Denk dat ze een dealtje heeft gesloten met de cameraman dat voor iedere keer douchen scharrelt hij wat contactpunten voor haar de villa inquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef Miraaa het volgende:
Misschien heeft iemand het al eerder gemeld, maar kan iemand mij uitleggen, waarom ik een naakte Amanda zag douchen, die nu vervolgens in de sauna zit.......![]()
Mon Dieu! Het meest triest is dat het nog zou kunnen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda is het type wat op haar 13 jaar in de brugklas zichzelf in de hirarchie van de school omhoogwerkte door de jongens van Habo 5 te pijpen in de fietsenstalling voor wat extra sigaretjes, want werken in de kassen is TE min voor deze dame.
Deze dame word door mannen zonder geweten (vaak criminelen) geneukt vanwege haar silliconentietjes en omdat ze makkelijk inwisselbaar is omdat je simpelweg niet van Amoebe kan houden.
Amanda is zo'n bitch die dwars door een disco heendenderd en tegen iedereen aanstoot en dan een dodelijke arrogant blik toewerpt van "Jezus je bent echt te lelijk en te min voor mij, Ik ben mooi en heb een rijke vriend"
Amanda zal nooit iets echt bereiking in het leven. Dat is niet erg, maar Amanda wil een rijk leven, flink shoppen, maar nadat ze door de zoveelste foute vent is geneukt en zwanger raakt word ze gedumpt zakt ze uit..en krijgt zo bij verschillende mannen verschillende kinderen...krijgt een oude teerhuid van het roken, haar kipfilets moeten eruit wegens lekkage..
En dan zit Amoebe moederziel alleen op een flat 3hoog achter met haar tienerdochters die zwanger zijn en het circus zich gaat herhalen.
Nooit verliefd geweest?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Die twee hebben in die 4 uur zonder camera's echt wel gesekst. Kan niet anders. 4 uur van dit gezwam hou je toch niet vol?!
Nena heeft nog maar 1 of enkele vriendjes gehad waaronder een relatie van 5 jaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:31 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik wel een heel hard oordeel. En zou je in principe dus ook over Nena kunnen zeggen, want hun leven verschilt volgens mij niet zo heel erg.
Stom dat ik daar nog niet gekeken had. Wederom bedankt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef schatje het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
DAT bedoel ik nou ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Verschil tussen Nena en Amanda is dat de één klasse heeft en de ander totaaaaaaaaaaaaaaal niet
Er zijn ook filmpjes van Sylvia hoor. Sylvia's douche scene gaat veel verder dan die van Amanda.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef blomst het volgende:
Grappig , of niet, maar de regie zoomt altijd in op Amanda als die haar gaat verkleden of douchen, zie ik ze niet bij Sylvia en Natasia doen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
[..]
En dan zegt ze tegen haar dochter "goed je trutje wassen, want daar moet je nog veel geld mee verdienen"
(quote BB6)
Al vanaf de eerste dag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef Miraaa het volgende:
Amanda zit zwaar te liegen nu.........ze heeft wel degenlijk zitten roddelen over Nena.![]()
Daar kan ze niets aan doen. Ze heeft niet genoeg herseninhoud om zich alles te herinneren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef Miraaa het volgende:
Amanda zit zwaar te liegen nu.........ze heeft wel degenlijk zitten roddelen over Nena.![]()
Misschien toch andere normen en waarden ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef Miraaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |