abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48425503
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:55 schreef Keltie het volgende:

[..]

En dat heb jij mij ergens zien beweren?
Ik weet alleen 100% zeker dat deze dat niet zijn
Nee
Dat weet ook zeker van mijn kortharige jack/Frits.
pi_48426131
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:00 schreef ANWB het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Inderdaad, die van ons is kortharig. Ze luistert prima, en is vooral heel onderdanig. Ze ligt als eerste op haar rug. En met onze kat kan ze prima opschieten.
Druk? Ja, dat wel. Ze weet haar speelgoed altijd wel te vinden ,ook nadat je ruim twee uur met haar gelopen hebt.
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:20:25 #123
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_48433420
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Het zijn terriers, die hele groep heeft een drive van heb ik jou daar, zijn erg fel, dominant, laten zich niet kennen, zijn niet geneigd om op te geven.

Ze hebben de rem nog wel, zit er wel in, alleen willen ze vaak gewoon perse winnen, desnoods ten koste van alles.

Het zijn dan ook erg dappere hondjes, dat moet je wel zijn als je gefokt bent om in een vossenhol een vos te lijf te gaan, dan moet je niet snel terugschrikken en moet je niet snel opgeven, dan ga je dood namelijk.
De bewegelijkheid is er ook ingefokt, die beesten moesten wel mee op jacht, een jack russel die niet vanuit stilstand op het zadel bij het paard kon springen werd afgemaakt, ze hebben een uithoudingsvermogen van heb ik jou daar.

Het zijn echte jakkeraars, jagers, of het nu om een konijn stropen gaat of om een vos in zijn hol afwurgen, ze zijn er gewoon goed in.

Het zijn dus geen schattige dameshondjes en daar zit de fout, zo worden ze wel aangeschaft, dit is eigenlijk geen echt geschikte beginnershond, het is een echte werkhond en niet een ras dat geleerd heeft om goed samen te werken met de mens zoals bv herders enzo, dit ras is moedig, zelfstandig, eigewijs, is oor de duvel nog niet bang en denkt zelf na, is geen echte volger(alhoewel ze wel goed kunnen leren hoor!).
Groetjes,
Martin Gaus
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:31:18 #124
37769 erodome
Zweefteef
pi_48433874
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:55 schreef Keltie het volgende:

[..]

Er zijn ook leuke/ mooie jack russels
De doorgefokte kutbeesten hebben een kortharige vacht, de echtes een langharige vacht
Lang haar, je bedoeld ruwhaar?
Is wat anders, langharige jack russels zijn er niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:33:02 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48433965
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:31 schreef erodome het volgende:

[..]

waren ze er maar. dan zouden ze heel wat minder energie hebben. lekker op de bank liggen inplaats van knagen en het 'peace-gebaar' maken als je thuis kwam.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:27:05 #126
37769 erodome
Zweefteef
pi_48436152
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waren ze er maar. dan zouden ze heel wat minder energie hebben. lekker op de bank liggen inplaats van knagen en het 'peace-gebaar' maken als je thuis kwam.
Dan moeten ze geen lang haar hebben, maar dreadlock's
Zoals deze

Dit is een puli, 1 van de dreadlock rassen zeg maar, 1 nadeel, die vacht stinkt
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48436269
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:27 schreef erodome het volgende:

[..]
Dit is een puli, 1 van de dreadlock rassen zeg maar, 1 nadeel, die vacht stinkt
Die vacht ziet er ook uit alsof hij stinkt
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:29:54 #128
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_48436293
quote:

[..]

Ik herb een langharige volbloed niet ruwharige Jack Russel! Weliswaar een misbaksel, maar ze zijn er dus wel. En lief dat ze is!
www.popstarsfansite.nl - alles over het programma Popstars en hun kandidaten.
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:34:52 #129
37769 erodome
Zweefteef
pi_48436527
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:29 schreef sharonfactor het volgende:

[..]

Ik herb een langharige volbloed niet ruwharige Jack Russel! Weliswaar een misbaksel, maar ze zijn er dus wel. En lief dat ze is!
http://www.soyouwannabe.nl/images/sannoem2.jpg
Schat, dat is toch geen jack russel, dat is een bastaard, een kruising, een hele leuke kruising, dat dan wel weer, maar het is geen jack russel

Wat een schatje zeg, maar daar zit iets anders doorheen, als ik zou uit de losse pols zou moeten gokken zou ik sheltie zeggen, niet teveel van dat bloed, maar het heeft er wel iets van, maar daar kan ik erg fout mee zitten, is soms moeilijk te gokken.

Ik heb hier een hoogbenig korthaar momster lopen, energie heeft hij te over, heb er ook een hele fikse kluif aan qua opvoeding(hij is vele malen moeilijker dan de tosa bv was), maar het is wel te doen allemaal en hij is zo beminnelijk, de schijnheil, met zijn lieve hoofdje, maar ondertussen is het een stuk tuig die je goed in de gaten moet houden
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:58:42 #130
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_48437728
Haar hele familie, vader, moeder, broers, zussen, neefjes en nichtjes zijn allemaal Jacks. Ze wonen in een klein dorp, zijn allemaal bekend. De eigenaars van de ouders zijn ook de dierenarts. Ze is gewoon een misbakseltje. Maar ze is een echte Jack, kan goed werken, luistert goed, is trouw, dominant, goeie jager, eigenwijs en soms net een klein mensje, maar als je haar onder de duim houd is ze fantastisch voor mij en mn huisgenoot. De hele buurt is gek op haar, vooral omdat ze een staand en hangend oor heeft en erg vrlijk is kan ze ontzettend aandoenlijk zijn. Ja inderdaad. Ik ben verliefd ;-)
Zo te lezen weet je met die van jou ook wel raad.
pi_48438298
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef sharonfactor het volgende:
Haar hele familie, vader, moeder, broers, zussen, neefjes en nichtjes zijn allemaal Jacks. Ze wonen in een klein dorp, zijn allemaal bekend. De eigenaars van de ouders zijn ook de dierenarts. Ze is gewoon een misbakseltje. Maar ze is een echte Jack, kan goed werken, luistert goed, is trouw, dominant, goeie jager, eigenwijs en soms net een klein mensje, maar als je haar onder de duim houd is ze fantastisch voor mij en mn huisgenoot. De hele buurt is gek op haar, vooral omdat ze een staand en hangend oor heeft en erg vrlijk is kan ze ontzettend aandoenlijk zijn. Ja inderdaad. Ik ben verliefd ;-)
maar dit is echt geen volbloed jack russel hoor, maar zoals erodome al zei een kruising.
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:12:24 #132
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48438460
quote:

[..]

Ruw haar, lang haar.. Lekker belangrijk.
Zodra zo'n beest geschoren/ geknipt moet worden vind ik het een langharige.
pi_48486604
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:29 schreef sharonfactor het volgende:
[afbeelding]
[..]

Lijkt wel een schaap als je er snel naar kijkt
pi_48487834
AFC AJAX
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:49:15 #135
164711 sharonfactor
www.popstarsfansite.nl
pi_48541097
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Syd het volgende:

[..]

maar dit is echt geen volbloed jack russel hoor, maar zoals erodome al zei een kruising.
wat schrijf ik nou, wil je soms zeggen dat ik lieg ofzo?
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:27:58 #136
37769 erodome
Zweefteef
pi_48542687
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef sharonfactor het volgende:
Erg apart dan, maar het resultaat is erg leuk moet ik zeggen!

Ik zou het zelf dus serieus als kruising betiteld hebben, maar soms gebeurt er idd wat vreemds, komt er iets uit wat je niet verwacht.
pi_60686215
Mijn Jack heeft laatst een muis gevangen. Onze kat heb ik daar nog nooit mee thuis zien komen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_60686753
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:22 schreef teknomist het volgende:
Mijn Jack heeft laatst een muis gevangen. Onze kat heb ik daar nog nooit mee thuis zien komen.
En daarom schop jij dit topic naar boven??!!

Ik heb nog wel een relevante update: 1 van de russels is zelf nu ook dood. Ze waren hem kwijt (weer ontsnapt!) en niet meer teruggevonden. Toen een half jaar later de beerput van een andere buurman werd geleegd, vonden ze het beestje tezamen met 2 katten en wat vossen ) Ik weet dat ik ze een langzame dood heb gewenst, maar dit was toch ook weer niet de bedoeling....
pi_60686821
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Inderdaad, die van ons is kortharig. Ze luistert prima, en is vooral heel onderdanig. Ze ligt als eerste op haar rug. En met onze kat kan ze prima opschieten.
Druk? Ja, dat wel. Ze weet haar speelgoed altijd wel te vinden ,ook nadat je ruim twee uur met haar gelopen hebt.
Vuige teef.
pi_60687182
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:51 schreef conleche het volgende:

[..]

En daarom schop jij dit topic naar boven??!!
Ja, ik had de search gebruikt om topics over Jack Russels te vinden. En als ik dan opeens wat kwijt wil, dan post ik dat gewoon.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:09:35 #141
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60689522
Je had het ook morgen aan oma kunnen vertellen.
pi_60708671
Die is dood.
pi_60734926
Mwah, ik vind het geen rothonden.

Natuurlijk wél als ze je kat doodbijten, gecondoleerd.
pi_60735170
Ik ken alleen Jack Spijkerman.
pi_60736170
Vrienden van mij hebben er 2 ze dachten er een keer 1 bij mij te stallen ik heb maar gezegd dat het best was maar dat als hij vervelend was ik hem zou laten inslapen toen hoefde het niet meer. Het zijn zulke teringbeesten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_60736178
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef conleche het volgende:

[..]

't waren de honden van de buurman. Hij was ze al de hele dag kwijt; ontsnapt omdat iemand de deur open had laten staan. Hij vond het ook echt erg, maar ja wat koop je d'r voor. Het erge is dat wij nog 4 katten en een klein hondje hebben en ik durf ze nu bijna niet meer in de tuin te laten rondlopen. Het hondje is ook al eens flink gebeten door een andere Jack Russel van vrienden. Daarom zeg ik: de muilkorf aan de russels en helaas bedoel ik dat niet eens grappig...
aangifte gedaan?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 02:18:39 #147
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_60751826
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Jack Russels zijn geweldig, katten zijn ook.

Natuurlijk is het klote dat je kat is doodgebeten door 2 jack russels maar wat wil je nou. Het is gewoon puur natuur en de kans is groot dat die buurman meer op zijn honden let dan jij op je kat. Verder kan je flink de tyfus krijgen omdat je een heel ras honden generaliseerd op gedrag wat vaak meer met opvoeding dan met ras te maken heeft
Dat dus.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_60758255
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 02:18 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dat dus.
Dan kan je nog veel smiley's zetten als je wilt, lees eerst het topic maar eens door.

IK HOEF NIET OP MIJN KATTEN TE LETTEN, WANT HET IS MIJN TUIN.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:11:29 #149
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_60758450
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan kan je nog veel smiley's zetten als je wilt, lees eerst het topic maar eens door.

IK HOEF NIET OP MIJN KATTEN TE LETTEN, WANT HET IS MIJN TUIN.
Het is kloten dat je kat niet meer is, de mijne is zaterdag doodgereden voor mijn deur, moet ik dan maar auto's willen verbieden? Of diegene die gewoon doorgereden is het rijbewijs af laten pakken?

De Jack Russels van jouw buurman zijn inderdaad rothonden, maar om ze te vergelijken met een gevaarlijk ras gaat veel te ver.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_60758623
Al aangifte gedaan, TS?
Zou ik zeker doen.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')