Ik heb die van mij gewoon al zeven jaar niet meer gezien/gesproken. Time flies...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef NathaN het volgende:
Mannen zijn gewoon stugge eikels die moeilijk met verandering om kunnen gaan. Vaders zijn geen uitzondering. Maar dat maakt het niet minder stom, natuurlijk...
Ja, daarom doe ik 't ook nooitquote:
Heeft ze een voodoo curse op je gezet?!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gewoon al zeven jaar niet meer gezien/gesproken. Time flies....
En m'n moeder zal denk ik elke avond op d'r knietjes bidden dat ik maar vrijgezel mag blijven.
't Lukt 'r aardig tot nu toe!.
Be-la-che-lijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoog tijd om het weekend op vrijdag te laten beginnen.
dat doe ik altijd op donderdagmiddagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoog tijd om het weekend op vrijdag te laten beginnen.
brabanders en hun carnavalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat doe ik altijd op donderdagmiddag
en het dan door laten lopen tot maandagmiddag, om vervolgens op dinsdag maar weer een dag vrij te hebben
jij komt zeker van boven de rivieren?quote:
geen carnaval?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vier het dit jaar niet...
dus dat gaat niet op...
nee, zo ziet bij mij elke week er uit
Nee, ik ben een rasechte brabander en ik draag mijn carnavalaversie met trots.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij komt zeker van boven de rivieren?
Je bent meer van op 'n boot in de Amsterdamse grachten of het zomercarnaval in Rotterdam?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik ben een rasechte brabander en ik draag mijn carnavalaversie met trots.
Nee de beste stuurlui......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent meer van op 'n boot in de Amsterdamse grachten of het zomercarnaval in Rotterdam?
eten van twee walletjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee de beste stuurlui......
jajajaja, licht uit, spot aan! dat soort feestjes zekerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben meer van het subtiele feesten.
dan is het idd zonde om een kostuum aan te trekken, al niemand 't kan zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Darkroomfeesten?
Nee er wordt niet aan kostuums getrokken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan is het idd zonde om een kostuum aan te trekken, al niemand 't kan zien
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee er wordt niet aan kostuums getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |