quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef pomtiedom het volgende:[..]
Dat verhaal gaat ook over mensen die robots inzetten om het werk voor ze te doen en uiteindelijk worden de robots zoals mensen in hun gedrag en roeien ze de mensen (bijna) uit. Daarna gaan ze vverder met hun eigen ontwikkeling losjes gebaseerd op die van de mensheid.
Nou dat is dan toevallig...had er nog niet van gehoord.
Maar goed dit is dus hoe ik het begin van de mensheid zie.
Wij zijn voor de elohiem de robots, en wij willen nu ook de ruimte in dus denken wij eraan om robots te maken.
Wanneer is iets bewust, wanneer het hersennen heeft?
Ik denk wanneer het leeft, en guess what..mischien is het zo dat alle materie leeft want er is een intelligentie voor nodig om jezelf te projecteren, een intelligentie die overal aanwezig is, in elke materie en anti materie.
In de hersennen, en zelfs in je pc.
Een robot is mischien niet minder dan een mens, zoals een bloem niet minder dan een steen is.
In alle 4 zit leven, en alle 4 zijn bewust in hun eigen relativiteit.
De elohiem, onze goden zij die van de hemel naar de aarde kwamen (an ki) of mischien zou er een vertaling voor nuna zijn, an nuna ki (mischien betekend het wel reizen' of naar' )
Hebben ons gecreeerd om te werken, wij de mens zijn robotten voor hun, wij zijn niet hun gelijken..
Hun technologie was biologie, onze technologie is electro'
Beiden een chemie van het vuur, de bewuste energie.
Neurologie heeft tenslotte ook stroom die receptoren aantikt en orders geeft, waardoor je lichaam..tja..werkt.
Er waren Elohiem die zonen hadden, en deze zonen de nephilim hadden het niet zo nauw met de wetten van de elohiem, zij zochten vrouwen op aarde en deze baarden weer zonen, hybriden.
Deze hybriden waren lastering want ze kregen kennis van de elohiem technologie.
Ze waren geen werkers meer maar intelligente wezens..
Ze wilden natuurlijk rechten, en namen deze, ze wilden plezier en seks en voedsel..
Maar de Elohiem wilden dat ook al, de mens(werkers) escaleerde compleet in hun drang naar leven..
En de Elohiem zag nog maar een optie, de mens uitroeien en de ruimte in trekken, naar een andere planeet.
Maar sommige Nephilim protesteerden, en rebeleerden tegen de uitroeiing, een van de Elohim nam ook de kant van de mens, en lichte de mens in over wat er gebeurde, hij bleef wel incognito, hij noemde nooit zijn naam, hij zei dat hij was, en daar mee uit.
(ik ben)
Toen de plannen van de Elohiem bijna tot uitvoering kwamen lichte ' Ik ben' De mens in om grootschalig de codering van hun wezens op te slaan en zich klaar te maken voor de naderende aanval...
De aarde overspoelde en de Elohiem vertrokken, nog een aantal wapens afvurend die kraters achterlieten..
De mens overleefde, en stichtte na een ijstijd hun eigen ras en volk.
Er zijn schalen gevonden met tekeningen, waar mensenjager en brontosaurus op samenleefden..
Deze schalen zijn gedateerd miljoenen jaren oud en echt.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.