abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:24:56 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46322442
Ik vind gewoon dat de opstelling al niet best was, maar dat hij weer te laat komt met de logische wissels, klaar.

Waarom wacht elke Ajax coach (Koeman, Blind, Htc) tot de 70ste minuut? Wat verwacht je nog van een speler, dat ie nog even in de wedstrijd komt en er nog ff 4 maakt??

Geef die jongen gewoon 45 min de kans om zich in te spelen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46322470
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Steek was idd behoorlijk zwak ja. Bokst alles weg en daarna de lange bal naar een duitser, nee dat helpt.
Het uitkomen bij die 4de grote kans die op de lat belandde... Mijn god, hij struikelde bijna over z'n benen van twijfel en zenuwen. Zeer zwakke pot.
quote:
Babel was ook weer drama, dus ook het gebrek aan kansen is indirect HtC aan te rekenen vind ik.
Tja, wat moet je in je eentje, tegenover standaard 4 Duitsers zonder aansluiting en de lange bal? Dan voetbal je niet makkelijk en dan houdt het gewoon op. Dus Babel verwijdt ik niets. Die heeft echt erg hard gewerkt. Leonardo daarin tegen... Die invalbeurt was echt heel slecht. Zodra de bal niet de richting van de Bremen goal kwam/ging, hield meneer op met rennen.

Ik ben geen voorstander van 2 spitsen noch van een defensieve instelling, al begrijp ik het wel in de situatie. Maar het is maar weer eens gebleken - remember Praag uit - dat 442 op deze manier totaal niet werkt. Dan verlies ik liever met 3-0 waarin je wel kansen kan creëren en probeert aan te vallen.
quote:
Die rode kaart is gewoon onzin. natuurlijk kan je er geel voor geven, maar vlak voor rust wordt Stam met 2 benen getorpedeerd op zijn enkels, en dat was ook niet eens geel. Tikje scheef weer.
Die eerste was lomp en kan gebeuren. Kan geel zijn, kan geen geel zijn. Jammer. Dat Mongoolaf Lindenbergh rood krijgt is compleet z'n eigen schuld. Je weet dat je geel hebt. Je weet dat de scheids kort fluit. Je weet dat die kerel gaat liggen. En wat doe je? Je trekt hem hartstikke lomp naar beneden. Dat zou je moeten weten met 15 jaar ervaring. Sowieso leed ie al debiel veel balverlies.
quote:
Het was triest, erg triest. verliezen ok, maar op deze manier, we leken f'noord wel tegen ons.
Tja. We hebben geeneens eens poging gedaan tot voetballen, niet met 11 en met 10 kon het gewoon niet.
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:28:47 #203
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46322499
Donald en Anita waren trouwens
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_46322517
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Donald en Anita waren trouwens
Donald doet me aan Vieira denken met zijn lange benen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:31:28 #205
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46322544
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:29 schreef denthemen het volgende:

[..]

Idd ja, fysiek sterk, technisch goed.Goed debuut, hopen dat ie nu doorzet.Mn pa zei dat ie niet altijd als groot talent werd gezien in de jeugd.Dat kan in zn voordeel werken
LUHG
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:33:09 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46322565
Lindenbarf is ook gewoon niet goed genoeg, en meneer blaat altijd maar dat ie naar het buitenland wil.... Liechtenstein zeker .

Tuurlijk had Babel het zwaar, maar ja, dan kan je het dus net zogoed even met KJH proberen vind ik...

Nou ja, vergeten maar weer... blijft een kutseizoen zo. ONdanks dat we evt nog kampioen kunnen worden. Maar als ze zo spelen winnen ze never nooit niet van AZ en Twente......
Get woke, go broke!
pi_46322611
Die lindenberg.. kan er ook niks aan doen die gast.. Die moet je sowieso niet opstellen.. wat een mongool eerste klas.
pi_46322617
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Lindenbarf is ook gewoon niet goed genoeg, en meneer blaat altijd maar dat ie naar het buitenland wil.... Liechtenstein zeker .

Tuurlijk had Babel het zwaar, maar ja, dan kan je het dus net zogoed even met KJH proberen vind ik...

Nou ja, vergeten maar weer... blijft een kutseizoen zo. ONdanks dat we evt nog kampioen kunnen worden. Maar als ze zo spelen winnen ze never nooit niet van AZ en Twente......
Babel was zwaar onder de maat.
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:42:22 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46322759
Na de rode kaart was eht wachten op de klap, en die kwam nog rijkelijk laat. Ik vond 0-0 met de rust al knap....

Jammer dat ze weer met slaapmiddel de kleedkamer uitkwamen, anders hadden ze de schade nog beperkt kunnen houden.

maar ja, we hebben de 22ste nog minder echte spelers, dus dat gaat toch niet lukken vrees ik..
Get woke, go broke!
pi_46322804
Ik vond het nog wel meevallen die 3-0 . Verdedigend was het slechter dan ooit. Ten Cate had het trouwens wel lekker... alles door elkaar heen gegooid.
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:47:42 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46322863
3-0 tja, Als we nou konden zeggen, ja maar over 2 weken hebben we die en die weer, dan had ik nog een klein kansje gegeven, maar het is alleen maar minder.

Al mis je aan Lindenberg niets natuurlijk. Wie weet met Perez en KJH in de basis ofzo.. en dan snel de 1-0 maken etc etc....

Maar eigenlijk is het afgelopen..
Get woke, go broke!
pi_46323006
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:47 schreef HeatWave het volgende:
3-0 tja, Als we nou konden zeggen, ja maar over 2 weken hebben we die en die weer, dan had ik nog een klein kansje gegeven, maar het is alleen maar minder.

Al mis je aan Lindenberg niets natuurlijk. Wie weet met Perez en KJH in de basis ofzo.. en dan snel de 1-0 maken etc etc....

Maar eigenlijk is het afgelopen..
Je zal wel zo moeten spelen over 2 weken. Met perez erin heeft Sneijder gewoon meer lucht. Ik zag Sneijder gisteren verdrinken in het voetballend onvermogen bij de rest
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:55:05 #213
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46323029
Focussen op de competitie lijkt me realistischer, eigenlijk.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_46323079
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:55 schreef SiemeN het volgende:
Focussen op de competitie lijkt me realistischer, eigenlijk.
Ik vind 3-0 tegen dat Weder van gister niet onhaalbaar. Maar de competietie lijkt me wel wat beter.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:01:27 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46323179
Ja, ik denk ook wel dat het afgelopen is. Misschien ook maar beter. PSV heeft het nog zwaar met de CL. AZ voetbalt nog uefa cup, hoe triest het ook is, het moet maar zo..
Get woke, go broke!
pi_46323203
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je zal wel zo moeten spelen over 2 weken. Met perez erin heeft Sneijder gewoon meer lucht. Ik zag Sneijder gisteren verdrinken in het voetballend onvermogen bij de rest
Volgende week al...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:06:02 #217
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46323272
Na wedstrijden als gisteren kijk ik altijd even naar het tegeltje boven mn bed.

"Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam zuid en lach je dood".
LUHG
pi_46323275
Ik vond Roger nog wel meevallen, gezien zijn eigenlijke positie.
De jeugdige debutanten waren ook
Lindenbergh
Steek
pi_46323438
Steek moet eens leren om zijn teritorium af te bakenen. Schumacher was een keeper van Niks maar als hij eruit kwam was er geen spits die erin ging want dan wist je dat je de komende 6 maanden in het gips zat.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:18:49 #220
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_46323549
Roger is duidelijk geen centrale verdediger, maar ik moet zeggen dat ik zijn instelling gister wél super vond.
Tot nu toe vond ik hem laconiek en arrogant, maar gister liep hij zich helemaal te pletter terwijl dit zijn eerste wedstrijd na een blessure was!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_46323586
Zoals ik al eerder zei, zo goed is dit Werder niet, met onze normale opstelling(met Davids) hadden we hier best een goed resultaat kunnen halen. Helaas telt dat niet, maar zo kansloos als gister hoeft het zeker niet te zijn.
pi_46323629
Als we volgende week nu eens vroeg de 1-0 scoren....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_46323650
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:29 schreef denthemen het volgende:

[..]

Anita rent alsof hij moet poepen!
pi_46323662
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Na wedstrijden als gisteren kijk ik altijd even naar het tegeltje boven mn bed.

"Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam zuid en lach je dood".
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_46323688
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:22 schreef Longmen het volgende:

[..]

Anita rent alsof hij moet poepen!
Dat was lindenberg Hoe die ook tegen die tweede gele aanliep.. wat een mongool.. tegen ADO stond ie ook verkeerd.. dat soort dingen leer je al in de pupillen en het heeft geen ruk met je positie te maken maar met je spelinzicht. Hij heeft hopeloos gefaald.. gooih em alsjeblieft van de loonlijst en laat hem transfervrij oprotten.
pi_46323775
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef F1Bas het volgende:
Zoals ik al eerder zei, zo goed is dit Werder niet, met onze normale opstelling(met Davids) hadden we hier best een goed resultaat kunnen halen. Helaas telt dat niet, maar zo kansloos als gister hoeft het zeker niet te zijn.
Never nooit dat je 3-0 wint. Pas bij 3-0 hoeft Weder te gaan voetballen...
pi_46323818
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:23 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat was lindenberg Hoe die ook tegen die tweede gele aanliep.. wat een mongool.. tegen ADO stond ie ook verkeerd.. dat soort dingen leer je al in de pupillen en het heeft geen ruk met je positie te maken maar met je spelinzicht. Hij heeft hopeloos gefaald.. gooih em alsjeblieft van de loonlijst en laat hem transfervrij oprotten.
Nee Anita ook, let maar eens op
pi_46323885
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde meer als we deze wedstrijd met het normale elftal hadden gespeeld was het geen 3-0 geworden.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:34:22 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46323946
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Denk het ook niet. Maar je weet het nooit. Een scherpe KJH, een goeie Perez en mensen als Leo en de Mul in goede doen en je kan zo maar opeens scoren.

Maar zo kansloos als gisteren kan en mag gewoon echt niet. Niets ging goed, uittrappen kwamen altijd bij een duitser, alle duels gingen zowat verloren, passing was knullig. En dan krijg je een kans voor de keeper die al ligt, schiet je hem nog laag over de grond .

Al met al een teken denk ik dat we nou nog niet echt lekker in vorm zijn. En stiekem zag je dat al tegen Groningen, f'noord en ADO. Zodra er druk komt is het billenknijpen..
Get woke, go broke!
pi_46324050
Maar voorin haal je ook niks uit hoor. Heel leuk dat Babel gedoe maar vanaf de zijkant stichtte hij toch meer gevaar.
pi_46324201
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef Chadi het volgende:
Maar voorin haal je ook niks uit hoor. Heel leuk dat Babel gedoe maar vanaf de zijkant stichtte hij toch meer gevaar.
Idd, maar zeg dat maar tegen Henk. Die kan niks fout doen bij hem.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_46324247
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Idd, maar zeg dat maar tegen Henk. Die kan niks fout doen bij hem.
Die wil perse al zijn vleugelspelers opstellen. Ik zou zeggen laat ze maar met zen drie uitvechten wie er in de basis hoort.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:54:42 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46324501
Ach, alles was gewoon zwak bij Ajax gisteren. De opstelling, de spelers zelf, het wisselbeleid. En ik blijf erbij, het was dom van Lindenberg, maar die schieds had dan ook gewoon geel of misschien wel rood moeten geven voor die charge op Stam als hij zo "strak floot".

het zat er al niet in, maar de manier waarop is zuur...
Get woke, go broke!
pi_46324524
Wederom voor lul in Europa....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46324536
Alsof Huntelaar/Perez/wiedanook gisteren niet op een enorm eiland had gestaan. Sneijder was de enige aansluiting. Zeker nadat je met 10 man speelde was het onmogelijk ook maar iets op te zetten. De lange bal viel twee keer toevallig goed.

Leonardo en Perez haalden ook niets uit.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:57:30 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46324584
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof Huntelaar/Perez/wiedanook gisteren niet op een enorm eiland had gestaan. Sneijder was de enige aansluiting. Zeker nadat je met 10 man speelde was het onmogelijk ook maar iets op te zetten. De lange bal viel twee keer toevallig goed.

Leonardo en Perez haalden ook niets uit.
Nee gek he? Koud in het veld en de wedstrijd was afgelopen .

En het was allang over toen. Het ging kut voor de rust, maar we haalden het met 0-0. Meteen wisselen dan!
Get woke, go broke!
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:58:43 #237
53851 BoNi
pi_46324622
Voor de rust vond ik het nog wel aardig gaan. Het is zonde dat die 1-0 zo snel en zo makkelijk valt. Daar had één of meerdere wissels in de rust niks aan kunnen doen......
Schitterend!
pi_46324630
Perez is gewoon een rustpunt... kunnen ze allemaal lullen wat ze willen maar op het moment dat hij aan de bal is weet je dat de spitsen vrij gezet kunnen worden of dat hij iets zinnigs met die bal doet.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:59:50 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46324654
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:58 schreef BoNi het volgende:
Voor de rust vond ik het nog wel aardig gaan. Het is zonde dat die 1-0 zo snel en zo makkelijk valt. Daar had één of meerdere wissels in de rust niks aan kunnen doen......
Nee, dit ging lekker .

Ik blijf erbij dat een vast tijdstip om te wisselen belachelijk is....
Get woke, go broke!
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:02:06 #240
53851 BoNi
pi_46324722
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:58 schreef Chadi het volgende:
Perez is gewoon een rustpunt... kunnen ze allemaal lullen wat ze willen maar op het moment dat hij aan de bal is weet je dat de spitsen vrij gezet kunnen worden of dat hij iets zinnigs met die bal doet.
Dan had je dus ook nog minstens met twee spitsen moet spelen en dus verdedigende middenvelders of zelfs verdedigers moeten opofferen om op deze manier te kunnen spelen. Dat had nóg meer gaten achterin betekent. En dat had in een regelrechte afslachting geresulteerd....!
Nee, er zat gewoon wegens omstandigheden niks meer in dan dit gister.
Schitterend!
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:03:28 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46324761
Nou.. een behoorlijke keeper (ok, 1 in vorm) had gisteren minstens 1 goal gescheeld denk ik...
Get woke, go broke!
pi_46324818
Ik ben niet te genieten vandaag. Gelukkig heb ik vrij.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:06:26 #243
53851 BoNi
pi_46324857
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Nou.. een behoorlijke keeper (ok, 1 in vorm) had gisteren minstens 1 goal gescheeld denk ik...
Dat ben ik wel met je eens, maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet zien aankomen. Zondag ging Stekelenburg al grof in de fout, maar ik vond hem de laatste weken goed keepen. Overigens heeft hij gister ook een doelpunt voorkomen met een erg goede reflex.
Schitterend!
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:06:28 #244
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_46324859
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Juist.
En dan nog een onterecht goed gekeurde doelpunt minder en het is maar 1-0
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_46324869
Had eerder gewisseld moeten worden, maar ach... ik wil het allemaal niet meer horen, maar vergeten deze wedstrijd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:07:54 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46324892
Ach, ik was er eerlijk gezegd na een flink partij schelden en tieren gisteren na een half uurtje wel weer klaar mee.

het was eigenlijk te gezellig om mijn avond te laten verpesten door die amateurs...

Maar het is en blijft zonde.
Get woke, go broke!
pi_46324905
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:06 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet zien aankomen. Zondag ging Stekelenburg al grof in de fout, maar ik vond hem de laatste weken goed keepen. Overigens heeft hij gister ook een doelpunt voorkomen met een erg goede reflex.
Je offert slechts de mul op
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:08:19 #248
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_46324911
Hee jongens,

wat is het gisteren geworden?
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_46324924
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:06 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Juist.
En dan nog een onterecht goed gekeurde doelpunt minder en het is maar 1-0
En dan maakt Sneijder hem en Maduro nog een treffer en dan win je gewoon met 1-2!
pi_46324951
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef DenniZZ het volgende:
Hee jongens,

wat is het gisteren geworden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')