Het komt mij ook wel bekend voorquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:28 schreef Againzender het volgende:
Ik ken dit nummer nog wel nu ik het hoor
de melodie is natuurlijk gejat, maar ik ken deze uitvoering gewoon.quote:
En ik heb hem nu dus in mijn hoofd zitten...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef J.A.N.A. het volgende:
OMG![]()
Dit lied heb ik zo vaak gehoord.
Het bandje (Een eigen gemaakte best off van Benny Neyman) werd door mijn ouders echt grijs gedraaid van Nederland tot aan het Gardameer![]()
Het ergste is ik kan hem nu nog zo mee zingen![]()
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
kut, ik zit nu op YouTube allemaal Op volle Toeren meuk te zoeken
TV Oranje?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
sterren.nl is trouwens ook de zender die ik het meest bekijk op m'n digitale TV.
ik heb geen digitale TV.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
sterren.nl is trouwens ook de zender die ik het meest bekijk op m'n digitale TV.
Je mist er niets aanquote:
sterren.nl is ook de enige reden dat je het zou moeten nemen (en volgens mij kan je dat ook gewoon online kijken, hence de naam).quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb geen digitale TV.
ik wil gewoon lekkere analoge TV, maar daar ben ik voor behandeld
Voor UPC, als jullie dit meelezen: IK HEB GEEN DIGITALE TV!!! STELLETJE ACHTERLIJKE HONDEN, ROT OP!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |