ik vind het niveautje schoolplein.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach dit is toch leuke tv![]()
FOKITOLquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:33 schreef bunnyma het volgende:
Brian zal vanavond wel een dubbele dosis medicatie nodig hebben.
Ja, eerst de brief van de zus van Huub en nu Nena er nog eens zo overheen en iedereen heeft het kunnen zien ...... Voorlopig geen vlieglessenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:33 schreef bunnyma het volgende:
Brian zal vanavond wel een dubbele dosis medicatie nodig hebben.
Hoezo.... ze gaf toch iedereen Valentijnsgroeten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:32 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
al lijkt iedereen hier het super te vnden.
ze laat zich kennen zo, ze moet er boven staan.
Dat zou een slechte zaak zijn. Familie leden moeten gewoon buiten het spel blijven. Op het moment dat ze een actieve rol in gaan nemen binnen het programma, dan kan je achteraf niet meer gaan klagen als er negatieve dingen over hun gezegt gaan worden...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Ashrak het volgende:
Van mij mag de zus van Huub in navolging van de brief eigenlijk ook nog wel een videoboodschap inspreken.
Ze was zeker niet zo vastberaden als haar eerste retouroptreden. maar whatever, zo zullen Amanda en Brian dus nog wel even verder gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van Nena's filmpje.
Beetje vaag en daarom kinderachtig.
Valt tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |