Tegen Huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:36 schreef itsme het volgende:
Zei ze nu bemoei je er niet mee tegen natasia?
Zo van...Oh Huub wat heb je me lekker doorgeneukt. Kusje Nena.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:33 schreef Sebi het volgende:
Jammer dat Nena zich niet nog apart tot Huub richtte met een lieve boodschap...voor de rest wel leuk dat Amanda en Brian even de waarheid werd verteld
Hoorde je haar vanmiddag niet gillen toen ze haar nagellak beschadigde omdat ze probeerde om een poederdoos open te krijgen, gelijk gillen, net een klein kind.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:35 schreef noekje het volgende:
Amanda fokt zich weer enorm op. Armpjes over elkaar en schreeuwen. Nog even en ze gooit zich weer op de grond en gaat om zich heen slaan met hele dikke groene snottebellen.
Op zich ben ik dat wel met je eens ... maar ....quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zou een slechte zaak zijn. Familie leden moeten gewoon buiten het spel blijven. Op het moment dat ze een actieve rol in gaan nemen binnen het programma, dan kan je achteraf niet meer gaan klagen als er negatieve dingen over hun gezegt gaan worden...
Liefquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef Kinga het volgende:
Ohhhh, ik krijg net het liefste valentijns mmsje ooit....
Kinga ook happy nu...
Nee helaas. Er gaat zoveel vrije tijd in werken zitten soms. Vrije kostbare dgk tijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Hoorde je haar vanmiddag niet gillen toen ze haar nagellak beschadigde omdat ze probeerde om een poederdoos open te krijgen, gelijk gillen, net een klein kind.
Dat was inderdaad het laatste wat Nena zei:"Fijne Valentijn en wees lief voor elkaar"quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze was zeker niet zo vastberaden als haar eerste retouroptreden. maar whatever, zo zullen Amanda en Brian dus nog wel even verder gaan.
Als Amand in deze bui is, valt er helemaal niet met haar te praten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Nu moet Natasia weer haar kop houden van Amanda. Zij probeert haar alleen maar te kalmeren.
Leukquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef Kinga het volgende:
Ohhhh, ik krijg net het liefste valentijns mmsje ooit....
Kinga ook happy nu...
Hmm, heb sowieso niet zo'n heel hoge pet op van iemand die in het beginsel een relatie met zoiets aangaatquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:38 schreef itsme het volgende:
Tjonge jonge. wat is dit mens toch erg en dom.
Rogier wees blij dat je hier vanaf bent.
![]()
Jij bent een echte optimist!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
Nu HEDDA!
![]()
En dan de zus van Huub!![]()
En dan alle mensen die van Huub houden.... achter elkaar en allemaal verplicht op de bank! Uur na uur na uur na uur... ALLEMAAL !![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |