Waarschijnlijk denkt ze echt zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
Wat dénkt Amanda nou eigenlijk? Dat ze Nena kan opbellen en afbekken en dat Nena dan zegt: "O sorry ik zal nooit meer videoboodschappen inspreken? "![]()
En ook al zou Nena dat willen, de redactie is nog altijd degene die bepaalt wat er wel er niet gebeurd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
Wat dénkt Amanda nou eigenlijk? Dat ze Nena kan opbellen en afbekken en dat Nena dan zegt: "O sorry ik zal nooit meer videoboodschappen inspreken? "![]()
Dat gebeurt wel vaker heb ik gemerkt, dan doet ie het eerst wel en daarna wordt ie nog een keer verwerkt ofzo. En dan is ie weer een tijdje unavailablequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun jij de video al zien dan?? Ik krijg nog 'not available'
Toch wel leuk .. heb ik even gemist ..quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zei tegen Sylvia dat ze met Huub moet doorgaan en zo sterk blijven.
Het begrip klasse is sinds de komst van de gouden kooi dan wel ernstig gedevalueerd. Je laten pakken achter een muurtje door een gast die je voor alles uitmaakt wat vies is, voor het oog van honderdduizenden kijkers noem ik geen klasse.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Verschil tussen Nena en Amanda is dat de één klasse heeft en de ander totaaaaaaaaaaaaaaal niet
Krijg hem nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker heb ik gemerkt, dan doet ie het eerst wel en daarna wordt ie nog een keer verwerkt ofzo. En dan is ie weer een tijdje unavailable
Waarom doe je nou zo vervelend joh?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:47 schreef tipsch het volgende:
aah, is er nog een linkje naar de videoboodschap van Nena voor Amanda en Brian van vanavond?
Komt er aan, nog een klein momentje meestal.quote:
oh daar heb je hem weerquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom doe je nou zo vervelend joh?
Kijk gewoon even verder dan de COS voordat je begint te roepen.
Al is het maar alleen in het update-topic.
Geen kwaad woord over Gert he, dan kom je aan mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh daar heb je hem weer![]()
![]()
je mag best inline posten hoor poepie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |