hehe, wat een heerlijke kneus ben jij.quote:
En nog eens rood omdat hij speelt als een wijfquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
geef hem rood voor zeuren
Feyenoord ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Werder speelt kut
Feyenoord speelt niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Werder speelt kut
Ajax ook vooral he maar wat wil je met dit C team.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Werder speelt kut
Dat zeg ik. Dit werder is drama.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
Klose in vorm had gescoord.
Feyenoord is kutquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Werder speelt kut
Hoe doet F'noord het ook alweer in deze ronde van de UEFA-cup?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Werder speelt kut
Anders ik welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
max van de uitvak volgensmij , anders hadden er wel meer gezeten![]()
Idd, dan was ik er ook welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
+ Maduroquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax ook vooral he maar wat wil je met dit C team.
Ik erger me al weer dood aan hem, loopt telkens fout, staat de hele tijd stil...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef twi het volgende:
De ene fuckin' bal die Babel krijgt kan 'ie dan natuurlijk niet aannemen. Heerlijk dit
2500.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Goed, ze hoeven niet eens te voetballenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe doet F'noord het ook alweer in deze ronde van de UEFA-cup?
Ik hoop dat Maduro gauw oprotquote:
Of Huntelaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Perez mag er van mij wel in.
Wat is er met zijn pa dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan heeft zijn pa nog meer zorgen aan z'n kop![]()
Jezus, wat had ik veel meer van die speler verwachtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef SoupNazi het volgende:
Trapte Roger nou na?
Of ze het nou wel of niet moeten ze doen het als sinds 2002 niet meerquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef X-fi het volgende:
[..]
Goed, ze hoeven niet eens te voetballen
Jij bent toch weg als modquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef Messenga het volgende:
Die reacties, prachtig. Alsof het weer kinderen op de basisschool zijn.
Hup Ajax.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef Camplo het volgende:
[..]
Of ze het nou wel of niet moeten ze doen het als sinds 2002 niet meer![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef stefmans het volgende:
2500.
Allebei graag.quote:
welkom op FOK!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:05 schreef Messenga het volgende:
Die reacties, prachtig. Alsof het weer kinderen op de basisschool zijn.
Hup Ajax.
Wat een goeie grap.quote:
Daarom doe ik er ook niks an.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij bent toch weg als mod![]()
Yeah, een debutant, je weeetquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef DrDentz het volgende:
Donald?
Reageer jij nou is ff een keer normaalquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Jasza het volgende:
Hand in Hand voetballen, *** KNEUS.
Wedstrijd was één minuut oud, vertelde ie al dat Ajax zwaaaaaaaaaaaar onder druk stond. Er was nog niks gebeurdquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Hand in hand voetballen. Joh, is het gezellig daar in rotjeknor? Mafketel.
waarom ben je nog wel blauw danquote:
Emotie heet zoiets.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Reageer jij nou is ff een keer normaal
Alle rotte appels mogen van mij inderdaad naar Feyenooit. Lindenberg mag oppleuren, Maduro heeft nog mijn stem.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Camplo het volgende:
Maduro en lindenbergh zullen deze zomer vast verkassen naar feyenoord.
Hij is hier toch geen mode?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarom ben je nog wel blauw dan
Zo zo, is zo'n mislukte grap soms Rotterdamse humor? Zulke grappen vond ik in groep 3 op de basisschool al niet grappig meer.quote:
Fa's.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarom ben je nog wel blauw dan
Alsof jij in je eigen topic blijftquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Kale blijf bij je leest
Ach, hij kon nergens naartoe.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dacht Maduro dat die bal er vanaf daar in ging?
Zit je but plug fout ofzo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Als ajax 1 keer naar voren gaat. Is de co van slag. Begint gelijk harder te praten![]()
Unibet/Betwin, wat denk je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef Merson het volgende:
Waarom heeft Werder geen shirtsponsor?
ze hebben een goksite als sponsorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef Merson het volgende:
ze hebben B-WIN ( zoals Milan )quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef Merson het volgende:
Alsof die scheids dan rood geeftquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef gday het volgende:
Als Diego zich nou nog een keer zo opzichtig laat vallen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef Camplo het volgende:
Ajax krijgt rood en alle ajacieden schelden erop los.
Moet je nagaan hoe dat in rotterdam leeft![]()
![]()
Mwah, ik zie dat bij deze scheids wel zomaar gebeurenquote:
Idd, alleen af en toe ook wat foutjes maar goed dat zal wel het ontbreken van wedstrijd ritme zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef Jasza het volgende:
Goed Roger, die speelt wel aardig trouwens.
Grappig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Jij voelt je nu wel op je plaats he? Lijkt 't Feyenoord topic wel
Duitsers en gokbedrijven ? Hint?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat heeft AC Milan toch ook gewoon op de borst tijdens de CL.
Daar juichen ze om rode kaarten voor hun eigen spelers.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef Camplo het volgende:
Ajax krijgt rood en alle ajacieden schelden erop los.
Moet je nagaan hoe dat in rotterdam leeft![]()
![]()
finallyquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef rubbereend het volgende:
VANAF NU GAAN WE ONS HIER NIET MEER MET ELKAAR BEMOEIEN EN ELKAAR UITSCHELDEN!
NIET MEER TROLLEN EN ZUIGEN!
EN NIET MEER MET ZIEKTES GOOIEN!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
Bericht van het bestuur van ajax aan Jorien: Je krijgt de groeten uit Europa
Ja ik weet wel wat je bedoeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:10 schreef X-fi het volgende:
Duitsers en gokbedrijven ? Hint?
geweldigquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
dit was de laatste
Ik zit de hele tidj precies hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef Ereinion het volgende:
Is dit nou dat grote Werder Bremen waar iedereen zo bang voor was? Ajax speelt met 10 man, met 2 debutanten, en Bremen heeft nog geen 1 uitgespeelde kans gehad.
Doe es niet zo hysterisch, modjes horen het goede voorbeeld te geven!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef rubbereend het volgende:
Ga je ze allemaal edittenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef rubbereend het volgende:
Bericht trug van Jorien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
dit was de laatste
+Anita.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef TornadoDK het volgende:
Donald en vooral Roger vallen me voor 100% mee
Inderdaad, hoewel we constant onder druk staan is het nog 0-0, ajax heeft nog bijna meer schoten op doel gehad ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef SoA-Holic het volgende:
Er wordt wel goed verdedigd moet ik zeggen.
+ Gabri.quote:
Duckhuntquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Welcome on board ''Hunt''!![]()
En daarna in de 2e helft wint ajax..quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel we constant onder druk staan is het nog 0-0, ajax heeft nog bijna meer schoten op doel gehad ook
Heb je helemaal niets aan nu.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef X-fi het volgende:
Huntelaar moet invallen HtC
en terechtquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef SoA-Holic het volgende:
Er wordt om The Hunter gezongen
Je kan het welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En daarna in de 2e helft wint ajax..
Moet dit nu een grap voorstellen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Bericht trug van Jorien.
5e plaats in competie.... +/- 25 C
Groetjes, Grote Kale Leider
ook mijn laatste
dat d8 ik ook , of het kan zijn dat ze hem erin willen , dat ze zen naam zongen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Jasza het volgende:
Huntelaar loopt warm denk ik, publiek roept hem iig.
Nee, die scheids moet ff gek gemaakt worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jaap moet oppassen die heeft al geel , en je weet het maar nooit met die scheids.
Oost-Duitse tafferelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:15 schreef Erasmusch het volgende:
Het ziet er idd koud en guur uit
Ik zat ook te wachten op de clue maar....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet dit nu een grap voorstellen?
Je laat wel blijken dat het voetbalverstand niet in Rotterdam zitquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Aardige tackle
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:15 schreef Camplo het volgende:
HOEREN KUT SCHEIDS
ROOD
KUTPORTUGEES
EN DAN LINDENBERGH GEEL GEVEN (die 1e)
ROT TOCH OP MAN
Nou dan weet je het wel, hč. Tijd om een vuurtje te stoken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:15 schreef Erasmusch het volgende:
Het ziet er idd koud en guur uit
T'is een VRIEND VAN DE MOFFEN!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef VoreG het volgende:
waarom geeft die teringlijer hiervoor dan geen kaart?
Raar dat je dan als enige stad 3 voetbalclubs hebt die ook nog eens alle 3 in de eredivisie spelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef gday het volgende:
[..]
Je laat wel blijken dat het voetbalverstand niet in Rotterdam zit
Dat het nog 0-0 staat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
En zoals altijd krijgt de scheids de schuld
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
En zoals altijd krijgt de scheids de schuld
Moestquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
Dat had een rode kaart mogen zijn.
Ze dienen enkel maar als opvullingquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Raar dat je dan als enige stad 3 voetbalclubs hebt die ook nog eens alle 3 in de eredivisie spelen
Ja, en ze zijn hartstikke succesvol.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Raar dat je dan als enige stad 3 voetbalclubs hebt die ook nog eens alle 3 in de eredivisie spelen
Boeiend.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef X-fi het volgende:
En Stam moet nu echt oppassen...
Het is koud, het is guur gooi wat joden op het vuur!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou dan weet je het wel, hč. Tijd om een vuurtje te stoken.
1e geel van Olaf was erg onterecht, DUS de rode ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:17 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee hoor.
De scheid doet weinig af aan de tussenstand. 2de geel van Olaf was terecht.
Alleen had Womé nu ook minimaal geel moeten krijgen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Btw..Huntelaar is geschorst!
Mja, Stam weet gelukkig wel te incasseren. Als dat nou een tackle zou zijn geweest op Donald of Anita, dan was het anders gegaan denk ik.quote:
Werder is uit vormquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Werder valt zwaar tegen zeg, die kunnen veel en veel beter..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Btw..Huntelaar is geschorst!
10 man bedoel je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef MaxC het volgende:
Lindenbergh
Duitsers die denken dat ze Farfan zijn
Scheidsrechter![]()
Rest van Ajax speelt aardig, alleen had Sneijder zelf moeten schieten bij die kans.
Je speelt beter met 11 man dan met Lindenbergh![]()
Ja, true.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1e geel van Olaf was erg onterecht, DUS de rode ook.
En in de eerste 10 minuten vloo de scheids echt alseen debiel. Daarna wel ok'ig. Op die laatste actie na
Dan had Wome iig wel een kaart getrokken. Stam springt gelijk op, als je a la Diego op de grond gaat liggen krijg je een kaart, en terecht voor deze overtreding.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef gday het volgende:
[..]
Mja, Stam weet gelukkig wel te incasseren. Als dat nou een tackle zou zijn geweest op Donald of Anita, dan was het anders gegaan denk ik.
tot ie iets verkeerds zegt en zijn 2 de gele kaart krijgt , dan wordt het wel heel moeilijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef Jasza het volgende:
Nee, die scheids moet ff gek gemaakt worden.
Gelukkig maar. Ik was in het begin even bang dat Ajax helemaal weggespeeld zou worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Ja, lijkt erop.quote:
Tegen Werder in vorm was je nu huilend de kleedkamer ingegaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Dat is wel frappant inderdaad. Ik had altijd nog wel waardering voor hem, maar nu kan hij echt even in de stront zakkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef MaxC het volgende:
Lindenbergh
Je speelt beter met 10 man dan met Lindenbergh![]()
D'r komen nog 45 hele minuten. Ik zie het niet zitten, maar goed, ik hoop er het beste van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik was in het begin even bang dat Ajax helemaal weggespeeld zou worden.
Zei ik ook al ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Idd, maakt niet uit of de 1e terecht of onterecht is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Panick het volgende:
Ja, true.
Maar als je die 1ste al op zak hebt is die 2de natuurlijk gewoon dom van onze supersmurf.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef sjimz het volgende:
Nu hebben we natuurlijk wel een legandarisch duo in het veld staan
Sjonnie en Anita!
Hehe, ja, dat is misschien ook weer zo ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan had Wome iig wel een kaart getrokken. Stam springt gelijk op, als je a la Diego op de grond gaat liggen krijg je een kaart, en terecht voor deze overtreding.
Of ik debiel ben weet ik niet; maar Huntelaar is voor deze wedstrijd in het UEFA-cup tournooi geschorst. Is al een poos bekend.quote:
Ja en gooien wij die Leo erin en die sprint ze eruitquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef sjimz het volgende:
Als werder slim is gaan ze die 4 mans verdediging van ze opdoeken.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:21 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Of ik debiel ben weet ik niet; maar Huntelaar is voor deze wedstrijd in het UEFA-cup tournooi geschorst. Is al een poos bekend.
He dat was mijn grapquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef sjimz het volgende:
Nu hebben we natuurlijk wel een legandarisch duo in het veld staan
Sjonnie en Anita!
Roger is te goed voor Ajax.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef BadRabbit het volgende:
RogerDie man verdient complimenten, speelt weinig maar staat er nu wel
![]()
Nee doet die niet denk ik...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Stam ook z'n tweede gele nog gaat pakken, helemaal goed in z'n vel lijkt hij niet te zitten.
dat kan de scheids ook niet makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Stam ook z'n tweede gele nog gaat pakken, helemaal goed in z'n vel lijkt hij niet te zitten.
Heb je gelijk in inderdaad. Maar liever dat risico, dan....ja wie eigenlijk, erin te zetten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Afgelopen weekend ook al een tik opgelopen ,dat zal nog wel meespelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Ach, om de 4 jaar (elke keer voor het WK) beginnen ze erover, en dan doen ze even streng tijdens het WK zelf en een paar maanden later is iedereen het weer vergeten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:23 schreef Blik het volgende:
met 2 benen gestrekt een tackle maken zou standaard rood moeten zijn, dat de Fifa daar eens wat aan doet...
Ik zie het probleem niet als je dan de bal raakt hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:23 schreef Blik het volgende:
met 2 benen gestrekt een tackle maken zou standaard rood moeten zijn, dat de Fifa daar eens wat aan doet...
Maar de scheids misschien welquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:24 schreef VoreG het volgende:
Stam pakt die kaart niet, hij is neit achtelijk
Die heeft problemen met het veld, echt lichtvoetig is hij niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |