abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:12:23 #26
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46353060
Waar staat dat ik die uitspraak doe aan de hand van die site? !
Er zijn duizenden bewijzen maar de wetenschap WIL het niet accepteren, en waarom niet? omdat dat de hele geschiedenis vernietigd, want die klopt niet.

zoek maar op "OO parts."
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 08:57:28 #27
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46358019
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:12 schreef Daniel.J het volgende:
Waar staat dat ik die uitspraak doe aan de hand van die site? !
Er zijn duizenden bewijzen maar de wetenschap WIL het niet accepteren, en waarom niet? omdat dat de hele geschiedenis vernietigd, want die klopt niet.

zoek maar op "OO parts."
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs. Alle overblijfselen van mensen zijnv an recentere tijden. Alle overblijfselen van dinosaurussen van vroegere tijden.
Klimaat was overigens niet geschikt voor mensen ten tijde van de dinosaurussen. Die waren afhankelijk van de brandende hitte die de toen nog veel warmere aarde had door zijn dikke atmosfeer, daar kon de mens niet eens tegen.

We hebben het dan nog niet eens over hoe lang het duurt voor een sterrenstelsel om te ontstaan want daar houd jouw 'theorie' ook geen rekening mee.

Die foto's van die sites zijn overigens niet echt, maar goedkope vervalsingen.
Het is gewoon de zoveelste poging van religieuze factoren om de evolutietheorie te ondermijnen.

Zelfs wikipedia twijfeld aan de OOparts. het handeld zich waarschijnlijk over fout uitgevoerde datering. Conspiristen en creationisten grijpen het aan om het wereldbeeld aan te vallen wat bestaat. In werkelijkheid bieden beide een mooi sprookjesscenario wat logica contradicteerd itt zoiets als de evolutietheorie.

Ga toch het vliegende spagettiemonster aanbidden en hoepel op met je onzin.
I mean no harm
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:32:31 #28
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46360192
Ik heb het niet over religie, maar dat dinosaurussen en mensen samenleefden is een feit, darwin had het fout.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:45:41 #29
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46362415
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb het niet over religie, maar dat dinosaurussen en mensen samenleefden is een feit, darwin had het fout.
Helaas voor jouw is dat geen feit.

Sterker nog het is onmogelijk dat mensen en dinosaurussen samen leefden. Er zijn hiervoor een aantal (feitelijke!!!) redenen:

1) Dinosaurussen gedeiden veel eerder dan mensen, koolstofdatering wijst dit uit.
2) Er zijn geen bewijzen afbeelding of wat dan ook die aantonen dat dit feitelijk zo was. Alle bestaande afbeeldingen zijn vervalsingen gebleken.
3) Klimaatverschillen
4) Sedimentlagen in de grond wijzen uit dat mensen veel later leefde dan dinosaurussen.
5) Het pad wat de eerste mensen op aarde hebben gelopen is bekend, ook wat ze gegeten hebben.
6) Mensen hadden geen kans om te overleven in de tijd van de dinosaurussen, zelfs als het klimaat het zou toelaten.
7) Er is een duidelijk volgbaar pad van evolutionaire ontwikkeling van de eerste mensen naar Homo Sapiens Sapiens (iets wat jij voor het gemak maar even weg laat).

En dit zijn er zo maar een paar uit de mouw geschud. Er is werkelijk geen enkele reden waarom je jouw fantasietje zou hoog blijven houden beste Daniel. J.
I mean no harm
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:51:53 #30
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46362616
1- fout
2- fout
3- fout
4- fout
5- niet volledig correct
6-fout
7-dit is de grootste fout die je maakt, er zijn genoeg missing links en daarbij nog een feit dat er skeletten gevonden zijn van miljoenen jaren oud.
ja dat lees je goed, hoe past dat in het verhaaltje van onze zogenaamd 4000 jaar oude bestaan?

Ik ga nieteens met zon fundamentalist als jij in discussie trouwens, vandaar dat ik bij de meeste punten gewoon fout neer zet want jou overtuig ik nog niet als ik je in een tijdmachine zou terugvoeren, geloof maar goed in de wetenschap enzo, "middelvinger smilie"
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:02:05 #31
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46362948
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:51 schreef Daniel.J het volgende:
1- fout
2- fout
3- fout
4- fout
5- niet volledig correct
6-fout
7-dit is de grootste fout die je maakt, er zijn genoeg missing links en daarbij nog een feit dat er skeletten gevonden zijn van miljoenen jaren oud.
ja dat lees je goed, hoe past dat in het verhaaltje van onze zogenaamd 4000 jaar oude bestaan?

Ik ga nieteens met zon fundamentalist als jij in discussie trouwens, vandaar dat ik bij de meeste punten gewoon fout neer zet want jou overtuig ik nog niet als ik je in een tijdmachine zou terugvoeren, geloof maar goed in de wetenschap enzo, "middelvinger smilie"
Super, de redenatie. (ik ben trouwens niet de fundementalist hier)
I mean no harm
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:04:31 #32
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_46363051
Wie zegt dat wij niet de robots zijn van een ras dat is uitgestorven ?
zzz
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:05:22 #33
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46363082
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evolutie_van_de_mens
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dinosaurussen

Let op de jaartallen.

Ja, nu gaat er een wereld voor je open he....
I mean no harm
pi_46382538
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:51 schreef Daniel.J het volgende:
1- fout
2- fout
3- fout
4- fout
5- niet volledig correct
6-fout

Goeie argumenten
eventjes ons doodleuk gaan wijsmaken dat mensen samen met dino's leefden.

er leefden nauwelijk zoogdieren tijdens die periode, hoogsten een paar knaagdieren.
Toen de dino's uitstieren kwam er pas plaats voor de zoogdieren om zich uit te breiden.

en om nu te zeggen dat mensen als (bijna) de enigste zoogdieren wisten te overleven tussen de reptielen is bullkak
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:13:28 #35
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46382957
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef Champloo het volgende:

[..]

Goeie argumenten

er leefden nauwelijk zoogdieren tijdens die periode, hoogsten een paar knaagdieren.
Toen de dino's uitstieren kwam er pas plaats voor de zoogdieren om zich uit te breiden.

en om nu te zeggen dat mensen als (bijna) de enigste zoogdieren wisten te overleven tussen de reptielen is bullkak
SHhhhtttttttt!!!!
Je moet het ook niet wetenschappelijk bekijken!
De wetenschap zweert namelijk samen om ons dat te laten geloven.
Je weet elfjes en orcs bestaan ook.
I mean no harm
  maandag 19 februari 2007 @ 14:59:47 #36
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_46458036
quote:
[..]
Goeie argumenten

uhm .... niet om het één of ander. Ik zelf 'geloof' niks, dus of het waar is of niet laat ik buiten de discussie.. MAAR:

1. Carbon dateringen, welke men gebruikt voor het dateren van dinosaurus-bewijzen zijn accuraat tot een max. van 60.000 jaar. Dat dino's 'miljoenen' jaren geleden leefde, ver voor onze evolutie is dan ook theorie... en geen keiharde waarheid.

2. Hier valt te lezen en foto's te zien van menselijke voetafdrukken tesamen met dinosauruspoten. Daarnaast zijn er op discovery genoeg docu's geweest van archeologen welke heilig overtuigd zijn van 't feit dat dino's niet miljoenen, maar duizenden jaren geleden leefde.

Er zijn dus voor beide theoriën "bewijzen" en "wetenschappers" die het tot een geloofwaardig geheel maken.

De reactie die je geeft met 'eventjes ons doodleuk fgaan wijsmaken dat....' is dan ook een typisch voorbeeld van hoe wetenschapplijke theoriën leiden tot een gesloten geest wanneer het aankomt op discussie. Hetzelfde geldt voor je klakkeloze aanneming van het feit dat zoogdieren pas NA de dino's kwamen. Het tegendeel staat hier en hier.

Het is soms zo jammer om te zien hoe mensen kant-en-klare wetenschappelijke theoriën aannemen als waarheid en vervolgens anderen erop afhameren. Wetenschap is een religie net zoals christendom en islam. Alle drie vormen hun verhalen aan de hand van interpretatie van data en verwachten dat hún versie de juiste is.
¡ Experience Everything !
  maandag 19 februari 2007 @ 15:06:53 #37
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_46458241
quote:

[..]

Goeie argumenten

Maak je niet druk, dit is zijn mening-van-de-maand...
Volgende maand roept ie weer dat we allemaal afstammen van een alien-ras van Zeta 5,
de maand daarop roept ie opeens dat ie erover heeft nagedacht en dat de Sumeriers gelijk hadden met hun oorsprongverhaal,
etc.

Baajguardian's mening is ongeveer zo stabiel als een dronken indiaan op rollerskates
zzz
pi_46462835
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef RickySway het volgende:

[..]

uhm .... niet om het één of ander. Ik zelf 'geloof' niks, dus of het waar is of niet laat ik buiten de discussie.. MAAR:

1. Carbon dateringen, welke men gebruikt voor het dateren van dinosaurus-bewijzen zijn accuraat tot een max. van 60.000 jaar. Dat dino's 'miljoenen' jaren geleden leefde, ver voor onze evolutie is dan ook theorie... en geen keiharde waarheid.

2. Hier valt te lezen en foto's te zien van menselijke voetafdrukken tesamen met dinosauruspoten. Daarnaast zijn er op discovery genoeg docu's geweest van archeologen welke heilig overtuigd zijn van 't feit dat dino's niet miljoenen, maar duizenden jaren geleden leefde.

Er zijn dus voor beide theoriën "bewijzen" en "wetenschappers" die het tot een geloofwaardig geheel maken.

De reactie die je geeft met 'eventjes ons doodleuk fgaan wijsmaken dat....' is dan ook een typisch voorbeeld van hoe wetenschapplijke theoriën leiden tot een gesloten geest wanneer het aankomt op discussie. Hetzelfde geldt voor je klakkeloze aanneming van het feit dat zoogdieren pas NA de dino's kwamen. Het tegendeel staat hier en hier.

Het is soms zo jammer om te zien hoe mensen kant-en-klare wetenschappelijke theoriën aannemen als waarheid en vervolgens anderen erop afhameren. Wetenschap is een religie net zoals christendom en islam. Alle drie vormen hun verhalen aan de hand van interpretatie van data en verwachten dat hún versie de juiste is.
Kijk nog eens goed, naar de site waar die voetafdukken staan. Het is een site die iedere aap kan maken in 15 minuten. Dus dat geloof ik ook niet

en over die zoogdieren die samen met de dino's leefden, waren niet groter dan een hond. Dus geen afschrikwekkend grote taferelen (kijk je gelinkte site maar). Om nog maar te zwijgen over de kleine hoeveelheden zoogdier botten die gevonden zijn tijdens de Dino periode.

En ik geef geen "kant-en-klare wetenschappelijke theoriën" aan. Als je me goede betrouwbare feiten laat zien, is het niet meer dan logisch dat ik je verhaal geloof.
  maandag 19 februari 2007 @ 18:19:37 #39
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46464105
quote:

[..]

We laten de geologie er maar even buiten he jongen.

(ofwel, voor Carbon Dating werd die miljoenen jaar oud al vastgesteld aan de bodemgesteldheid)
I mean no harm
pi_46774860
quote:

[..]

een link naar een site met de naam bible.ca is uiteraard niet wetenschappelijk te noemen.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')