Heeft 'tie al.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk eens aan TerroRobbie, hier hebben we gelijk de oplossing gevonden
jorien dus in de ban
De personen die erop reageren zijn ook strafbaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk eens aan TerroRobbie, hier hebben we gelijk de oplossing gevonden
jorien dus in de ban
Onderhuids gezuig is moeilijk te pakken als het eenmalig is. Ik post vaak genoeg zuigreplies in Feyenoord en PSV topics, maar als je niet ziet dat mensen wekenlang trollen dan ben je gewoon een domme koe. Het heeft hier ook maanden topic verneuken geduurd voordat D_K een ban kreeg. Met alle respect, maar dat was ook het toonbeeld van wanbeleid. En dat wordt nu weer dunnetjes overgedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat onderhuidse gezuig is veel moeilijker te 'pakken' dan die posts waar gewoon die kanker dingen bijvoorbeeld in staan. Het kost veel moeite om dat zo te 'presenteren' aan de FA's, dat ze ook inzien dat zo'n jorien er af mag. Ze bannen sowieso liever niet en moeten wel bewijs hebben.
True, maar als je zoals in het begin Jorien ongestraft laat dan moet je ook die twee unbannen. Maar goed jorien heeft z'n straf ook, alleen jammer dat hun twee weken krijgen en jorien er met een scheet vanaf komt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De personen die erop reageren zijn ook strafbaar
Nee, inderdaad. Wat IK zie is dat jorien 4 topics lang zijn gang kan gaan. En dat wanneer mensen ophem reageren ZIJ langer gebanned worden dan die persoon. En dat mensen als leollinedance ALLEEN maar loopt te trollen. Ik kan niet in een topic van Ajax komen als het slecht gaat of het staat vol met trolls van dit soort gasten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoezo wordt er niet tegen trollers opgetreden? Je wilt volgens mij niet weten welke bedrijvigheid er achter de schermen is.
Dan moet daar eens een overleg voor worden georganiseerd met de FA's, want dit heeft NIETS meer met voetbal te maken. Kijk nu eens voor de gein in het topic: alleen maar over trollers, gebanden, en andere clubs. Voor elke ontopic opmerking staan er 20 offtopic.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat onderhuidse gezuig is veel moeilijker te 'pakken' dan die posts waar gewoon die kanker dingen bijvoorbeeld in staan. Het kost veel moeite om dat zo te 'presenteren' aan de FA's, dat ze ook inzien dat zo'n jorien er af mag. Ze bannen sowieso liever niet en moeten wel bewijs hebben.
Dat is toch heel wat anders dan dit. Varkenoord is grond van Feyenoord een topic WErder-Ajax is niet van Ajax. Natuurlijk ben ik ook tegen dat getroll, maar als je gewoon je woede op een andere manier af reageert, komt dat de sfeer alleen ten goede. Ik moet ook wel eens tot 10 tellen bij bepaalde posts tijdens de live-topics als die tegen PSV zijn gericht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Lekker makkelijk gezegd inderdaad. Wanneer ik in een Ajax-shirt op Varkenoord ga staan tijdens een training en "HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM" ga roepen, vraag ik er ook om om het ziekenhuis (of een kist) in geschopt te worden. Terwijl ik feitelij volgens Nederlandse regeltjes niks verkeerd doe. Wie is er dan de oorzaak dat ik het ziekenhuis in kom, ikzelf of degenen die me in elkaar trimmen?
Of denk jij dat die Feyenoorders dan keurig wachten totdat de politie er is?
die andere 2 hebben dat zeker verdient, je weet duidelijk de geschiedenis van JAsza neit en Stefmans heeft een rij notes waar je bizar van wordt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
True, maar als je zoals in het begin Jorien ongestraft laat dan moet je ook die twee unbannen. Maar goed jorien heeft z'n straf ook, alleen jammer dat hun twee weken krijgen en jorien er met een scheet vanaf komt.
Tuurlijk is dat frustrerend. Ik ben niet voor niets 3 jaar terug gestopt met posten in live-topics.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Wat IK zie is dat jorien 4 topics lang zijn gang kan gaan. En dat wanneer mensen ophem reageren ZIJ langer gebanned worden dan die persoon. En dat mensen als leollinedance ALLEEN maar loopt te trollen. Ik kan niet in een topic van Ajax komen als het slecht gaat of het staat vol met trolls van dit soort gasten.
Als ik dat topic na topic zie, en het enige dat gedaan wordt het het wijzigen van een topictitel, je kunt je dan toch wel voorstellen dat dit enorm frustreert?
Tot 10 tellen? Dan ben je alweer 50 zeikreacties verder. Wat heb je dan nog aan zo een topic?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eens tot 10 tellen bij bepaalde posts tijdens de live-topics als die tegen PSV zijn gericht.
er is wel een plekje vrij voor je in de crewquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Onderhuids gezuig is moeilijk te pakken als het eenmalig is. Ik post vaak genoeg zuigreplies in Feyenoord en PSV topics, maar als je niet ziet dat mensen wekenlang trollen dan ben je gewoon een domme koe. Het heeft hier ook maanden topic verneuken geduurd voordat D_K een ban kreeg. Met alle respect, maar dat was ook het toonbeeld van wanbeleid. En dat wordt nu weer dunnetjes overgedaan.
Dan hoef je die reacties teminste niet meer te lezen en gewoon op de wedstrijd blijven concentrerenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:52 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tot 10 tellen? Dan ben je alweer 50 zeikreacties verder. Wat heb je dan nog aan zo een topic?
1) Je bent mod, hoe kunt je dan in hemelsnaam genoegen nemen met "ik ben maar gestopt met posten in livetopics" waar gaat dat nou nog over? Dat is toch niet normaal?!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat frustrerend. Ik ben niet voor niets 3 jaar terug gestopt met posten in live-topics.
Over de duur van de bans nu genoeg overigens, daar zijn gewoon logische redenen voor.
als je teveel notes hebt wordt je gewaarschuwd. Als dat nog neit helpt volgt een korte ban, val je dan weer in de herhaling krijg je een langere ban!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn je notes eigenlijk niet openbaar? Dan weet je wanneer je rustig aan moet doen. Door het vrij diverse mod beleid over heel fok weet je nooit wanneer je nou bij de een wel een noot heb gehad en bij de andere niet...
Dus hoeveel nootjes heb ik?
Hij is mod in SPT heeft en dus niks met VBL te makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1) Je bent mod, hoe kunt je dan in hemelsnaam genoegen nemen met "ik ben maar gestopt met posten in livetopics" waar gaat dat nou nog over? Dat is toch niet normaal?!
Als je weet dat je je agressief of iig emoties kan krijgen als je eigen club verliest waarom ga je dan op fok zitten?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:52 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tot 10 tellen? Dan ben je alweer 50 zeikreacties verder. Wat heb je dan nog aan zo een topic?
Ik kijk graag voetbalwedstrijden met fok erbij. Het delen van frustraties, mooie kansen, vreugde etc. Daar is het forum toch ook voor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hoef je die reacties teminste niet meer te lezen en gewoon op de wedstrijd blijven concentreren
[onthulling!!!]quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1) Je bent mod, hoe kunt je dan in hemelsnaam genoegen nemen met "ik ben maar gestopt met posten in livetopics" waar gaat dat nou nog over? Dat is toch niet normaal?!
Ja, en? Dus boeit het je niks wat er in een ander forum gebeurt? Moet je maar totale onverschilligheid tonen? Lekker hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
[onthulling!!!]
Ik ben SPORT-mod geen VOETBAL-mod.
[/onthulling!!!]
Is voetbal geen sport eigenlijk?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
[onthulling!!!]
Ik ben SPORT-mod geen VOETBAL-mod.
[/onthulling!!!]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |