.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef conleche het volgende:
Vandaag is m'n kat doodgebeten door 2 van die kleine ettertjes van de buren. Doorgefokte rotloeders dat zijn het.![]()
Wie neemt er nou zowieso een hond als hij 10 uur / dag van huis is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
@ jack. ja idd zo ken ik iemand die een russel had genomen en zeker tien uur per dag werkt. eerste dag russel in huis. hele interrieur gesloopt.
Dat zijn ze idd allemaal,die van ons ook.Maar agressief? Nee,ze is juist heel onderdanig. Onze kater is de baas en niet de hond.En tegen andere beesten doet ze ook niet link,zelfs niet tegen de kippen en het konijn die wel eens los in de tuin liepen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:17 schreef Muck het volgende:
[..]
okee, er zullen er best een paar bij zitten die niet zo zijn, maar ik ben nog geen enkele jack russel tegengekomen die niet irritant, springerig, en ADHDerig is![]()
dat is wat ik bedoeldequote:Op donderdag 15 februari 2007 03:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zijn ze idd allemaal,die van ons ook.Maar agressief? Nee,ze is juist heel onderdanig. Onze kater is de baas en niet de hond.En tegen andere beesten doet ze ook niet link,zelfs niet tegen de kippen en het konijn die wel eens los in de tuin liepen.
Goed opvoeden doet wonderen, die van ons loopt los en luistert als ik haar roep.
En ja,dat doet ze ook als er andere honden aankomen.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:24 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Wij hebben zelf 2 jack russels, 1 die altijd heel braaf luistert enzo. Naar ons that is, alles wat ie niet kent valt ie aan. De andere valt zelfs z'n eigenaren aan, beest al meerdere keren 'n trap moeten verkopen omdat ie in m'n voet probeerde te bijten. (Als ik na het uitgaan halfdronken thuis kom is het niet slim om in m'n voet proberen te bijten, stom beest) (Helaas voor hem winnen tanden het niet van stalen neuzen, maar die beesten zijn 'n partij fel waar je naar van wordt) Hebben wel alle2 dezelfde het zelfde gebrek aan opvoeding gehad, dus daar ligt het niet aan.
Erg kut van je katBen zelf geen liefhebber van katten, maar zoiets is gewoon echt kut
achterbuurt-volk-hondenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:39 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Het zijn wel terriers, net als de american pitbull terrier:
[afbeelding]
en de stafford terrier:
[afbeelding]
ze zijn wel degelijk afgericht, alleen is het probleem dat ze ook alleen naar bepaalde mensen luisteren, ze luisteren bijvoorbeeld wel naar mij en m'n vader (die 1e dan tenminste, maar die luistert dan ook perfect), maar niet naar m'n moeder kleine zusje/broertjequote:
Voor je vijver kan je een reigerschrik plaatsenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:47 schreef Tuvai.net het volgende:
Jack Russels zijn inderdaad kutbeesten. Evenals die rotkatten wat altijd in je tuin (met vijver) rond liggen te etteren.
Dat afschieten vind ik wel te ver gaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:54 schreef 1299 het volgende:
Als die hond in jouw tuin komt gewoon afschieten die bende. Voor hetzelfde geld speelt er een kind van je in de tuin en komt opeens zo'n jackie in killer attack mode eropaf vliegen![]()
Dat helpt op langere termijn ook niet meer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:55 schreef vronie het volgende:
[..]
Voor je vijver kan je een reigerschrik plaatsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |