Ja daar sta je dan met je stoere praatjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:28 schreef pronkjewail het volgende:
zus van huub heeft in de brief gezegd dat ze em in elkaar wil slaan, volgens brian
ze wil hem de tanden uit zijn bek slaan.
Brian had een negatieve vibe bij de brief!!
Daar hebben we dan ook een aantal aanwijzingen voor. Hij heeft meerdere keren aangegeven dat Brian en Natasia hem moeten vertrouwen. Dat hij in hun ogen rare dingen kan doen, maar dat ze hem gewoon moeten vertrouwen. Hij kon het niet uitleggen omdat hij bang is dat de mensen over wie het gaat dan weer gewaarschuwd worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
Sommige mensen zijn hier een beetje te paranoia t.o.z van Bart denk ik.
Denk dat je dat vanzelf wel wordt als je hoort dat je in een televisieprogramma wordt besproken als cokesnuivende hoerquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zus van huub is volgens mij ook aardig gestoord
[DGK] Updates #2quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:40 schreef suleika25 het volgende:
Weet je......je moet het hier letterllijk 24/7 volgen om het een beetje te kunnen begrijpen....en dan nog snap je het niet![]()
![]()
"Hoer" ook:?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat je dat vanzelf wel wordt als je hoort dat je in een televisieprogramma wordt besproken als cokesnuivende hoer![]()
Heyquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Natasia heeft alleen maar back-up van Brian, Wilgo wil haar uit die villa hebben want die is waarschijnlijk al het gezeik wat hij over zich heen krijgt, en de ellende van de kinderen (die niet durven zeggen dat mama thuis moet komen) helemaal strontzat.
Dus wat doet Wilgo? Die verdeelt en heerscht![]()
Wilgo is de enige persoon waarvan Natasia absoluut de waarheid verwacht mbt haar medebewoners, Natasia zal zich tegen Brian gaan keren door deze opmerking van Wilgo en dus is Natasia daarmee de ontslagkandidaat van donderdag 22 februari.
Briljant gedaan Wilgo![]()
Daar staat geen info.quote:
Huub en Silvia krijgt hij sowieso never nooit uit elkaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hebben we dan ook een aantal aanwijzingen voor. Hij heeft meerdere keren aangegeven dat Brian en Natasia hem moeten vertrouwen. Dat hij in hun ogen rare dingen kan doen, maar dat ze hem gewoon moeten vertrouwen. Hij kon het niet uitleggen omdat hij bang is dat de mensen over wie het gaat dan weer gewaarschuwd worden.
Volgens mij is Huub er -op dit moment- zeker niet op uit om Bart eruit te stemmen. Hij heeft meermaals gezegd graag met sterke, mannelijke, spelers over te blijven. De zwakkeren eerst eruit, is zijn motto.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Brian er uit zetten of tegen hem opzetten is het domste wat Bart nu kan doen!
Als Brian eruit ligt heeft Bart totaal geen bescherming meer. Of denkt hij soms dat Huub, Eric en Sylvia hem erin houden?
Om Amanda en Natasia hoeft hij dan ook niet meer te rekenen.
Prettig gestoord....vermoed ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
wat is die humor tussen Bart en Huub?
ze zijn gewoon gezellig bezigquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
SV VOLquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:42 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Daar staat geen info.
KAN IEMAND MISSCHIEN EEN HELE KORTE SAMENVATTING GEVEN? ALS DAT ZOU KUNNEN, SUPER TOF!![]()
Gaat over Natasia geloof ik, ik versta het niet goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424&mode=related&search=quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
eigenlijk is dat dom, je kunt beter de sterkeren direkt eruit zettenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub er -op dit moment- zeker niet op uit om Bart eruit te stemmen. Hij heeft meermaals gezegd graag met sterke, mannelijke, spelers over te blijven. De zwakkeren eerst eruit, is zijn motto.
Ikga echt geen 6 cossen samenvattenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:42 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Daar staat geen info.
KAN IEMAND MISSCHIEN EEN HELE KORTE SAMENVATTING GEVEN? ALS DAT ZOU KUNNEN, SUPER TOF!![]()
En Huub is te vertrouwen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub er -op dit moment- zeker niet op uit om Bart eruit te stemmen. Hij heeft meermaals gezegd graag met sterke, mannelijke, spelers over te blijven. De zwakkeren eerst eruit, is zijn motto.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
"Hoer" ook:?
Of heb je dat erbij gezet omdat het zo lekker bekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |