zus van huub is volgens mij ook aardig gestoordquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:31 schreef suleika25 het volgende:
Gesprek brian/amanda: brief van zus huub: begin met fysiek geweld, natasia in elkaar slaan, hem in elkaar slaan, alles wat hij doet is niet goed, zit geen positief ding in, ze is heel erg ontevreden wat hij aan de tafel heeft gedaan....oke heeft ze het recht op. Staan ook heel veel dingen in van natasia,,veel negatieve dingen.....maar hij laat het los ( sure!) Hij zegt dat hij tot vandaag de stem van nena niet meer kan herrinneren ( natuurlijk !)
Yep sinds een paar dagen is zij de meesteres van het spel...Dat merk je ook aan haar fysieke houding, hoe ze zich voortbrengt id ruimte...Ik merkte dat een paar dgn geleden al. Pracht vrouw, oud ziel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia kon daarnet ook pas bij Sylvia ontspannen.
Sylvia ruled ongemerkt
Stille wateren hebben diepe grondenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Yep sinds een paar dagen is zij de meesteres van het spel...Dat merk je ook aan haar fysieke houding, hoe ze zich voortbrengt id ruimte...Ik merkte dat een paar dgn geleden al. Pracht vrouw, oud ziel.![]()
En tegen Natasia. Nou, hij kan zijn borst morgen nat maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:34 schreef Sug4r het volgende:
Bart zegt "wanneer gaan jullie me nou eens vertrouwen". Heeft hij niet hetzelfde tegen Brian gezegd?????
Heb ik nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:35 schreef Borga het volgende:
suleika25.......probeer eens een telefoon op je kop
dat eerste geloof ik dus niet, van die dreigementenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:31 schreef suleika25 het volgende:
Gesprek brian/amanda: brief van zus huub: begin met fysiek geweld, natasia in elkaar slaan, hem in elkaar slaan, alles wat hij doet is niet goed, zit geen positief ding in, ze is heel erg ontevreden wat hij aan de tafel heeft gedaan....oke heeft ze het recht op. Staan ook heel veel dingen in van natasia,,veel negatieve dingen.....maar hij laat het los ( sure!) Hij zegt dat hij tot vandaag de stem van nena niet meer kan herrinneren ( natuurlijk !)
Als daar echt dreigementen in staan zou hij het direct gemeld hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
[..]
dat eerste geloof ik dus niet, van die dreigementen
Kan me niet voorstellen.
En dan zegt hij ook nog "toen voelde ik een negatieve vibe"
Beetje raar bij openlijke dreigementen.
Wordt lastig samenvatten hoor ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:37 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat is er nou gebeurd vanavond? ? ? ? ? ? ?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
Ah.... Brian probeert uit te leggen aan Amanda dat Huub haar iets wilde uitleggen over selectief knippen in een film
Amanda tettert er weer door heen dat Huub zo lullig is.
Nog even doorgaan, en Brian is het misschien ook wel zat
[DGK] Updates #2quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:37 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat is er nou gebeurd vanavond? ? ? ? ? ? ?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wordt lastig samenvatten hoor ...
Ja daar sta je dan met je stoere praatjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:28 schreef pronkjewail het volgende:
zus van huub heeft in de brief gezegd dat ze em in elkaar wil slaan, volgens brian
ze wil hem de tanden uit zijn bek slaan.
Brian had een negatieve vibe bij de brief!!
Daar hebben we dan ook een aantal aanwijzingen voor. Hij heeft meerdere keren aangegeven dat Brian en Natasia hem moeten vertrouwen. Dat hij in hun ogen rare dingen kan doen, maar dat ze hem gewoon moeten vertrouwen. Hij kon het niet uitleggen omdat hij bang is dat de mensen over wie het gaat dan weer gewaarschuwd worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
Sommige mensen zijn hier een beetje te paranoia t.o.z van Bart denk ik.
Denk dat je dat vanzelf wel wordt als je hoort dat je in een televisieprogramma wordt besproken als cokesnuivende hoerquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zus van huub is volgens mij ook aardig gestoord
[DGK] Updates #2quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:40 schreef suleika25 het volgende:
Weet je......je moet het hier letterllijk 24/7 volgen om het een beetje te kunnen begrijpen....en dan nog snap je het niet![]()
![]()
"Hoer" ook:?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat je dat vanzelf wel wordt als je hoort dat je in een televisieprogramma wordt besproken als cokesnuivende hoer![]()
Heyquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Natasia heeft alleen maar back-up van Brian, Wilgo wil haar uit die villa hebben want die is waarschijnlijk al het gezeik wat hij over zich heen krijgt, en de ellende van de kinderen (die niet durven zeggen dat mama thuis moet komen) helemaal strontzat.
Dus wat doet Wilgo? Die verdeelt en heerscht![]()
Wilgo is de enige persoon waarvan Natasia absoluut de waarheid verwacht mbt haar medebewoners, Natasia zal zich tegen Brian gaan keren door deze opmerking van Wilgo en dus is Natasia daarmee de ontslagkandidaat van donderdag 22 februari.
Briljant gedaan Wilgo![]()
Daar staat geen info.quote:
Huub en Silvia krijgt hij sowieso never nooit uit elkaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hebben we dan ook een aantal aanwijzingen voor. Hij heeft meerdere keren aangegeven dat Brian en Natasia hem moeten vertrouwen. Dat hij in hun ogen rare dingen kan doen, maar dat ze hem gewoon moeten vertrouwen. Hij kon het niet uitleggen omdat hij bang is dat de mensen over wie het gaat dan weer gewaarschuwd worden.
Volgens mij is Huub er -op dit moment- zeker niet op uit om Bart eruit te stemmen. Hij heeft meermaals gezegd graag met sterke, mannelijke, spelers over te blijven. De zwakkeren eerst eruit, is zijn motto.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Brian er uit zetten of tegen hem opzetten is het domste wat Bart nu kan doen!
Als Brian eruit ligt heeft Bart totaal geen bescherming meer. Of denkt hij soms dat Huub, Eric en Sylvia hem erin houden?
Om Amanda en Natasia hoeft hij dan ook niet meer te rekenen.
Prettig gestoord....vermoed ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
wat is die humor tussen Bart en Huub?
ze zijn gewoon gezellig bezigquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
SV VOLquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:42 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Daar staat geen info.
KAN IEMAND MISSCHIEN EEN HELE KORTE SAMENVATTING GEVEN? ALS DAT ZOU KUNNEN, SUPER TOF!![]()
Gaat over Natasia geloof ik, ik versta het niet goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424&mode=related&search=quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
eigenlijk is dat dom, je kunt beter de sterkeren direkt eruit zettenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub er -op dit moment- zeker niet op uit om Bart eruit te stemmen. Hij heeft meermaals gezegd graag met sterke, mannelijke, spelers over te blijven. De zwakkeren eerst eruit, is zijn motto.
Ikga echt geen 6 cossen samenvattenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:42 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Daar staat geen info.
KAN IEMAND MISSCHIEN EEN HELE KORTE SAMENVATTING GEVEN? ALS DAT ZOU KUNNEN, SUPER TOF!![]()
En Huub is te vertrouwen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub er -op dit moment- zeker niet op uit om Bart eruit te stemmen. Hij heeft meermaals gezegd graag met sterke, mannelijke, spelers over te blijven. De zwakkeren eerst eruit, is zijn motto.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
"Hoer" ook:?
Of heb je dat erbij gezet omdat het zo lekker bekt?
thnxquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424&mode=related&search=
Ja dat zei Brian toch, die zus schijnt in het leven te zittenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
"Hoer" ook:?
Of heb je dat erbij gezet omdat het zo lekker bekt?
Staat geen info? Nou, graag gedaan hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:42 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Daar staat geen info.
Dat denk ik niet. Van de sterkere spelers kun je een beeld vormen en je strategie daarop baseren. Types zoals Amanda en Natasia waaien met alle winden mee en veranderen per uur van 'partner'. Dat is geen soort van spel voor Huub. Hij wil -naast winnen- ook TV maken, daarvoor heb je sterke medespelers nodig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eigenlijk is dat dom, je kunt beter de sterkeren direkt eruit zetten
Hele korte samenvatting dan:quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:42 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Daar staat geen info.
Tis dat ik zit he ....quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:46 schreef Day het volgende:
Brian neemt het nu wel voor Huub op.
Sterker nog, er komen best verstandige dingen in z'n mond!
EEN PAAR HIGHLIGHTS MISSCHIEN???quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:44 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ikga echt geen 6 cossen samenvatten
Dan ben ik een hele cos bezig
Iemand is pas sterk wanneer je de zwakke bewoners mee hebt, zodra die weg zijn staat iedereen op zichzelf. Ik denk dat Huub daarnaartoe wilt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
En Huub is te vertrouwen?
Behalve dat... waarom zou je in vredesnaam sterke kandidaten erin houden als je er zelf op uit bent om te winnen?
Hij is écht bang voor die zus!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:46 schreef Day het volgende:
Brian neemt het nu wel voor Huub op.
Sterker nog, er komen best verstandige dingen in z'n mond!
Lees gewoon even de site van Tien daar staat alles opquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:42 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Daar staat geen info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |