Deze bandjes spelen: Theux, Carol Caroline, Arthur Spooners, Les Fruits Interdits, Pioneers of Love.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:55 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Wat voor muziek spelen ze dan?
Ga een nep konijn slachten ofzo.
En een paar uur later zijn de daders opgepaktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:16 schreef Hardrebel het volgende:
Ik denk het zelf van niet eigenlijk. Aangezien er nu te veel media aandacht aan word gegeven. Ik kan mij voorstellen dat een promaan weer begint als het rustiger is geworden.
mogen friezen wel in Drenthe komen? In Overijssel iig niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was zonet even in Meppel, en volgens mij fietste cerror me voorbij?
Ik was ook in Overijsselquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:44 schreef WEST het volgende:
[..]
mogen friezen wel in Drenthe komen? In Overijssel iig niet.
Volgens mij wil iemand het meppeltopic nieuw leven inblazenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Kick!
Gelukkig wel. En het wordt heel vet!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:45 schreef du_ke het volgende:
Volgende week Koninginnedag en dit jaar weer Beat-Trix.
Waarmee?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik zag je nog in de krant vanmiddag.
En, hoe bevalt het in Fquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:40 schreef sunshine het volgende:
* sunshine woont niet langer in Meppel, maar komt af en toe nog even zwaaien.
Maar ook de Zingende Fresia's op de groenmarkt en die winnen qua feestquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Sowieso, je weets.
A.s. Donderdag Meppel Dag in Clouso: Theux & I Kissed Charles. Allemaal komen dus.
Bevalt prima! Lekker rustig enzo...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En, hoe bevalt het in Fiesland?
Het enige waar dit topic nog voor gebruikt wordquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Sowieso, je weets.
A.s. Donderdag Meppel Dag in Clouso: Theux & I Kissed Charles. Allemaal komen dus.
Ik ben wel geen mug maar ik kom tegenwoordig dagelijks in Meppel.quote:
Lol exact een jaar later zit ik daarquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:27 schreef WEST het volgende:
Zo straks nog ff meppel onveiligmaken.
Trouwens de kans is aanwezig dat ik in de toekomst in Meppel kom te werken. Mijn werkgever heeft een pand gekocht daar als uitbreiding op het bestaande bedrijf in Hasselt. (dat is nu veelste klein geworden)
Het pand staat naast de brandweer karzene bij de Gamma in de buurt aan het water
Hehe ik kom daar regelmatig langsquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Lol exact een jaar later zit ik daar
hehe, tis iets verder als de brandweer. staan wel een paar scooters ergens voor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hehe ik kom daar regelmatig langs
geen idee, maar zit naast een autoschade cq garagequote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:32 schreef Hardrebel het volgende:
Meer aan de kant van Go for it? Of naast Ferwerda?
ach het gebeurd niet alleen in Meppel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef du_ke het volgende:
We zijn als Meppel de laatste tijd wel weer lekker in het nieuws.
Zit jij op scouting ofzo met je houten toren in je foboquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef du_ke het volgende:
We zijn als Meppel de laatste tijd wel weer lekker in het nieuws.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |