Ik vind haar nou ook niet bepaald het prototype van een goed mensquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Toch vind ik dat Amanda hard gepakt wordt. Ze kan er ook niks aan doen dat ze dom is. Nena d'r actie is ook heel kinderachtig. Amanda is geen genuine slecht mens.
Vind jij het wel chic hoe Amanda over Nena heeft geluld dan ?? Want dat heeft ze en goed ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Het is ook heel heel niet chic van Nena..
Terwijl Nena dat tot nu toe niet over Amanda heeft gedaan op tv.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind jij het wel chic hoe Amanda over Nena heeft geluld dan ?? Want dat heeft ze en goed ook.
Amanda is geen slecht meisje. Ze is misschien erg dom en naief maar daar kan ze weinig aan doen. Hoe ze vanmiddag met Huub bezig was zag je dat het een goed kind is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Toch vind ik dat Amanda hard gepakt wordt. Ze kan er ook niks aan doen dat ze dom is. Nena d'r actie is ook heel kinderachtig. Amanda is geen genuine slecht mens.
Het is ook niet chic van haar so called beste vriendin om op tv slecht over haar te spreken terwijl Nena dat andersom niet deedquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:00 schreef Myriam1978 het volgende:
juist. Nena bleef heel terughoudend over haar vriendinnenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef noa84 het volgende:
[..]
Terwijl Nena dat tot nu toe niet over Amanda heeft gedaan op tv.
Nena zit niet in een huis met die ex, zij zou hem makkelijk kunnen mijden. Andersom niet he.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Hmmmm Nena mag dus niet praten met de ex van Amanda ruzie heeft, maar Amanda mag wel super aanpappen met Brian, de soort ex van Nena, aan wie Nena een spuughekel heeft?
met zo'n vriendin, wie heeft er dan nog vijanden nodig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda is geen slecht meisje. Ze is misschien erg dom en naief maar daar kan ze weinig aan doen. Hoe ze vanmiddag met huub bezig was zag je dat het een goed kind is.
Het is niet chic van Amanda hoe zij over Nena lult in die villa. Daar lusten de honden ook geen brood van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar hoor jij Bart ????quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef Sense het volgende:
Ik denk dat Bart héél snel naar huis gaat als ik hem zo hoor...
Dan hoeft ze toch niet met hem in bed te kruipen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:03 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nena zit niet in een huis met die ex, zij zou hem makkelijk kunnen mijden. Andersom niet he.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Hmmmm Nena mag dus niet praten met de ex van Amanda ruzie heeft, maar Amanda mag wel super aanpappen met Brian, de soort ex van Nena, aan wie Nena een spuughekel heeft?
ik ook, het is was niet heel sterk van Nena, maar voor ons was het verhaal duidelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is niet chic van Amanda hoe zij over Nena lult in die villa. Daar lusten de honden ook geen brood van.
Nena heeft een beetje wraak genomen nu. Ik snap dat wel.
Die staat zo vast ook wel op de gouden kooi site.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef Maanvis het volgende:
Kunnenn jullie efkes een filmpke uploaden van nene's boodschap?
Mee eens maar kom op als Nena echt een vriendin was van d'r dan vecht je het niet uit op tv.maar via brieven of afspraak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind jij het wel chic hoe Amanda over Nena heeft geluld dan ?? Want dat heeft ze en goed ook.
Helemaal mee eens, en haar boodschap is volgens mij ook helemaal uit zijn context getrokken, er was zoveel in geknipt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is niet chic van Amanda hoe zij over Nena lult in die villa. Daar lusten de honden ook geen brood van.
Nena heeft een beetje wraak genomen nu. Ik snap dat wel.
Het nivo verschil is heel erg groot, (vind ik dan)quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft wel slecht over Nena gesproken, maar nena had zich beter niet kunnen verlagen naar hezelfde nivo.
Nee, dat is wel waar, maar ook wel begrijpelijk (eh... "begrijpbaar")quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft wel slecht over Nena gesproken, maar nena had zich beter niet kunnen verlagen naar hezelfde nivo.
Ze heeft geen rot hart nee maar ik heb totaal geen medelijden met haar nu ze "aangepakt " wordt. Mag van mij nog wel vaker gebeuren en dan graag met begeleidende beelden. Ze is nog te stom om voor de duvel te dansen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda is geen slecht meisje. Ze is misschien erg dom en naief maar daar kan ze weinig aan doen. Hoe ze vanmiddag met huub bezig was zag je dat het een goed kind is.
Meid, Noekje, kapsalonnetje? nagelstudiootje? schoenenwinkeltje? Je zegt het maar! Ik koop het even voor je!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
M'n vriend zegt ook,"Wil je een kapsalon dan open ik een kapsalon voor je".
Ze is 19 jaar en ik ben deze puber grootspraak wel een beetje zat.
Enne... was Amanda's vriend niet 28?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zoenen met een vrouw van de leeftijd van haar moeder...hallooo Natasia is pas 32![]()
Als je een vriendin bent dan neem je haar plaats niet in. Ze praat slecht over Nena en dat is wat mij betreft heiligschennis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij luistert goed, en stelt goede vragen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Eric is zo'n saaie piet.
Ja tot nu toe kan ik ook niets positiefs over hem verzinnen. Behalve af entoe een sneer die zeer onduidelijk is, voor de rest van het volk daar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Eric is zo'n saaie piet.
en heel merkelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nee, dat is wel waar, maar ook wel begrijpelijk (eh... "begrijpbaar")
Kan aan mij liggen maar ze zijn een beetje puberaal met elkaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
Ik ben ondertussen bij Bart en Lesley gebleven.
Rare mensen, maar goed. Ze houwen van elkaar.
Bart baalt van het lage IQ-peil in het huis.
Bart "met een gezamenlijk IQ inhoud lager dan ...."
Lesley ".... een siliconentiet"
Bart "juist"
Blijkbaar is hij bang om af te gaan voor zijn vrienden als hij het huis uitloopt.
Niet dat hij dat zei, maar Lesley zei zo iets en hij luisterde meteen alert.
Lesley "als je thuis bent zullen ze zeggen "zo, jankerd" "
Bart "maar wel "thuis""
Het gesprek is helaas afgekapt (niet dat het zo interessant was, maar toch nog van hoger niveau wat er nu te horen is)
Nog een stukje
Lesley "Huub belde mij. Ik was op mijn werk. "" lesley, telefoon voor je" en ik hoorde die naam en ik dacht "heh? het zal toch niet?" Ik zal het maar niet herhalen, maar het was lachen"
(ja, lekker vaag)
"En mijn collega vroeg "wie was dat" ik zeg "huub, jeweetwel die met die hoeren. En ken je Bart die chagerijn?" (dan tegen bart) ah, toe niet huilen (knuffel)"
(behoorlijk vaag gesprek dus, voila)
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric praat echt als Arjan Ederveen
Jij spreekt ook echt vloeibaar Nederlands, he! *quote:
Kom, zeg nou eerlijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef Day het volgende:
Gatver, wat zit die Eric nu waanzinnig voorspelbaar te wezen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik geef dit en ik geef dat en ik krijg niets terug maar dat maakt niet uit
Mensen die dit soort dingen zeggen![]()
![]()
![]()
Lijkt me zeer wel mogelijk (dealen)quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Haar vriend heeft het te druk met dealen om haar met haar beroepskeuze te helpen![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric bewerkt Amoebe om haar eruit te krijgen haha
Ze praat slecht over haar omdat ze veel te makkelijk is te beinvloeden door haar omgeving (Brain in dit geval).quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je een vriendin bent dan neem je haar plaats niet in. Ze praat slecht over Nena en dat is wat mij betreft heiligschennis.
ps. Ik ben voor Ajax
voor de kijkcijfers zei ze.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:
voor mijn tijger.... owww, is zo'n string ding geloof ik..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nena wordt beschuldigd dat ze verkeerde conclusies trekt. Moet ik nou wachten totdat Amanda brainless trekt zodat het bewijs is geleverd?
Hou op over Ajax alsjeblieft. Ik ben er nog depressief van!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je een vriendin bent dan neem je haar plaats niet in. Ze praat slecht over Nena en dat is wat mij betreft heiligschennis.
ps. Ik ben voor Ajax
Nee, die zit lekker te voeden, vragen wat de familie wat er van vindt enzo. Allemaal stekelige vraagjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
Wat zal die Erik stilletjes zitten balen dat hij de taak op zich heeft genomen om naar deze onzinwaterval te moeten luistern![]()
ja die indruk had ik ook!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
Wat zal die Erik stilletjes zitten balen dat hij de taak op zich heeft genomen om naar deze onzinwaterval te moeten luistern![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, die zit lekker te voeden, vragen wat de familie wat er van vindt enzo. Allemaal stekelige vraagjes.
Omdat ze jaloers is en meelift op de roem van Nenaquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze praat slecht over haar omdat ze veel te makkelijk is te beinvloeden door haar omgeving (Brain in dit geval).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |