Oh jee die zit ook aan de pillen, vast een lagere dosis als brainles maar tochquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia schreeuwt inderdaad veel minder..lijkt minder op de kast te jagen..alleen als ze een prooi beet heeft dan gaat ze tekeer..zoals bij Amanda.
Tegen Brian, ja...quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:16 schreef Day het volgende:
Het wordt morgen een spannende dag, want Natasia gaat echt d'r smoel niet houden.
Ik hoor het hier donderen...100 km verderopquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:17 schreef Ashrak het volgende:
Ja, d'r gezicht staat op onweer.
GELD GELD GELD!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:18 schreef avonne het volgende:
Mijn grootste vraagteken is.... Waarom is Wilgo opeens zo spel minded?
Hij wilde toch altijd dat ze naar huis kwam, en nu is er een kans dat het met de borg terug is
Hij zou blij moeten zijn....
Het is hem vast ingefluisterd door "achter" zo stoken ze de boel weer lekker op. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:18 schreef avonne het volgende:
Mijn grootste vraagteken is.... Waarom is Wilgo opeens zo spel minded?
Hij wilde toch altijd dat ze naar huis kwam, en nu is er een kans dat het met de borg terug is
Hij zou blij moeten zijn....
voor bart is het allang duidelijk !! hij heeft zijn hoofdprijs allang ! en dat is lesley .....quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Het begint er nou toch echt op te lijken dat Bart Huub wél mag. Maar dat zegt niet dat hij hem niet weg wil hebben, want Huub is ook een grote concurrent.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:21 schreef Dogga het volgende:
Slim van Tasia om te vertellen wat ze heeft opgestuurd naar wilgo
alsof hij niet ff mee kijkt nog
Hij had ook kunnen zeggen Brian niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:19 schreef Borga het volgende:
Nog 1 keertje dan.....Wilgo waarschuwde haar voor iedereen, zonder namen te noemen.
Die verhalen doen al een paar weken de ronde: Se sou Wilgo ontmoeten op een parkeerplaats tussen Hilversum en Bussum.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
GELD GELD GELD!
Natasia versprak zich een beetje vandaag..het lijkt erop alsof ze tijdens de rijlessen Wilgo zo nu en dan ontmoet.
Dus eigenlijk voedt de kleuter (Huub met zijn opmerkingen) nu mama op !!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:22 schreef Day het volgende:
Het grappige is dat Natasia minder schreeuwt op aanraden van Sylvia.
Die zei tegen haar dat Huub zich voedt met andermans woede.
Amanda is de handigste, en ik verwacht dat dat eerst gebeurt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia kan beter haar mond houden. Als ze morgen oorlog krijgt met Brian..dan is ze haar zekerheid zowieso kwijt..en Huubs groepje wil haar toch wel weg..dus nu is Natasia de handigste kandidaat om weg te sturen..
had ze op dat drankavondje toch al gezegd..quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:21 schreef Dogga het volgende:
Slim van Tasia om te vertellen wat ze heeft opgestuurd naar wilgo
alsof hij niet ff mee kijkt nog
misschien omdat wilgo het door heeft als enige... dat brian natasia alleen maar nodig heeft voor zijn backup ....quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb Brian nog nooit horen zeggen dat hij Natasia eruit gooit.
Misschien is Wilgo bang dat Amanda hem zo ver krijgt, omdat zij en Brian steeds meer naar elkaar toe trekken en Amanda Natasia niet mag.
Als je tijdens je 1 uur durende rijles om de hoek bij de villa stopt om je door Wilgo met je tieten tussen het stuur te laten pakken dan krijg je dat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:22 schreef Taurus het volgende:
Natasia heeft wel heule vreemde borsten![]()
Dit moet toch vast te leggen zijn ... please iemand ....quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:22 schreef kissa het volgende:
[..]
Die verhalen doen al een paar weken de ronde: Se sou Wilgo ontmoeten op een parkeerplaats tussen Hilversum en Bussum.
Gesprek tussen Taas en Wilgo gemist
Bart en Lesley praten altijd half grappend, half in codetaal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart heeft Lesley laten weten dat hij zijn verjaardag niet in de villa zal vieren...en die is al snel
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als je tijdens je 1 uur durende rijles om de hoek bij de villa stopt om je door Wilgo met je tieten tussen het stuur te laten pakken dan krijg je dat.
Dit was anders geen grap en ook geen code, was duidelijke taalquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bart en Lesley praten altijd half grappend, half in codetaal.
Zal wel één van de privileges van Taas zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dit moet toch vast te leggen zijn ... please iemand ....
Spelbederf van de hoogste orde.
Maar wel nog in Valentijnssfeer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dit was anders geen grap en ook geen code, was duidelijke taal
Spelbederf als in het ontmoeten van Wilgo .... terwijl daar geen cp moeten worden ingeleverd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Spelbederf?
Ze krijgen toch allemaal wel eens informatie van buiten.
Alleen had Wigo het fout en steunt brian haar wel.
Misschien is het zijn speltechniek om haar eerder thuis te krijgen.
Geen ideequote:Op donderdag 15 februari 2007 00:23 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
had ze op dat drankavondje toch al gezegd..
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:16 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. Huub deed een potlootventer-actie bij Amanda
sorry, verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Spelbederf als in het ontmoeten van Wilgo .... terwijl daar geen cp moeten worden ingeleverd.
Haar rijlessen duren plusminus twee uurquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als je tijdens je 1 uur durende rijles om de hoek bij de villa stopt om je door Wilgo met je tieten tussen het stuur te laten pakken dan krijg je dat.
Nee was vlak voordat ze weggingquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wel nog in Valentijnssfeer.
info is op zich ok, als ze maar wel in ctp betalen voor ontmoetingen of telefoontjes. ontmoeting buiten de kooi is dus niet conform de regelsquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:26 schreef blomst het volgende:
]
Ze krijgen toch allemaal wel eens informatie van buiten.
Alleen had Wigo het fout en steunt brian haar wel.
Misschien is het zijn speltechniek om haar eerder thuis te krijgen.
Het zou leuk zijn als ze op bezoek komt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:28 schreef pronkjewail het volgende:
zus van huub heeft in de brief gezegd dat ze em in elkaar wil slaan, volgens brian
ze wil hem de tanden uit zijn bek slaan.
Brian had een negatieve vibe bij de brief!!
Ik ben tegen geweld in principequote:Op donderdag 15 februari 2007 00:28 schreef pronkjewail het volgende:
zus van huub heeft in de brief gezegd dat ze em in elkaar wil slaan, volgens brian
ze wil hem de tanden uit zijn bek slaan.
Brian had een negatieve vibe bij de brief!!
mis ik ook ffquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:30 schreef _Boo_ het volgende:
Waarom verwacht Brian positieve dingen van de zus van Huub over hem?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:30 schreef _Boo_ het volgende:
Waarom verwacht Brian positieve dingen van de zus van Huub over hem?
Het klinkt ook als een rare brief.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is Brian echt geschrokken van die brief
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:30 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Hoi, is er nog iets bijzonders gebeurd vanavond. Ik hoor iets over Wilgo? ? ? ?
Begrijpt ze niet ..quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:30 schreef Myriam1978 het volgende:
laat brian ontslaan, nu is de kans. Amanda ff omlullen met zijn allen, van doe het voor Nena!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:22 schreef Day het volgende:
Het grappige is dat Natasia minder schreeuwt op aanraden van Sylvia.
Die zei tegen haar dat Huub zich voedt met andermans woede.
Tja... rare mensen moet je rare brieven schrijven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:31 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het klinkt ook als een rare brief.
zus van huub is volgens mij ook aardig gestoordquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:31 schreef suleika25 het volgende:
Gesprek brian/amanda: brief van zus huub: begin met fysiek geweld, natasia in elkaar slaan, hem in elkaar slaan, alles wat hij doet is niet goed, zit geen positief ding in, ze is heel erg ontevreden wat hij aan de tafel heeft gedaan....oke heeft ze het recht op. Staan ook heel veel dingen in van natasia,,veel negatieve dingen.....maar hij laat het los ( sure!) Hij zegt dat hij tot vandaag de stem van nena niet meer kan herrinneren ( natuurlijk !)
Yep sinds een paar dagen is zij de meesteres van het spel...Dat merk je ook aan haar fysieke houding, hoe ze zich voortbrengt id ruimte...Ik merkte dat een paar dgn geleden al. Pracht vrouw, oud ziel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia kon daarnet ook pas bij Sylvia ontspannen.
Sylvia ruled ongemerkt
Stille wateren hebben diepe grondenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Yep sinds een paar dagen is zij de meesteres van het spel...Dat merk je ook aan haar fysieke houding, hoe ze zich voortbrengt id ruimte...Ik merkte dat een paar dgn geleden al. Pracht vrouw, oud ziel.![]()
En tegen Natasia. Nou, hij kan zijn borst morgen nat maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:34 schreef Sug4r het volgende:
Bart zegt "wanneer gaan jullie me nou eens vertrouwen". Heeft hij niet hetzelfde tegen Brian gezegd?????
Heb ik nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:35 schreef Borga het volgende:
suleika25.......probeer eens een telefoon op je kop
dat eerste geloof ik dus niet, van die dreigementenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:31 schreef suleika25 het volgende:
Gesprek brian/amanda: brief van zus huub: begin met fysiek geweld, natasia in elkaar slaan, hem in elkaar slaan, alles wat hij doet is niet goed, zit geen positief ding in, ze is heel erg ontevreden wat hij aan de tafel heeft gedaan....oke heeft ze het recht op. Staan ook heel veel dingen in van natasia,,veel negatieve dingen.....maar hij laat het los ( sure!) Hij zegt dat hij tot vandaag de stem van nena niet meer kan herrinneren ( natuurlijk !)
Als daar echt dreigementen in staan zou hij het direct gemeld hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
[..]
dat eerste geloof ik dus niet, van die dreigementen
Kan me niet voorstellen.
En dan zegt hij ook nog "toen voelde ik een negatieve vibe"
Beetje raar bij openlijke dreigementen.
Wordt lastig samenvatten hoor ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:37 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat is er nou gebeurd vanavond? ? ? ? ? ? ?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
Ah.... Brian probeert uit te leggen aan Amanda dat Huub haar iets wilde uitleggen over selectief knippen in een film
Amanda tettert er weer door heen dat Huub zo lullig is.
Nog even doorgaan, en Brian is het misschien ook wel zat
[DGK] Updates #2quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:37 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat is er nou gebeurd vanavond? ? ? ? ? ? ?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wordt lastig samenvatten hoor ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |