Brian niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Willen ze echt Natasia wegstemmen? Brian incl.?
Wel leuk dat er toch nog iemand kijkt ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:07 schreef schatje het volgende:
Natasia weet dat Bart en Eric haar weg willen hebben. Brian is ook niet te vertrouwen.
quote:
IK !quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Wie luistert en NU naar Natasia? Biecht op!
de redactie heeft dit gewoon opgezet om ons van het idee af te krijgen dat ze Wilgo tijdens haar rijlessen spreekt!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:11 schreef Mika25 het volgende:
Natasia keek niet bezorgt toen Wilgo haar waarschuwdeIk had een andere reactie verwacht...
Dat was even genieten ja.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
[..]
IK !
and i loved it
Wilgo heeft zich nog NOOIT met het spel bemoeid, en nu zegt hij dat Brian, Bart en Amanda niet te vertrouwen zijn.
Natasia heeft hem heel goed begrepen, hoor
Dat lijkt mij ook wel ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
[..]
IK !
and i loved it
Wilgo heeft zich nog NOOIT met het spel bemoeid, en nu zegt hij dat Brian, Bart en Amanda niet te vertrouwen zijn.
Natasia heeft hem heel goed begrepen, hoor
Door haar zussen ws.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:08 schreef RSie het volgende:
en ja hoor,. weer ruzie tussen die 2!
Wilgo: je moet gewoon doen wat ik zeg,.. dat is me zo verteld!
Nu valt het kwartje pas. Ze gelooft hem niet over Brian...ik ook niet trouwens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:11 schreef Mika25 het volgende:
Natasia keek niet bezorgt toen Wilgo haar waarschuwdeIk had een andere reactie verwacht...
Weet ik niet, ik heb Brian nog nooit horen zeggen dat hij Natasia eruit gooit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
Waarom zei Wilgo dat Natasia niet zeker moet zijn van Brian?
Iemand?
Omdat A-Del geil is van Brianless en HAAAAAAAR vriendje afpakt en haaaaaaaaaaaaaaaaaar er niet uit wil stemmen en Haaaaaaaaaaaaaaaaaaar lelijk vindtquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
Iemand?
Iedereen wil elkaar weg. Ik denk serieus dat Bart opstapt na volgende week..hij hoopt eruit gestemd te worden..nu Wilgo natasia waarschuwde voor Bart kan hij bij hun groepje niet meer aankomen..dus gaat Natasia proberen hem eruit te werken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Het begint er nou toch echt op te lijken dat Bart Huub wél mag. Maar dat zegt niet dat hij hem niet weg wil hebben, want Huub is ook een grote concurrent.
Omdat Brian per definitie niet te vertrouwen is, neem ik aan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
Iemand?
Jaloerzie van wilgo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
Iemand?
Alles voor de leescijfersquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal met me doen dan in dat jaar?
TIkkie genant wel eigenlijk, deze TT, maar het komt uit een goed hart. [afbeelding]
* ruw uit mijmeringen over kleinzusje opgeschrikt wordt door vieze stem van Natasia.![]()
Huh, heeft Wilgo meer gehoord dan wij? Wanneer heeft Brian gezegd dat hij Natasia er wel uit wil hebben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |