Zwakbegaafd ja inderdaad dat is ook zo, misschien mogen we haar ook niet te serieus beoordelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:42 schreef tipsch het volgende:
Jullie zijn aan het discrimineren, dit meiske is zwakbegaafd en wat doen jullie? juist.
Kun jij de video al zien dan?? Ik krijg nog 'not available'quote:
Lesley toch wel?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:41 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik hoef bart echt niet naakt te zien hoor![]()
Ik klikte op de link, en hij startte meteen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun jij de video al zien dan?? Ik krijg nog 'not available'
Nou ja mag wel hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zwakbegaafd ja inderdaad dat is ook zo, misschien mogen we haar ook niet te serieus beoordelen
Nena was ook heel materialistisch en op uiterlijkheden toen ze het huis inkwam, zij heeft haar lesje geleerd (hoop ik).quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet zo. Maar Nena heeft wel een belangrijke les geleerd in de villa. De 'stomme lelijke' Huub in haar ogen had een hart van goud en was goed voor haar. De 'mooie' Brian heeft haar behandeld als een hoer.
Amanda gaat teveel op uiterlijkheden en materialistische zaken af. Dat is allemaal leuk en aardig en ik ziet hier ook in mijn merkkleding te tikken maar moet niet je doel zijn in je relatie.
Ik hoop dat Amanda inziet dat er 1000den goede gasten zijn die misschien minder populair, bekend of rijk zijn maar die haar wel intens gelukkig zouden maken en haar niet als een stel sillonen zouden zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |