Dat verhaal gaat ook over mensen die robots inzetten om het werk voor ze te doen en uiteindelijk worden de robots zoals mensen in hun gedrag en roeien ze de mensen (bijna) uit. Daarna gaan ze vverder met hun eigen ontwikkeling losjes gebaseerd op die van de mensheid.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef Daniel.J het volgende:
Animatrix?
waar heb je het over..
Ik vertelde over de elohiem en onszelf, de robots.
Nou dat is dan toevallig...had er nog niet van gehoord.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Dat verhaal gaat ook over mensen die robots inzetten om het werk voor ze te doen en uiteindelijk worden de robots zoals mensen in hun gedrag en roeien ze de mensen (bijna) uit. Daarna gaan ze vverder met hun eigen ontwikkeling losjes gebaseerd op die van de mensheid.
Nee, Elohiem komt uit het oude testament en word door de kerken aangezien als de naam van god, al betekend het goden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef Normalneo het volgende:
is dat ook niet van the Time Machine? Daniel J? Die Elohim?
Jij hebt nog nooit gehoord van Terminator, the Matrix, I Robot, en zo zullen er nog wel een zooi zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nou dat is dan toevallig...had er nog niet van gehoord.
Maar goed dit is dus hoe ik het begin van de mensheid zie.
Niet in staat om te reizen door de ruimte, hoe zou een ander ras dat doen dan? Heb je vergelijkingsmateriaal? Hoezo moeite om aardachtige planeten te verkennen? Omdat het zo ver is, of omdat we technologisch niet zo ver zijn? Of omdat we technologisch nooit zo ver zullen komen?quote:Ten eerste is de mens geen ras geschikt om te ontdekken. De mens is in feite een zeer zwak ras, niet in staat om te reizen door de ruimte en slechts met veel moeite in staat om aardachtige planeten te verkennen. de meeste planeten zullen echter meer zijn zoals de veelal 'hell-achtige' planeten van ons eigen zonnestelsel;
Straling.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Beezz het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gehoord van Terminator, the Matrix, I Robot, en zo zullen er nog wel een zooi zijn.
En de rest is leuk om te lezen, maar totale desinformatie als je de bron er niet bij zet. De mens overleefde en stichtte na een ijstijd hun eigen ras en volk? Tekeningen op schalen gedateerd op miljoenen jaren oud? Hoe graag ik het ook zou willen geloven, zulke zoete koek is het nou ook weer niet.
[..]
Niet in staat om te reizen door de ruimte, hoe zou een ander ras dat doen dan? Heb je vergelijkingsmateriaal? Hoezo moeite om aardachtige planeten te verkennen? Omdat het zo ver is, of omdat we technologisch niet zo ver zijn? Of omdat we technologisch nooit zo ver zullen komen?
Die site is rotzooi.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Daniel.J het volgende:
Klein voorbeeldje: http://s8int.com/dinolit1.html
Nope, absoluut feit, de mens en dinosaurus leefde samen, de wetenschap is fout.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:41 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Die site is rotzooi.
Ze wekken de indruk dat mensen en dinosaurussen tegelijkertijd leefde. Een beetje kul, al helemaal in eht licht van koolstofdatering.
Dus jij spreekt even de wetenschap tegen.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nope, absoluut feit, de mens en dinosaurus leefde samen, de wetenschap is fout.
Sorry, nu ben je enige geloofwaardigheid imo helemaal kwijt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nope, absoluut feit, de mens en dinosaurus leefde samen, de wetenschap is fout.
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs. Alle overblijfselen van mensen zijnv an recentere tijden. Alle overblijfselen van dinosaurussen van vroegere tijden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:12 schreef Daniel.J het volgende:
Waar staat dat ik die uitspraak doe aan de hand van die site?!
Er zijn duizenden bewijzen maar de wetenschap WIL het niet accepteren, en waarom niet? omdat dat de hele geschiedenis vernietigd, want die klopt niet.
zoek maar op "OO parts."
Helaas voor jouw is dat geen feit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb het niet over religie, maar dat dinosaurussen en mensen samenleefden is een feit, darwin had het fout.
Super, de redenatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:51 schreef Daniel.J het volgende:
1- fout
2- fout
3- fout
4- fout
5- niet volledig correct
6-fout
7-dit is de grootste fout die je maakt, er zijn genoeg missing links en daarbij nog een feit dat er skeletten gevonden zijn van miljoenen jaren oud.
ja dat lees je goed, hoe past dat in het verhaaltje van onze zogenaamd 4000 jaar oude bestaan?
Ik ga nieteens met zon fundamentalist als jij in discussie trouwens, vandaar dat ik bij de meeste punten gewoon fout neer zet want jou overtuig ik nog niet als ik je in een tijdmachine zou terugvoeren, geloof maar goed in de wetenschap enzo, "middelvinger smilie"
Goeie argumentenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:51 schreef Daniel.J het volgende:
1- fout
2- fout
3- fout
4- fout
5- niet volledig correct
6-fout
7-dit is de grootste fout die je maakt, er zijn genoeg missing links en daarbij nog een feit dat er skeletten gevonden zijn van miljoenen jaren oud.
ja dat lees je goed, hoe past dat in het verhaaltje van onze zogenaamd 4000 jaar oude bestaan?
Ik ga nieteens met zon fundamentalist als jij in discussie trouwens, vandaar dat ik bij de meeste punten gewoon fout neer zet want jou overtuig ik nog niet als ik je in een tijdmachine zou terugvoeren, geloof maar goed in de wetenschap enzo, "middelvinger smilie"
SHhhhtttttttt!!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef Champloo het volgende:
[..]
Goeie argumenten![]()
eventjes ons doodleuk gaan wijsmaken dat mensen samen met dino's leefden.
er leefden nauwelijk zoogdieren tijdens die periode, hoogsten een paar knaagdieren.
Toen de dino's uitstieren kwam er pas plaats voor de zoogdieren om zich uit te breiden.
en om nu te zeggen dat mensen als (bijna) de enigste zoogdieren wisten te overleven tussen de reptielen is bullkak
uhm .... niet om het één of ander. Ik zelf 'geloof' niks, dus of het waar is of niet laat ik buiten de discussie.. MAAR:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef Champloo het volgende:
[..]
Goeie argumenten![]()
er leefden nauwelijk zoogdieren tijdens die periode, hoogsten een paar knaagdieren.
Toen de dino's uitstieren kwam er pas plaats voor de zoogdieren om zich uit te breiden.
en om nu te zeggen dat mensen als (bijna) de enigste zoogdieren wisten te overleven tussen de reptielen is bullkak
Maak je niet druk, dit is zijn mening-van-de-maand...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef Champloo het volgende:
[..]
Goeie argumenten![]()
Kijk nog eens goed, naar de site waar die voetafdukken staan. Het is een site die iedere aap kan maken in 15 minuten. Dus dat geloof ik ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef RickySway het volgende:
[..]
uhm .... niet om het één of ander. Ik zelf 'geloof' niks, dus of het waar is of niet laat ik buiten de discussie.. MAAR:
1. Carbon dateringen, welke men gebruikt voor het dateren van dinosaurus-bewijzen zijn accuraat tot een max. van 60.000 jaar. Dat dino's 'miljoenen' jaren geleden leefde, ver voor onze evolutie is dan ook theorie... en geen keiharde waarheid.
2. Hier valt te lezen en foto's te zien van menselijke voetafdrukken tesamen met dinosauruspoten. Daarnaast zijn er op discovery genoeg docu's geweest van archeologen welke heilig overtuigd zijn van 't feit dat dino's niet miljoenen, maar duizenden jaren geleden leefde.
Er zijn dus voor beide theoriën "bewijzen" en "wetenschappers" die het tot een geloofwaardig geheel maken.
De reactie die je geeft met 'eventjes ons doodleuk fgaan wijsmaken dat....' is dan ook een typisch voorbeeld van hoe wetenschapplijke theoriën leiden tot een gesloten geest wanneer het aankomt op discussie. Hetzelfde geldt voor je klakkeloze aanneming van het feit dat zoogdieren pas NA de dino's kwamen. Het tegendeel staat hier en hier.
Het is soms zo jammer om te zien hoe mensen kant-en-klare wetenschappelijke theoriën aannemen als waarheid en vervolgens anderen erop afhameren. Wetenschap is een religie net zoals christendom en islam. Alle drie vormen hun verhalen aan de hand van interpretatie van data en verwachten dat hún versie de juiste is.![]()
We laten de geologie er maar even buiten he jongen.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef RickySway het volgende:
[..]
uhm .... niet om het één of ander. Ik zelf 'geloof' niks, dus of het waar is of niet laat ik buiten de discussie.. MAAR:
1. Carbon dateringen, welke men gebruikt voor het dateren van dinosaurus-bewijzen zijn accuraat tot een max. van 60.000 jaar. Dat dino's 'miljoenen' jaren geleden leefde, ver voor onze evolutie is dan ook theorie... en geen keiharde waarheid.
2. Hier valt te lezen en foto's te zien van menselijke voetafdrukken tesamen met dinosauruspoten. Daarnaast zijn er op discovery genoeg docu's geweest van archeologen welke heilig overtuigd zijn van 't feit dat dino's niet miljoenen, maar duizenden jaren geleden leefde.
Er zijn dus voor beide theoriën "bewijzen" en "wetenschappers" die het tot een geloofwaardig geheel maken.
De reactie die je geeft met 'eventjes ons doodleuk fgaan wijsmaken dat....' is dan ook een typisch voorbeeld van hoe wetenschapplijke theoriën leiden tot een gesloten geest wanneer het aankomt op discussie. Hetzelfde geldt voor je klakkeloze aanneming van het feit dat zoogdieren pas NA de dino's kwamen. Het tegendeel staat hier en hier.
Het is soms zo jammer om te zien hoe mensen kant-en-klare wetenschappelijke theoriën aannemen als waarheid en vervolgens anderen erop afhameren. Wetenschap is een religie net zoals christendom en islam. Alle drie vormen hun verhalen aan de hand van interpretatie van data en verwachten dat hún versie de juiste is.![]()
een link naar een site met de naam bible.ca is uiteraard niet wetenschappelijk te noemen.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef RickySway het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |