Gaaf hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij's net zo geel als de muur in mijn studeerkamer.
En voor de hetero's: Lichtmetalen velgen![]()
en voor de homo's; gietijzeren wielen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt je enthousiasme beter iets overdrijven, dat schijnt beter over te komenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen.
Neuh, voor mij zijn het gewoon "andere wielen ofzo"quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef error het volgende:
[..]
en voor de homo's; gietijzeren wielen?![]()
dat hangt samen met je definite van goede stressquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen laatste stressdag. Hopen dat ik het er goed vanaf breng.
Wacht maar tot je met die "andere wielen" een stoeprandje pakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, voor mij zijn het gewoon "andere wielen ofzo"
Dan ... ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met die "andere wielen" een stoeprandje pakt.
Geen stress voor mij goede stress.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat hangt samen met je definite van goede stress
koop 'n stoelquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen stress voor mij goede stress.
Ooow ja die krengen zijn duurder ja, dat weet ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ben je toe aan "gewone wielen"
Waarom heeft je studeerkamer lichtmetalen velgen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef Ang3l het volgende:
Dan race ik lekkerder over het internetquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom heeft je studeerkamer lichtmetalen velgen?
Nope, want ik heb KPNquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik gok een reclame SMSje van Orange dat je tegen lagere kosten een valentijns-SMS kunt versturen...
Waar vanaf?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen laatste stressdag. Hopen dat ik het er goed vanaf breng.
Puik!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Dan race ik lekkerder over het internet
Van school af.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Mine mine mine! (vanaf donderdag)
[afbeelding]
[afbeelding]
Familietraditiequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Gefeliciteerd..
Maar wel een Opel..
Euhmm, ben blij dat ik nu weet wat het probleem is, maar ben minder blij dat ik er pas na zo'n lange tijd achter komquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, ben blij dat ik nu weet wat het probleem is, maar ben minder blij dat ik er pas na zo'n lange tijd achter kom
Ach ja, heb een Medion pc en je kunt zeggen wat je wilt maar de 3 jaar garantie is wel heel erg fijn. Mijjn videokaart is vorig jaar ook al vervangen
Ach, weet je? Dit is mijn 4e pc inmiddels en ik heb nog nooit een pc gehad die het zonder problemen heeft gedaan. Ik ben het gewendquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dat is ook een manier om er tegenaan te kijken... Je kunt ook redeneren dat als je geen Medion gekocht had dat je die problemen niet gehad had...
Zei hij dat tegen de garagehouder? Misschien wilde hij je "beschermen" of zo?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Wat me trouwens opviel vanavond was het feit dat er thuis nog niet zo gek veel was veranderd..........
Tim (de ex, 3,5 jaar een relatie, 2,5 jaar samenwinen) wilde de Toyota van zijn opa wel weer terug van mij nu ik een nieuwe auto koop. Dat wist ik eerst niet dus vanaaf moesten we dat ff aan de garage melden. Die had nl wel interesse in de oude Brompit. Maar pap legt dat dan uit als "Ja hij heeft die auto ooit gekregen van een goede vriend, kameraden en zo, en die kunnen dat regelen nu samen".
Fock off! Wat nou goede vriend en kameraden en zo?! Het is mijn EX! Is het nou na 6 jaar of zo nog steeds ZO moeilijk te zeggen?!
Nah het is misschien wel zo gebracht om niet een heel verhaal te hoeven vertellen over dat jij rondrijd in de auto van je ex die hij nu weer terug wil enz enz...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Wat me trouwens opviel vanavond was het feit dat er thuis nog niet zo gek veel was veranderd..........
Fock off! Wat nou goede vriend en kameraden en zo?! Het is mijn EX! Is het nou na 6 jaar of zo nog steeds ZO moeilijk te zeggen?!
Vast niet. Eerder om zichzelf te beschermen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zei hij dat tegen de garagehouder? Misschien wilde hij je "beschermen" of zo?
Ja nou ja, ik weet niet of ie exact dat worod gebruikte maar de strekking was in ieder geval dat ie een verhaal ophing over een autoruil tussen 2 goede vrienden. Pleur op.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Kameraden, dat klinkt ook niet echt alledaags.
Het verhaal wat ie ophing was heel wat moeilijker dan "De auto heeft ie uit een relatie (of van zijn ex) en daar gaat de auto nu naar terug". Maar ja, ik had al "hij" gezegd he.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah het is misschien wel zo gebracht om niet een heel verhaal te hoeven vertellen over dat jij rondrijd in de auto van je ex die hij nu weer terug wil enz enz...
Da's inderdaad niet echt lekker neequote:Op donderdag 15 februari 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verhaal wat ie ophing was heel wat moeilijker dan "De auto heeft ie uit een relatie (of van zijn ex) en daar gaat de auto nu naar terug". Maar ja, ik had al "hij" gezegd he.
Mannen zijn gewoon stugge eikels die moeilijk met verandering om kunnen gaan. Vaders zijn geen uitzondering. Maar dat maakt het niet minder stom, natuurlijk...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Het verhaal wat ie ophing was heel wat moeilijker dan "De auto heeft ie uit een relatie (of van zijn ex) en daar gaat de auto nu naar terug". Maar ja, ik had al "hij" gezegd he.
Verandering? Ik ben al 28 jaar dezelfde en sinds mijn 21e of 22e of zo uit de kast. Mag ie nu toch onderhand wel aan gewend zijn. En ik dacht ook dat ie dat was. Ik bedoel, Tim ging mee op familieweekenden met alle ooms en tantes en zo. En hij kwam ook weer gewoon over de vloer. Maar blijkbaar is het dus TOCH nig steeds niet volledig geaccepteerd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon stugge eikels die moeilijk met verandering om kunnen gaan. Vaders zijn geen uitzondering. Maar dat maakt het niet minder stom, natuurlijk...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet herinneren datmijn vader het er ooit een keer over heeft gehad, sinds een jaar geleden.
Geen idee, ik zou het ook raar vinden als hij er over begon.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Waar zou je willen waar hij over begon? En wat vertel je zelf erover?
Dat verwacht ik helemaal nietquote:Ik kan mij herinneren dat je je slecht op je gemakt voelt in een gezelschap van homo's en de scene...
Hoe kun je dan van je vader verwachten dat hij er wel makkelijk mee omgaat?
Dan is het toch eerlijker en reëeler te schrijven: "Ik kan me niet herinneren dat wij het er ooit een keer over gehad hebben, sinds een jaar geleden."quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat mijn vader het er ooit een keer over heeft gehad, sinds een jaar geleden.
is neuken nou zo moeilijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verandering? Ik ben al 28 jaar dezelfde en sinds mijn 21e of 22e of zo uit de kast. Mag ie nu toch onderhand wel aan gewend zijn. En ik dacht ook dat ie dat was. Ik bedoel, Tim ging mee op familieweekenden met alle ooms en tantes en zo. En hij kwam ook weer gewoon over de vloer. Maar blijkbaar is het dus TOCH nig steeds niet volledig geaccepteerd.
Was ff een setback. Maar ja......
Ik ga slapen!
Ik heb die van mij gewoon al zeven jaar niet meer gezien/gesproken. Time flies...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef NathaN het volgende:
Mannen zijn gewoon stugge eikels die moeilijk met verandering om kunnen gaan. Vaders zijn geen uitzondering. Maar dat maakt het niet minder stom, natuurlijk...
Ja, daarom doe ik 't ook nooitquote:
Heeft ze een voodoo curse op je gezet?!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gewoon al zeven jaar niet meer gezien/gesproken. Time flies....
En m'n moeder zal denk ik elke avond op d'r knietjes bidden dat ik maar vrijgezel mag blijven.
't Lukt 'r aardig tot nu toe!.
Be-la-che-lijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoog tijd om het weekend op vrijdag te laten beginnen.
dat doe ik altijd op donderdagmiddagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoog tijd om het weekend op vrijdag te laten beginnen.
brabanders en hun carnavalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat doe ik altijd op donderdagmiddag
en het dan door laten lopen tot maandagmiddag, om vervolgens op dinsdag maar weer een dag vrij te hebben
jij komt zeker van boven de rivieren?quote:
geen carnaval?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vier het dit jaar niet...
dus dat gaat niet op...
nee, zo ziet bij mij elke week er uit
Nee, ik ben een rasechte brabander en ik draag mijn carnavalaversie met trots.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij komt zeker van boven de rivieren?
Je bent meer van op 'n boot in de Amsterdamse grachten of het zomercarnaval in Rotterdam?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik ben een rasechte brabander en ik draag mijn carnavalaversie met trots.
Nee de beste stuurlui......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent meer van op 'n boot in de Amsterdamse grachten of het zomercarnaval in Rotterdam?
eten van twee walletjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee de beste stuurlui......
jajajaja, licht uit, spot aan! dat soort feestjes zekerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben meer van het subtiele feesten.
dan is het idd zonde om een kostuum aan te trekken, al niemand 't kan zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Darkroomfeesten?
Nee er wordt niet aan kostuums getrokken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan is het idd zonde om een kostuum aan te trekken, al niemand 't kan zien
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee er wordt niet aan kostuums getrokken.
Hou je ons nu voor 't lapje?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:12 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
ik zou als piraat zijnde wel weten waar m'n haak te laten
Dat kan-ie niet zien. Er zit iets voor z'n oog...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:33 schreef DennisMoore het volgende:
Hou je ons nu voor 't lapje?
De SM-kelder?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:12 schreef Adelante het volgende:
ik zou als piraat zijnde wel weten waar m'n haak te laten
Sterkte!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
zooo.. stap ik daarnet in een rauwe bittebal![]()
en ik heb net een half uur geslapen vannacht en dan de hele dag colleges.. dacht dat ik doodgingen zo nog een training van 5 uur
wééé
Pas op dat je er niet over uitglijdt (zowel de kroketjes, als de banaan...)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
dank u.. nog ff snel wat aardappelkroketjes naar binnen werken en gaan met die banaan
wat heb jij toch een gejaagd leven tegenwoordigquote:
Geloof me. Zelfs voor jou is er hoop.quote:
Ik keek er ook van opquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:36 schreef Cybart het volgende:
trance energy... bestaat dat nog....
ik dacht dat dat net als Mega Music Dance Experience al lang aan een zachte dood gestorven was
Oakenfold en De Ruyter lijken me wel vet....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik keek er ook van op
Oh, ik zie dat ze toch een erg fijne lineup hebben: oa. Paul Oakenfold, Johan Gielen, Cosmic Gate, Marcel Woods, Yves de Ruyter, Cor Fijneman, Jean, Rank 1 en Ron van den Beuken..
valt me helemaal niet tegen
Dat stelde die collega's ook al voorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp, je kan Jerruh en Trance Energy combineren?
Mja, vooral Oakenfold eigenlijk. Ik heb de essential worldtour sessies hier en wat cd's, mên die kerel kan draaien..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
Oakenfold en De Ruyter lijken me wel vet....
vraag me alleen af hoe ze er bij komen om Jean weer af te stoffen...
komen daar nou nog echt mensen op af?
Scheelt je meteen de speurtocht naar een slaapplek.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:45 schreef Vlarp het volgende:
Dat stelde die collega's ook al voor
Eerst even naar LuX.. en dan tegen 2 uur ofz naar TE tot een uur of 7
ja en Jean die "scratched", ook geweldig !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, vooral Oakenfold eigenlijk. Ik heb de essential worldtour sessies hier en wat cd's, mên die kerel kan draaien..
Ik heb een mix cd'tje van Jean en da's heul nie verkeerd. Misschien komt dat omdat die cd in een studio is gemaakt en dat hij dus tijd had om al z'n mix fouten te herstellen. Ik hoorde 'm ooit live draaien, volgens mij ook op TE, en toen ging echt elke overgang gewoon zwaar knudde..
Mja, eerste trein terug..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Scheelt je meteen de speurtocht naar een slaapplek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |