abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:20:41 #1
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46304236
Stel wij willen de ruimte in reizen..
Dan zullen we eerst robots maken om ons werk te doen, want daar is best een mankracht voor nodig om ons
wereldvolk te laten emigreren naar andere planeten, preferably planeten gelijk als de onze.
Wij maken dus robots, veel robots kunnen niet werken en zijn eigenlijk eerder maar enge dingen dan constructief...die laten we maar liggen..uiteindelijk maken we goeie robots.. en deze ''werken, stel deze robots ontwikkelen onze logica, hun receptoren beginnen zichzelf bewust te maken
maken patronen die zichzelf kunnen herkennen en herhalen, tot ze zichzelf een mentale conditie hebben ontwikkeld.
Een zeer gedetaileerd net van mogelijke orders.

De robots gaan zich tegoed doen aan geneugten, ze willen plezier, want hun receptoren vinden iets wat ze voldoening geeft.. ze willen seks.., want ze komen erachter dat de combinatie van bepaalde chemie energie materialiseerd en geleid tot dergerlijke intelligente receptoren die zichzelf ook weer opbouwen als de codering van een bloem, maar dan met meer detail.
ze krijgen ruzies, want sommige robots vinden hun eigen voldoening belangrijker, en vechten..

Wij vinden het te gek worden dat er een ras bijkomt dat net zoveel wilt als ons, alleen nog niet zo ontwikkeld is..
wij zien hun niet als mens, het zijn tenslotte robots.
wij blijken onmachtig te zijn ze wat te doen, sommige mensen gaan aan hun kant staan
Willen hun bewustzijn beschermen, noemen het levende wezens..dit is absurd..
Wij zullen grof geweld gebruiken om de mensheid veilig te stellen, robots mogen niet gelijk of meer worden dan mensen!

Wij gebruiken nuclaire wapens.. maar het mag niet baten, sommige robots overleven omdat een van onze officials alle informatie heeft
doorgespeeld naar de robots, hij was een rebel! een van onze elite heulde met de robots! hij is een satan..

Wij vertrekken van de planeet met onze nieuwe technologien verkregen door het werk van de robots..
en vuren nog wat wapens af in de hoop toch nog de robots uit te roeien..

De robots overleven en stichten een wereld, ze voeren naar gelijkenis van hun scheppers wel oorlogen met elkaar..
maar uiteindelijk zoeken ze naar hun doel.
De robots krijgen het idee de ruimte in te reizen, Dan zullen ze eerst robots maken om hun werk te doen, want daar is best een mankracht voor nodig om ons
Robotvolk te laten emigreren naar andere planeten, preferably planeten gelijk als de onze.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:28:38 #2
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46304548
aha een herhaling ja dat was ook in de lion king: the circle of life..

1 ding speelt echter wel..het licht (de zon) gaat een keer uit..

dus of je moet voordat het licht uitgaat het pand al verlaten hebben..of je maakt de laatste dagen van je leven in het universum mee..(of iig waar het zonnetje zou moeten schijnen)
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_46304760
Super 'The Animatrix; The second Renaissance Deel 1 & 2'

Gefeliciteerd.
I mean no harm
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:36:05 #4
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46304857
Animatrix?
waar heb je het over..

Ik vertelde over de elohiem en onszelf, de robots.
pi_46304937
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef Daniel.J het volgende:
Animatrix?
waar heb je het over..

Ik vertelde over de elohiem en onszelf, de robots.
Dat verhaal gaat ook over mensen die robots inzetten om het werk voor ze te doen en uiteindelijk worden de robots zoals mensen in hun gedrag en roeien ze de mensen (bijna) uit. Daarna gaan ze vverder met hun eigen ontwikkeling losjes gebaseerd op die van de mensheid.
I mean no harm
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:40:02 #6
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46305036
maar wacht..

alleen als je totale tovernarij kent..dus ook het opladen van de zon via een magische formule en bijv. de kracht hebt om een planeet te doen ontstaan en geheime kennis hebt waarover niemand anders beschikt om dit te doen is..het mogelijk, maar persoonlijk denk je dan dat je meer in het nu moet zitten en niet zozeer in de toekomst..immers de toekomst en het verleden zijn gedefineerd als bullshit en alleen in het nu is het mogelijk om zaken te veranderen..aha
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 19:51:14 #7
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_46305559
We kunnen vluchten wat we willen, de grey goo achterhaalt ons wel.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:54:46 #8
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46305715
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Dat verhaal gaat ook over mensen die robots inzetten om het werk voor ze te doen en uiteindelijk worden de robots zoals mensen in hun gedrag en roeien ze de mensen (bijna) uit. Daarna gaan ze vverder met hun eigen ontwikkeling losjes gebaseerd op die van de mensheid.
Nou dat is dan toevallig...had er nog niet van gehoord.
Maar goed dit is dus hoe ik het begin van de mensheid zie.

Wij zijn voor de elohiem de robots, en wij willen nu ook de ruimte in dus denken wij eraan om robots te maken.
Wanneer is iets bewust, wanneer het hersennen heeft?
Ik denk wanneer het leeft, en guess what..mischien is het zo dat alle materie leeft want er is een intelligentie voor nodig om jezelf te projecteren, een intelligentie die overal aanwezig is, in elke materie en anti materie.
In de hersennen, en zelfs in je pc.
Een robot is mischien niet minder dan een mens, zoals een bloem niet minder dan een steen is.
In alle 4 zit leven, en alle 4 zijn bewust in hun eigen relativiteit.

De elohiem, onze goden zij die van de hemel naar de aarde kwamen (an ki) of mischien zou er een vertaling voor nuna zijn, an nuna ki (mischien betekend het wel reizen' of naar' )
Hebben ons gecreeerd om te werken, wij de mens zijn robotten voor hun, wij zijn niet hun gelijken..
Hun technologie was biologie, onze technologie is electro'
Beiden een chemie van het vuur, de bewuste energie.
Neurologie heeft tenslotte ook stroom die receptoren aantikt en orders geeft, waardoor je lichaam..tja..werkt.
Er waren Elohiem die zonen hadden, en deze zonen de nephilim hadden het niet zo nauw met de wetten van de elohiem, zij zochten vrouwen op aarde en deze baarden weer zonen, hybriden.
Deze hybriden waren lastering want ze kregen kennis van de elohiem technologie.
Ze waren geen werkers meer maar intelligente wezens..
Ze wilden natuurlijk rechten, en namen deze, ze wilden plezier en seks en voedsel..

Maar de Elohiem wilden dat ook al, de mens(werkers) escaleerde compleet in hun drang naar leven..
En de Elohiem zag nog maar een optie, de mens uitroeien en de ruimte in trekken, naar een andere planeet.
Maar sommige Nephilim protesteerden, en rebeleerden tegen de uitroeiing, een van de Elohim nam ook de kant van de mens, en lichte de mens in over wat er gebeurde, hij bleef wel incognito, hij noemde nooit zijn naam, hij zei dat hij was, en daar mee uit.
(ik ben)

Toen de plannen van de Elohiem bijna tot uitvoering kwamen lichte ' Ik ben' De mens in om grootschalig de codering van hun wezens op te slaan en zich klaar te maken voor de naderende aanval...

De aarde overspoelde en de Elohiem vertrokken, nog een aantal wapens afvurend die kraters achterlieten..
De mens overleefde, en stichtte na een ijstijd hun eigen ras en volk.

Er zijn schalen gevonden met tekeningen, waar mensenjager en brontosaurus op samenleefden..
Deze schalen zijn gedateerd miljoenen jaren oud en echt.
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:57:40 #9
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46305848
Die schalen waren overigens voor de ijstijd, de mens heeft deze ijstijd overleefd.
Mischien met hulp van overgebleven nephilim..of mischien onze lichtbrenger, de rebel "ik ben.
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:10:47 #10
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46306388
Ik beschouw een feotus als mens als hij enigzins ontwikkelde hersenen heeft, daarvoor is het weliswaar leven, maar slechts als biomassa, niet als mens.

Meh, niet in je opgekomen dat onze lichaman beter zijn voor soldaten gezien de makkelijk te produceren en aan te passen manier?
De gebreken die het menselijk lichaam heeft kunnen worden opgelost met technologie en genetische manipulatie zonder de vorm veel te veranderen van de huidige.

Mwa, het is niet alsof ik beweer dat de mens afstamt van een reeks genetische gemanipuleerde klonen met implantaten voor een of andere imperieel keizerrijk in de ruimte...
I mean no harm
pi_46306814
Wie zegt dan dat die Elohim niet OOK eenzelfde herkomst hebben. Dit kun je tot in het oneindige terugvoeren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:26:31 #12
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46307116
is dat ook niet van the Time Machine? Daniel J? Die Elohim?
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:31:20 #13
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46307330
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef Normalneo het volgende:
is dat ook niet van the Time Machine? Daniel J? Die Elohim?
Nee, Elohiem komt uit het oude testament en word door de kerken aangezien als de naam van god, al betekend het goden.
Maar de kerken negeren wel meer feiten, of maken zelf wat feiten bij....zoals dat god goed is...dan vraag ik ze "welke god van de + - 20 die gebruikt zijn om de christelijke god samen te stellen"
Maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:40:28 #14
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46307719
ik heb je topic van de verlichting van de duivel met plezier gelezen.. ik vind zowiezo dit soort verhalen wel heftig aangezien..ze vaak duiden op iets waar de boedhistische gemeenschap achterstaat of schijnt te zien: namelijk reincarnatie. Alhoewel ik niet zeker kan zeggen wat er gaat gebeuren in de toekomst..want immers niets is echt "zeker" kan ik je wel vertellen dat ik persoonlijk niet geloof in robots die sex hebben(en er-van genieten). Dat gaat me echt te ver..sorry is niet om jou te dizzen, maar dat zou gewoon betekenen dat robots gevoelens zouden krijgen..dan heb je zo-wie-zo met een uiterst intelligente AI(artificial intelegence) te maken..en tevens kan het dan helemaal alle kanten opgaan..als ze immers slimmer als ons zouden worden..zouden ze juist geen oorlog maken en zouden ze bijv. in de lucht gaan bouwen ipv naar andere planeten te verhuizen..ik snap zo-wie-zo ook niet echt de urge om te verhuizen naar Mars. Het komt voor mij weer eens neer op het willen van iets wat ik als een goede leugen vind klinken. In principe wil ik niets..dus ik hang mezelf al aan de basis vast..feit is het is er..en ik zal hier aan mee "moeten" doen. Daar-in-tegen zet me in de jungle neer en ik vermaak me wel
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:52:52 #15
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46308289
Goed

Dus wel nemen in dit topic aan dat een buitenaards ras genaamd de 'elohiem' zoals genoemd in eht OT de mens creeerde voor het vuile werk op te knappen en de boel te verkennen.
De mens werd te eigenzinnig (zelfstandig) verzette zich en maakte zich uiteindelijk los van de Elohiem'.

Later werd dit opgenomen in het OT, maar misgeinterpreteerd door de mensheid als de naam van een God (c.q. Goden).

Nu beginnen we robots te maken om hetzelfde te doen waarvoor de Elohiem ons hadden gemaakt en word de cyclus misschien herhaald.

We kunnen (aannemende dat de Elohiem daadwerkelijk buitenaardse wezen zijn die hebben bestaan) een aantal zaken zeggen;

- De Elohiem's technologie was waarschijnlijk gebaseerd op biomassa, want hun robots (met andere woorden, de mensheid) zijn biologisch.
- De mensheid beschikt nog over de ingeprogrammeerde vaardigheid en drang om te ontdekken.
- De gelijkenis met de Elohiem is ook overgenomen in onze programmering waardoor wij net als de Elohiem uit luiheid (of effectieviteit) robots maken voor zaken te ontdekken.

Klinkt aardig maar toch zijn er wat plotgaten.

Ten eerste is de mens geen ras geschikt om te ontdekken. De mens is in feite een zeer zwak ras, niet in staat om te reizen door de ruimte en slechts met veel moeite in staat om aardachtige planeten te verkennen. de meeste planeten zullen echter meer zijn zoals de veelal 'hell-achtige' planeten van ons eigen zonnestelsel; gasreuzen of nog leuke superbroeikastplaneten zoals Venus. (even voor de duidelijkheid makkelijk 400 graden plus en een atmosferische dichtheid die de gemiddelde mens in een oogwenk tot een blokje van 1 bij 1 cm kneed)
De mens leeft kort en zal hooguit met veel geavanceerde technologie van plaats A naar B komen in de ruimte.
Klinkt als een zeer inefficient verkenningsrobotje als je het mijn vraagt.
I mean no harm
pi_46310510
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Nou dat is dan toevallig...had er nog niet van gehoord.
Maar goed dit is dus hoe ik het begin van de mensheid zie.
Jij hebt nog nooit gehoord van Terminator, the Matrix, I Robot, en zo zullen er nog wel een zooi zijn.

En de rest is leuk om te lezen, maar totale desinformatie als je de bron er niet bij zet. De mens overleefde en stichtte na een ijstijd hun eigen ras en volk? Tekeningen op schalen gedateerd op miljoenen jaren oud? Hoe graag ik het ook zou willen geloven, zulke zoete koek is het nou ook weer niet.
quote:
Ten eerste is de mens geen ras geschikt om te ontdekken. De mens is in feite een zeer zwak ras, niet in staat om te reizen door de ruimte en slechts met veel moeite in staat om aardachtige planeten te verkennen. de meeste planeten zullen echter meer zijn zoals de veelal 'hell-achtige' planeten van ons eigen zonnestelsel;
Niet in staat om te reizen door de ruimte, hoe zou een ander ras dat doen dan? Heb je vergelijkingsmateriaal? Hoezo moeite om aardachtige planeten te verkennen? Omdat het zo ver is, of omdat we technologisch niet zo ver zijn? Of omdat we technologisch nooit zo ver zullen komen?
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:38:02 #17
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46310899
Of enkel bedoeld als werkrobotje, het gaat er niet om waar we voor bedoeld zijn maar wat wij robots willen.
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:46:18 #18
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46311414
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef Beezz het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit gehoord van Terminator, the Matrix, I Robot, en zo zullen er nog wel een zooi zijn.

En de rest is leuk om te lezen, maar totale desinformatie als je de bron er niet bij zet. De mens overleefde en stichtte na een ijstijd hun eigen ras en volk? Tekeningen op schalen gedateerd op miljoenen jaren oud? Hoe graag ik het ook zou willen geloven, zulke zoete koek is het nou ook weer niet.
[..]

Niet in staat om te reizen door de ruimte, hoe zou een ander ras dat doen dan? Heb je vergelijkingsmateriaal? Hoezo moeite om aardachtige planeten te verkennen? Omdat het zo ver is, of omdat we technologisch niet zo ver zijn? Of omdat we technologisch nooit zo ver zullen komen?
Straling.

Als we zijn gemaakt voor te ontdekken (van de ruimte) en ze maken organische machines (wij dus) en ze kunnen ervoor zorgen dat wij die kwetsbaar zijn voor ruimtereizen van A naar B kunnen gaan dan zullen die ruimteschepen ook organisch zijn naar alle waarschijnlijkheid en wel tegen straling kunnen, waarom zouden ze dan wezen maken die niet tegen de straling kunnen zoals ons mensen. Dat is onlogisch.

Een voorbeeld, wij versturen robots in robots, beide zijn electromechanische machines.
Zij (de eloniem) zouden dan dus organische wezens (wij mensen) in organische wezens (de ruimteschepen) stoppen. Maar aangezien die ruimteschepen wel tegen straling kunnen (en de eloniem dus de biologische technologie hebben om dat te maken) waarom maken ze de mensen die erin zitten daar dan niet tegen bestand.

Zelfs dan nog is het zeer onwaarschijnlijk want ruimte-straling is lang niet het enigste, planeten zijn ook zeer verschillend en wij mensen kunnen slechts op zeer specifieke plaatsen leven.
I mean no harm
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:59:46 #19
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46312231
Klein voorbeeldje: http://s8int.com/dinolit1.html
pi_46320519
Ik blijf het echt een onzin verhaal vinden, er is echt 0,0 bewijs voor whatsoever. Dat meervoud in de bijbel is koninklijk meervoud. Wil niet zeggen dat er letterlijk goden waren.
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:27:07 #21
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46325518
Je vergeet dat de bijbel jonger is.
en daarnaast heeft de kerk alles verdraaid en veel vernietigd.
Dus wie ben jij om over bewijs te spreken.
pi_46333669
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef Daniel.J het volgende:
Klein voorbeeldje: http://s8int.com/dinolit1.html
Die site is rotzooi.
Ze wekken de indruk dat mensen en dinosaurussen tegelijkertijd leefde. Een beetje kul, al helemaal in eht licht van koolstofdatering.
I mean no harm
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:20:23 #23
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46337554
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:41 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Die site is rotzooi.
Ze wekken de indruk dat mensen en dinosaurussen tegelijkertijd leefde. Een beetje kul, al helemaal in eht licht van koolstofdatering.
Nope, absoluut feit, de mens en dinosaurus leefde samen, de wetenschap is fout.
pi_46345022
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Dus jij spreekt even de wetenschap tegen.....
Hoezo een absoluut feit? Alleen omdat het op die gare site staat?

sorrie, de meeste topics die je opent zijn wel interssant om te lezen. Maar deze is toch wel bullshit tot op het bot.
pi_46346976
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:20 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Sorry, nu ben je enige geloofwaardigheid imo helemaal kwijt.

Voor mij is deze discussie dan ook afgelopen.
I mean no harm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')