Ja dat moet bijna wel, want iets anders kan ik niet verzinnen..........quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat ze een dealtje heeft gesloten met de cameraman dat voor iedere keer douchen scharrelt hij wat contactpunten voor haar de villa in
Maar daar zat ze niet naast, dus weet ze het niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef Miraaa het volgende:
Amanda zit zwaar te liegen nu.........ze heeft wel degenlijk zitten roddelen over Nena.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Stom dat ik daar nog niet gekeken had. Wederom bedankt.
Alleen Bart en Lesley is ook niet echt opwindend.![]()
Nena is een stuk slimmer ja. Ze moet alleen zorgen dat ze met de juiste mensen om blijft gaan en niet terugvalt in de groep waaruit ze komt ( amanda en aanverwante afwijkingen) Nena leerde in de kooi dat je nooit je oordeel klaar moet hebben wanneer je iemand niet kent. En hoe cliche ook, het is wel een belangrijke les in het leven....quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nena heeft nog maar 1 of enkele vriendjes gehad waaronder een relatie van 5 jaar.
Amanda heeft er al rond de 15 gehad ..nou hou ik best van experimenteren hier en daar..maar op je 19de al zoveel partners..
Nena is echt wel een stuk slimmer. Die had het spel en de regels echt wel goed door.
In Amanda's geval is het niet echt liegen. Ze weet het echt gewoon niet meer. Dr ene hersencel draait voortdurend overuren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef Miraaa het volgende:
Amanda zit zwaar te liegen nu.........ze heeft wel degenlijk zitten roddelen over Nena.![]()
Hidiho bedankt voor nu en in de toekomst voor alle filmpjes..echt heel tof van je!quote:
Joh, hoop gemist dan...................quote:
Nee hoor, ze vindt het gewoon leuk. Net zoals ze het ook 'een ervaring' zou vinden om in de Playboy te staan al zou het geld naar Talpa gaan... (echt gezegd!)quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja dat moet bijna wel, want iets anders kan ik niet verzinnen..........![]()
Ik kan me niet voorstellen dat jongens op Amanda vallen omdat ze zulke diepzinnige gesprekken met haar kunnen voeren. Ik denk dat haar moeder dat al heel snel doorhad en dacht ik geef haar maar neptieten want dan heeft ze tenminste nog 2 positieve dingenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jewel hoor. Delft..zitten veel kassen in de dorpen hiernaast. Maar je begrijpt wat ik bedoel..ze krijgt nu door haar tieten dingen van gozers, maar is het niet leuker om zelf voor je dingen te werken?
ok,.. excuusquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst even check, check, double check bij meneer van Dale doen hè (jeweets: die dikke)
Chique bestaat niet....
Chic bestaat wel en heeft de volgende betekenissen:
chic1 (de ~ (m.))
1 modieuze verfijning
2 de mensen die chic zijn
chic2 (bn.)
1 modieus verfijnd => sjijk
2 uit de hoge stand
Conclusie: het werd correct gespeld![]()
En ik zit mezelf weer te verbazen dat ik dus hersencelletjes heb, die de roddeltjes van Amanda onthouden hebben ....achhhhhhquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Daar kan ze niets aan doen. Ze heeft niet genoeg herseninhoud om zich alles te herinneren.![]()
Dat vond ik ook een akelig moment toen Nena een keer denigrerend over Huubs uiterlijk was. Terwijl Huub echt alles voor haar had gedaan...later zag ze dat in tegen het einde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Nena is een stuk slimmer ja. Ze moet alleen zorgen dat ze met de juiste mensen om blijft gaan en niet terugvalt in de groep waaruit ze komt ( amanda en aanverwante afwijkingen) Nena leerde in de kooi dat je nooit je oordeel klaar moet hebben wanneer je iemand niet kent. En hoe cliche ook, het is wel een belangrijke les in het leven....
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hidiho bedankt voor nu en in de toekomst voor alle filmpjes..echt heel tof van je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |