Da's al zo sinds-ie in 't eerste staat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef Shreyas het volgende:
Stekelenburg speelt slecht, onzeker in de goal en kan geen bal vangen, alleen wegslaan. Duidelijk nog te licht voor dit niveau.
Donder jij is een keer op domme trut.quote:
Weet ik, ik vond alleen die laatste zin zo basisschool overkomenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beter lezen pik. Het gaat er om dat een vlaai iemand een boertje noemt en waarschijnlijk zelden buiten die uithoek van Nederland komt. Een beetje vergelijkbaar met Udenaren die voor Ajax zijn en dan Utrechtsupporters provinciaaltjes gaan noemen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef BadRabbit het volgende:
TEN CATE LAMLUL WISSEL DAN VERDOMME EERDER![]()
![]()
![]()
3-1 danquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef manny het volgende:
gewoon een onterechte goal 5 minuten voor tijd en dan met 2-1 het veld aflopen...
Moet je eens kijken hier als PSV of Feyenoord verliestquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef SoA-Holic het volgende:
En al die Ajaxhaters vinden dit prachtig. helden!
Ik weet hetquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef SoA-Holic het volgende:
Dat is meer vanwege al het positivisme, van jullie kant, aan het begin van dit seizoen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Gezien waar Ajax nu mee op het veld staat is diit natuurlijk ook geen verrassing en toch al die blije F'noordertjes en PSV-ertjes
10 man, waaronder twee debutanetn tegen een team dat net uitgeschakeld werd in de CL poule met Barca en CFC? Nee, dan verbaasd me de 3-0 nul niet hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Deze spelers moeten beter kunnen dan dit hoor.
Moet je niet weer op je NSB-knopje klikken danquote:
De Ajax haters hebben al seizoenen lang niks om zich druk over te maken omdat de prestaties van hun eigen club belachelijk zijn,quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef SoA-Holic het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Donder jij is een keer op domme trut.
Nou, ik mag me wel onder die noemer scharen, maar ik vind dit niet prachtig. Duitsers zijn toch nog net iets erger dan Ajax. En als ze dan ook nog een onterechte goal mee krijgen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat ben je toch weer ouderwets een held.quote:
Ja, we zijn geen Feyenoorders die aan het begin van het seizoen de hoop al opgeven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is meer vanwege al het positivisme, van jullie kant, aan het begin van dit seizoen.
Kon ik je voor de wedstrijd ook wel vertellen..quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
We liggen eruit.
Die scoort 4 keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |